Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    4 mio - hvoraf en pæn slat skal til Lyngby(var det 30%?) - er ikke meget sat op imod nedrykningsfare. Sådan helt hårdt sat op.
    Lige nemlig , sammen med den betydning han trods alt har for vores spil og de point han bidrager med . Derfor jeg vil mene det vil være rendyrket idioti at sælge ham . ( undtaget selvfølgelig hvis vi er tvunget vis klausulen )

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Enig , men var nu forslaget om et salg for 4 mill jeg forholdt mig til .
    4 mio - hvoraf en pæn slat skal til Lyngby(var det 30%?) - er ikke meget sat op imod nedrykningsfare. Sådan helt hårdt sat op.

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
    Spørgsmålet er så, om han vil hjem til DK allerede. Men det kunne måske være en god måde at få gang i det hele igen.
    Spørgsmålet er vel ligeledes, om han har "råd til at lade være"?
    Kom ikke på holdet i det norske og nu med ophævet kontrakt....mon ikke han lige har brug for lidt tryghed og at steppe lidt ned for at komme i gang igen?

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Hvis klausulen på Emil er på 1 mio EU, så kan OB jo ikke gøre en skid, hvis nogen indløser den og Emil vil snakke med dem. Tvvivler på, at man lader ham gå for mindre, når det er så tæt på deadline og vi ligger nr. 10 i ligaen. Det ville være en klar svækkelse af holdet, uanset hvad man ellers synes om ham.
    Enig , men var nu forslaget om et salg for 4 mill jeg forholdt mig til .

    Leave a comment:


  • badazz
    replied
    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Jeg ved ikke, hvad der er sket med den Patrick Olsen, der for ikke så lang tid siden sad på bænken for Inter, men et eller andet har gjort, at hans udvikling må være gået i stå. Jeg kunne dog sagtens forestille mig, at han kunne få gavn af at komme hjem til Danmark, og i OB har vi brug for en god 6'er, så han er da en spændende mulighed.
    Spørgsmålet er så, om han vil hjem til DK allerede. Men det kunne måske være en god måde at få gang i det hele igen.

    Leave a comment:


  • NicolaiN
    replied
    Oprindeligt indsendt af Anders-gejl Se indlæg
    Hvad med patrich Olsen er han en mulighed nu hvor han er arbejdsløs.
    http://sporten.tv2.dk/fodbold/2015-0...forlader-inter
    Jeg ved ikke, hvad der er sket med den Patrick Olsen, der for ikke så lang tid siden sad på bænken for Inter, men et eller andet har gjort, at hans udvikling må være gået i stå. Jeg kunne dog sagtens forestille mig, at han kunne få gavn af at komme hjem til Danmark, og i OB har vi brug for en god 6'er, så han er da en spændende mulighed.

    Leave a comment:


  • Anders-gejl
    replied
    Hvad med patrich Olsen er han en mulighed nu hvor han er arbejdsløs.
    http://sporten.tv2.dk/fodbold/2015-0...forlader-inter

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    http://www.bold.dk/nyt/bille-har-takket-nej-til-tilbud

    Gad vide, om vi alligevel har været på banen der?
    Tænker det er højest sandsynligt...

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    http://www.bold.dk/nyt/patrick-olsen...inter-kontrakt

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    http://www.bold.dk/nyt/bille-har-takket-nej-til-tilbud

    Gad vide, om vi alligevel har været på banen der?

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Hvis klausulen på Emil er på 1 mio EU, så kan OB jo ikke gøre en skid, hvis nogen indløser den og Emil vil snakke med dem. Tvvivler på, at man lader ham gå for mindre, når det er så tæt på deadline og vi ligger nr. 10 i ligaen. Det ville være en klar svækkelse af holdet, uanset hvad man ellers synes om ham.

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Vil i mine øjne være tåbeligt at sælge Emil nu .
    Altså - hvis man har i tankerne, hvad der er sket i OB de seneste år, så udelukker det jo ikke et salg, hvor tåbeligt det end måtte være ;-)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Vil i mine øjne være tåbeligt at sælge Emil nu .
    Også i mine. Men det udelukker ikke et salg jo

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    det kan vel ikke udelukkes, men EL er altså pt og i skrivende stund, den eneste der har noget der ligner evner til at score 4-5- mål i foråret, bortset fra Lado som stadig mangler at bevise sig i dk.
    Vil i mine øjne være tåbeligt at sælge Emil nu .

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ja det kunne de godt. Smider de 4 millioner tror jeg at han ryger afsted
    det kan vel ikke udelukkes, men EL er altså pt og i skrivende stund, den eneste der har noget der ligner evner til at score 4-5- mål i foråret, bortset fra Lado som stadig mangler at bevise sig i dk.

    Leave a comment:

Working...
X