Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Grønvang Se indlæg
    hvis Zohore er kontraktfri behøver han vel ikke skriver under, inden vinduet lukker??
    Korrekt. Ham kan vi stadig nå at skrive med så jeg håber da JH har kontakt til Kent Nielsen vedr. muligheden for at hente en "gratis" u21 landsholdsangriber.
    Jeg bliver skuffet hvis Hobro eller FCV henter ham.
    Håber vi er inde i billedet. Men gætter på han ryger til Brøndby.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Det lyder ret urealistisk. Men hvis der er én position, ud over angriber, hvor man kan købe sig til ekstra point, så er det målmand. Hvis JH henter en god målmand i dette vindue, så ville jeg for alvor være imponeret.

    Men som du siger: Det er urealistisk, når vi har tre i forvejen.
    JH vil være super at få til OB, både nu og til sommer. (H)Ovsager må herefter ikke forlænges og MT er et spørgsmål om han skal forlænges med 1 år som reserve, eller om CR skal forfremmes til 2. valg

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Fodbold FM giver karakterer til de forskellige klubbers transfers.

    OB får et stort firtal. Lyder meget rimeligt. Jeg havde nok givet syv på den nye skala, eller et ni-tal på den gamle. Måske ti.
    Vi kan vel nå et 7 tal endnu

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Fodbold FM giver karakterer til de forskellige klubbers transfers.

    OB får et stort firtal. Lyder meget rimeligt. Jeg havde nok givet syv på den nye skala, eller et ni-tal på den gamle. Måske ti.

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af Grønvang Se indlæg
    hvis Zohore er kontraktfri behøver han vel ikke skriver under, inden vinduet lukker??
    Nej, Zohore behøver ikke....men hvis en klub står og mangler en angriber hårdt, vil de nok gerne vide besked meget snart, således de kan undersøge andre emner inden der lukkes for handler...

    Leave a comment:


  • Grønvang
    replied
    hvis Zohore er kontraktfri behøver han vel ikke skriver under, inden vinduet lukker??

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    På den anden side: Zohore = Usikkert. Zohore + Kent Nielsen = Måske meget godt.

    MvT
    Måske, jeg kan simpelthen ikke greje Zohore.

    Plusserne: ung, fysik, teknik, speed, spark.

    Minusserne: Han laver for lidt mål og er trods sin størrelse dårlig på låget.

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    På den anden side: Zohore = Usikkert. Zohore + Kent Nielsen = Måske meget godt.

    MvT
    Det er en god pointe. Jeg har ret meget tiltro til KNs evne til at vurdere unge spillere.

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Har utrolig svært ved at blive klog på Zohore.

    Vil dog også sige det må have været ham eller Dalgaard, ikke begge nu. Dertil er Zohore et for usikkert kort.
    På den anden side: Zohore = Usikkert. Zohore + Kent Nielsen = Måske meget godt.

    MvT

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Zohore har stadig et godt nok navn til at han garanteret ikke er billig. Hvis han skal hentes, så hent ham på en halv-årig eller et-årig, med option på forlængelse (hvis man må det i DK). Han har ikke leveret meget de sidste par år, og jeg tror ikke på ham.
    Har utrolig svært ved at blive klog på Zohore.

    Vil dog også sige det må have været ham eller Dalgaard, ikke begge nu. Dertil er Zohore et for usikkert kort.

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Det lyder urealistisk - altså med tanke på, at OB så ville stå med 4 målmænd i truppen. Til sommer måske? Han er en dygtig målmand.
    Det lyder ret urealistisk. Men hvis der er én position, ud over angriber, hvor man kan købe sig til ekstra point, så er det målmand. Hvis JH henter en god målmand i dette vindue, så ville jeg for alvor være imponeret.

    Men som du siger: Det er urealistisk, når vi har tre i forvejen.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    I har da temmelig sikkert også ret, håber det, Emil er ikke favoritten hos mig, men den ville ikke være god...

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Lige en hurtig tanke mht vores målmandssituation. Hvad med en fyr som Jesper Hansen (tidligere FCN) som nu sidder på bænken i Evian?.
    Det lyder urealistisk - altså med tanke på, at OB så ville stå med 4 målmænd i truppen. Til sommer måske? Han er en dygtig målmand.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Sly tabt for FcM..? Det er godt nok et drama, og jeg kan ikke få det ud af hovedet med Emil, må vist hellere få de sidste 2 timer med...
    Lige en hurtig tanke mht vores målmandssituation. Hvad med en fyr som Jesper Hansen (tidligere FCN) som nu sidder på bænken i Evian?.

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Sly tabt for FcM..? Det er godt nok et drama, og jeg kan ikke få det ud af hovedet med Emil, må vist hellere få de sidste 2 timer med...
    Hvis FCM henter Emil Larsen, må du kalde mig Mads. Det kommer ikke til at ske. Han koster alt for meget i forhold til hvor stor en risiko han er.

    Leave a comment:

Working...
X