Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder
Collapse
X
-
Sly tabt for FcM..? Det er godt nok et drama, og jeg kan ikke få det ud af hovedet med Emil, må vist hellere få de sidste 2 timer med...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægJeg tror Zohore var ment som backup for Dalgaard, hvis lægetjekket gik i vasken, det seneste rygte er at han skal til Hobro.
Leave a comment:
-
Jeg tror Zohore var ment som backup for Dalgaard, hvis lægetjekket gik i vasken, det seneste rygte er at han skal til Hobro.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægRet enig: hellere satse på Greve. Nægter at tro på, at Zohore, der har floppet i BIF og IFK, går ind og gør en forskel fra dag 1; så hvorfor ikke satse på en varm Greve.
Zohore er transferfri og han har brug for noget klubmæssig kontinuitet evt. i mere trygge omgivelser (OB ;-)). Han er meget aktuel i forhold til angrebspladserne til Jess Thorups u21 landshold som skal til EM slutrunde til sommer. I mine øjne vil han være en ekstremt interessant angriber at få til OB. Og jeg kan sagtens se ham fungere både med Dalgaard og Greve ( samt Lado for den sags skyld, hvis han begynder at vise noget).
https://m.youtube.com/watch?v=YqZY5FPGkSo
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægNår vi har hentet Dalgaard ser jeg ingen grund til at hente Zohore. Jeg ser hellere, at vi får gang i Lado og satser på Greve.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTror faktisk ikke at han er meget dyrere end Dalgaard.
Han har brug for at kickstarte karrieren igen og det kan lige så godt være i DK/OB
er han ikke også stadig i spil til U21 EM? Det må også trække lidt
41 kampe i superligaen og fuldtid i "hele" 6 kampe. Har et scoringssnit på 288min.
K.Zohore er en lottokupon. Hvorfor ikke satse på vores egne spillere?
Hvis han kan fås til en lærlingeløn og intet sign-on fee, så ja tak. Ellers skal han blive væk.
http://www.superstats.dk/spillere/sp...lltime?id=1784
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægZohore har stadig et godt nok navn til at han garanteret ikke er billig. Hvis han skal hentes, så hent ham på en halv-årig eller et-årig, med option på forlængelse (hvis man må det i DK). Han har ikke leveret meget de sidste par år, og jeg tror ikke på ham.
Derimod er det tvivlsomt om Zohore overhovedet får udløst det potentiale, man trods alt så i ham tidligere.
Et projekt for Kent Nielsen, vil jeg kalde det, hvis vi henter ham.
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægZohore har stadig et godt nok navn til at han garanteret ikke er billig. Hvis han skal hentes, så hent ham på en halv-årig eller et-årig, med option på forlængelse (hvis man må det i DK). Han har ikke leveret meget de sidste par år, og jeg tror ikke på ham.
Han har brug for at kickstarte karrieren igen og det kan lige så godt være i DK/OB
er han ikke også stadig i spil til U21 EM? Det må også trække lidt
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMange muligheder i angrebet?
god invistering i fremtiden?
et ønske fra Kent?
Leave a comment:
-
Når vi har hentet Dalgaard ser jeg ingen grund til at hente Zohore. Jeg ser hellere, at vi får gang i Lado og satser på Greve.
Leave a comment:
-
4-5-6-7 millioner... sådan et tilbud kommer ikke igen, til sommer vil han helt 100 væk, og runder et år tilbage, og jeg tror ikke der bliver meget at stille op for OB... ikke at det skal afgøre et salg eller ej nu, men man må have det med i overvejelserne, dette kunne være sidste vindue at gøre en ok handel...
... hvilket jo også er en del af strategien, at skal gå efter det engang imellem...
Leave a comment:
Leave a comment: