Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nu mangler vi bare at Hobro idag præsenterer Dalgaard..
    " I stor konkurrence med andre SL klubber "
    Tja,
    måske JH tænker, at vi ikke har brug for angreb ...
    måske han tænker vi skulle køre med to busser til kampen, så vi kunne parker begge...
    måske han håber, om vi kunne spille med 2 målmænd og før det en kontrolleret 7-1-1 system ...
    måske han mener, at vi spille så 16 gange 0:0 og 35 point vil være nok i slutningen...
    Men måske der ske noget før vinduet lukker ... (Hvad jeg mener er, at der sker noget i OB og ikke kun i konkurrence.)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Nu mangler vi bare at Hobro idag præsenterer Dalgaard..
    " I stor konkurrence med andre SL klubber "

    Leave a comment:


  • Dengsen
    replied
    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...enter-angriber

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Kan bare slet ikke overskue/gennemskue at vi kan hive point fra dem i åbneren overhovedet. Men bolden er rund etc.
    Håber satme der er noget om snakken, da JH udtalte at Lado er fit og i form. Mål har han jo scoret masser af før - men det havde Narko Bodil også, så deeeet.

    MvT
    Ja, og jeg kan da huske den omvendte situation for en håndfuld år siden eller der omkring, godt nok spillet et par kampe, men overlegne OB med de nye stjerner, løb lige ind i en snitter på 4-1 mod ligegyldige FcM, i husker det sikkert også, så bolden er helt klart rund, og psyken en sjov størrelse...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Good news keeps on comming

    Leave a comment:


  • John Doe
    replied
    Målt ud fra dagens kamp, så vil Lado have svært ved at bombe på serieniveau..

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Og nogen af pengene ender nok i Grenada...

    FcKs nye højreback udgik i øvrigt efter 2 min. af dagens træningskamp... det er nok bare FcMs sæson...
    Kan bare slet ikke overskue/gennemskue at vi kan hive point fra dem i åbneren overhovedet. Men bolden er rund etc.
    Håber satme der er noget om snakken, da JH udtalte at Lado er fit og i form. Mål har han jo scoret masser af før - men det havde Narko Bodil også, så deeeet.

    MvT

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Wauw. Guldet kom lidt tættere på heden der.

    MvT
    Og nogen af pengene ender nok i Grenada...

    FcKs nye højreback udgik i øvrigt efter 2 min. af dagens træningskamp... det er nok bare FcMs sæson...

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Wauw. Guldet kom lidt tættere på heden der.

    MvT

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    http://www.bold.dk/nyt/officielt-fcm-koeber-pusic

    så har de landet pusic...

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Ville være helt crazy hvis de fik Kadlec, det håber jeg virkelig ikke sker. Og sandsynligheden er også ekstremt lille

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    FCM skulle have kig på Václav Kadlec. Jøsses Marius.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ja, det er ligesom dengang de hentede Jonas Borring for 20 mill.....MuHahahahahaha..
    Nej spøg til side, ja de ligner efterhånden et godt bud på et mesterhold (Gud forbyde det ;-).

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    det er sgu også en billig penge han kan hentes til.....sjovt hvis fck ikke har været inde over her.....men det viser hvor hurtigt tingene kan ændre sig - en engelsk rigmand i ryggen og så er FCM gået fra at skulle sælge de største profiler til ikke bare at holde på dem - men også hente profiler fra direkte konkurrenter. Hvis ellers de kan holde på ham englænderen så bliver dette næppe en enlig svale - FCM helt i toppen er sgu nok kommet for at blive....

    FCM eller FCK - det er sgu lidt pest eller kolera set fra min stol.....
    Enig i det hele

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    De må simpelhen ikke vinde det mesterskab. At skulle høre på albino Glenns glædesrus en hel sæson vil være utålelig, så heller Ståle da man alligevel ikke fatter hvad han siger.
    det er sgu også en billig penge han kan hentes til.....sjovt hvis fck ikke har været inde over her.....men det viser hvor hurtigt tingene kan ændre sig - en engelsk rigmand i ryggen og så er FCM gået fra at skulle sælge de største profiler til ikke bare at holde på dem - men også hente profiler fra direkte konkurrenter. Hvis ellers de kan holde på ham englænderen så bliver dette næppe en enlig svale - FCM helt i toppen er sgu nok kommet for at blive....

    FCM eller FCK - det er sgu lidt pest eller kolera set fra min stol.....

    Leave a comment:

Working...
X