Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Sly tabt for FcM..? Det er godt nok et drama, og jeg kan ikke få det ud af hovedet med Emil, må vist hellere få de sidste 2 timer med...
    Tror ikke at han sælges i dag

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Sly tabt for FcM..? Det er godt nok et drama, og jeg kan ikke få det ud af hovedet med Emil, må vist hellere få de sidste 2 timer med...

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Jeg tror Zohore var ment som backup for Dalgaard, hvis lægetjekket gik i vasken, det seneste rygte er at han skal til Hobro.
    I hvert fald lyder det nu, at FCM har trukket i land med at leje ham Poul et-eller-andet ud til Hobro - så Hobro kunne meget vel her på falderebet se om de kan få fat i Zohore (ikke at de behøver have travlt, for han er jo fritstillet)

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Jeg tror Zohore var ment som backup for Dalgaard, hvis lægetjekket gik i vasken, det seneste rygte er at han skal til Hobro.
    På EB siger de BIF... Der er gang i den

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Jeg tror Zohore var ment som backup for Dalgaard, hvis lægetjekket gik i vasken, det seneste rygte er at han skal til Hobro.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Ret enig: hellere satse på Greve. Nægter at tro på, at Zohore, der har floppet i BIF og IFK, går ind og gør en forskel fra dag 1; så hvorfor ikke satse på en varm Greve.
    Man kan jo godt både satse på Greve samtidig med at man henter en fyr som Zohore. Der kommer jo en tid efter sommerferien også og det er jo ingen skade til at tænke lidt længere frem, hvis Kent Nielsen naturligvis siger god for det. Pt. har vi jo kun Dalgaard frem til sommer. Greve skal helt sikkert køres stille og roligt ind og viser han sig allerede at være klar til det så skal han nok få en del spilletid.

    Zohore er transferfri og han har brug for noget klubmæssig kontinuitet evt. i mere trygge omgivelser (OB ;-)). Han er meget aktuel i forhold til angrebspladserne til Jess Thorups u21 landshold som skal til EM slutrunde til sommer. I mine øjne vil han være en ekstremt interessant angriber at få til OB. Og jeg kan sagtens se ham fungere både med Dalgaard og Greve ( samt Lado for den sags skyld, hvis han begynder at vise noget).

    https://m.youtube.com/watch?v=YqZY5FPGkSo

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Helt enig. Sats på Greve!

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Når vi har hentet Dalgaard ser jeg ingen grund til at hente Zohore. Jeg ser hellere, at vi får gang i Lado og satser på Greve.
    Ret enig: hellere satse på Greve. Nægter at tro på, at Zohore, der har floppet i BIF og IFK, går ind og gør en forskel fra dag 1; så hvorfor ikke satse på en varm Greve.

    Leave a comment:


  • mågen
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tror faktisk ikke at han er meget dyrere end Dalgaard.
    Han har brug for at kickstarte karrieren igen og det kan lige så godt være i DK/OB

    er han ikke også stadig i spil til U21 EM? Det må også trække lidt
    Kickstarte karrieren? Hans karrierer har aldrig rigtig været igang.

    41 kampe i superligaen og fuldtid i "hele" 6 kampe. Har et scoringssnit på 288min.

    K.Zohore er en lottokupon. Hvorfor ikke satse på vores egne spillere?

    Hvis han kan fås til en lærlingeløn og intet sign-on fee, så ja tak. Ellers skal han blive væk.

    http://www.superstats.dk/spillere/sp...lltime?id=1784

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Zohore har stadig et godt nok navn til at han garanteret ikke er billig. Hvis han skal hentes, så hent ham på en halv-årig eller et-årig, med option på forlængelse (hvis man må det i DK). Han har ikke leveret meget de sidste par år, og jeg tror ikke på ham.
    Han fik faktisk en fin start i IFK, indtil en skade satte ham tilbage, og holdet med Vibe i spidsen begyndte at præstere. IFK havde nok forlænget med ham, hvis han var forblevet skadesfri i den periode, men ellers har du jo ret i det andet. Han er ikke billig. Men heller ikke så dyr, at dét i sig selv burde være en forhindring.

    Derimod er det tvivlsomt om Zohore overhovedet får udløst det potentiale, man trods alt så i ham tidligere.

    Et projekt for Kent Nielsen, vil jeg kalde det, hvis vi henter ham.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Zohore har stadig et godt nok navn til at han garanteret ikke er billig. Hvis han skal hentes, så hent ham på en halv-årig eller et-årig, med option på forlængelse (hvis man må det i DK). Han har ikke leveret meget de sidste par år, og jeg tror ikke på ham.
    Tror faktisk ikke at han er meget dyrere end Dalgaard.
    Han har brug for at kickstarte karrieren igen og det kan lige så godt være i DK/OB

    er han ikke også stadig i spil til U21 EM? Det må også trække lidt

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Mange muligheder i angrebet?
    god invistering i fremtiden?
    et ønske fra Kent?
    Zohore har stadig et godt nok navn til at han garanteret ikke er billig. Hvis han skal hentes, så hent ham på en halv-årig eller et-årig, med option på forlængelse (hvis man må det i DK). Han har ikke leveret meget de sidste par år, og jeg tror ikke på ham.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Når vi har hentet Dalgaard ser jeg ingen grund til at hente Zohore. Jeg ser hellere, at vi får gang i Lado og satser på Greve.
    Mange muligheder i angrebet?
    god invistering i fremtiden?
    et ønske fra Kent?

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Når vi har hentet Dalgaard ser jeg ingen grund til at hente Zohore. Jeg ser hellere, at vi får gang i Lado og satser på Greve.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    4-5-6-7 millioner... sådan et tilbud kommer ikke igen, til sommer vil han helt 100 væk, og runder et år tilbage, og jeg tror ikke der bliver meget at stille op for OB... ikke at det skal afgøre et salg eller ej nu, men man må have det med i overvejelserne, dette kunne være sidste vindue at gøre en ok handel...

    ... hvilket jo også er en del af strategien, at skal gå efter det engang imellem...

    Leave a comment:

Working...
X