Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    De må simpelhen ikke vinde det mesterskab. At skulle høre på albino Glenns glædesrus en hel sæson vil være utålelig, så heller Ståle da man alligevel ikke fatter hvad han siger.
    Jeg er helt enig. Men de går godt nok benhårdt efter det må man sige...

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    De må simpelhen ikke vinde det mesterskab. At skulle høre på albino Glenns glædesrus en hel sæson vil være utålelig, så heller Ståle da man alligevel ikke fatter hvad han siger.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    FCM spiller godt nok med musklerne

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...fc-midtjylland

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    han har så 1 1/2 år tilbage af hans kinesiske kontrakt og jeg har før svoret at jeg ikke ville se ham i OB igen, men men men hvis han lige laver en "Agger" og siger at OB er den eneste klub for ham i Europa, ja så stiger min agtelse voldsomt for ham. Han skal bare i tilnærmelsesvis så god form som da han var bedst, så er han en klar gevinst for os.
    Han afsluttede et års udlån ultimo 2014 og hans klub ville gerne af med ham men jeg husker ikke om han også har fundet en ny klub eller om stødet kun var Macena...

    http://www.transfermarkt.co.uk/peter.../spieler/20360

    umiddelbart ser det ikke ud som om han har fundet en anden klub...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Uhhhhhhh det ser ud til at vi misser ham

    http://www.bold.dk/nyt/jesper-bech-m...aa-fc-roskilde

    Leave a comment:


  • bettet
    replied
    Kunne der ikke være nogen i den Ukrainske liga vi kunne få til OB? Klubbernes økonomi må vel være brudt sammen i takt med landet falder fra hinanden.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    http://www.bold.dk/nyt/pescara-dansk...er-til-perugia

    heller ikke Matti i denne omgang
    Last edited by manner; 28-01-2015, 16:19.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Det er vel en meget god betegnelse for ham. Husker ham ikke vildt godt, men jeg kan huske, at jeg personlig gerne så ham hentet til klubben da han skiftede fra Esbjerg. Hans Esbjerg-tid var vidst en del plaget af skader, men han gjorde det ret godt i slutningen af hans periode der.

    Som hans målscoringssnit indikerer er hans målinstinkt ikke hans største force, men som jeg husker ham har han en fornuftig teknik, er hurtig og arbejder stenhårdt. Især fart synes jeg vi mangler i angrebet. Kunne godt se ham komplementere Lado på en god måde i angrebet. Meeeen vi kunne også godt bruge en, der har lidt flere mål på kontoen indenfor det seneste år.
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Jeg er sådan set meget enig. Derudover synes jeg også man kan se Emil og Falk savner Bashkim fremme på banen der havde fart og teknik til at kombinere sig igennem. Og uden at sammenligne Bashkim og Smarason overhovedet, så tror jeg godt vi kan bruge Smarasons fart og teknik til i samarbejde med falk og Emil, at dirke et forsvar op. Ofte afhænger vores gennembrudsspil i høj grad af at Emil og Falk kommer i situationer hvor de kan spille et par hurtige 1-2 afleveringer, men det er ikke altid lige nemt når de har hver deres fløj. Derfor kunne det være forfriskende med en teknisk velfunderet mellemstation i mellem de to. Spørgsmålet her er bare om ikke Mathias Greve måske er ved at være klar til at varetage den position. Ellers ser jeg også meget hellere en rigtig goalgetter!
    Tak for svarerne, jeg må indrømme jeg er ret blank omkring ham, prøver at sætte ham op mod Kryger, og der kunne vi jo netop godt bruge mere fart og teknik... Jeg ved så ikke hvordan han er omkring dødbolde, ikke at det er blevet dét store våben som det blev gjort til med købet af Kryger, men Kryger fylder dog trods alt meget i feltet, og er jo et af de få våben vi reelt har i hovedspillet, samt han kan tage sig af frisparkene...

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Han fik lavet en del mål lige en overgang i EFB, men "rigtig" angriber er han ikke. Håber mere vi er efter en der skal spille helt på toppen.

    Så pænt nej tak herfra.
    Enig, vi skal have en helt fremme...

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
    Transfermarkt har ham som hængende angriber. Jeg må indrømme at jeg ikke rigtigt kan huske ham andet end af navn.

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Arnor Smarason så jeg sgu gerne, han minder mig om Gislasón, bare med flere mål.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Det er vel en meget god betegnelse for ham. Husker ham ikke vildt godt, men jeg kan huske, at jeg personlig gerne så ham hentet til klubben da han skiftede fra Esbjerg. Hans Esbjerg-tid var vidst en del plaget af skader, men han gjorde det ret godt i slutningen af hans periode der.

    Som hans målscoringssnit indikerer er hans målinstinkt ikke hans største force, men som jeg husker ham har han en fornuftig teknik, er hurtig og arbejder stenhårdt. Især fart synes jeg vi mangler i angrebet. Kunne godt se ham komplementere Lado på en god måde i angrebet. Meeeen vi kunne også godt bruge en, der har lidt flere mål på kontoen indenfor det seneste år.
    Jeg er sådan set meget enig. Derudover synes jeg også man kan se Emil og Falk savner Bashkim fremme på banen der havde fart og teknik til at kombinere sig igennem. Og uden at sammenligne Bashkim og Smarason overhovedet, så tror jeg godt vi kan bruge Smarasons fart og teknik til i samarbejde med falk og Emil, at dirke et forsvar op. Ofte afhænger vores gennembrudsspil i høj grad af at Emil og Falk kommer i situationer hvor de kan spille et par hurtige 1-2 afleveringer, men det er ikke altid lige nemt når de har hver deres fløj. Derfor kunne det være forfriskende med en teknisk velfunderet mellemstation i mellem de to. Spørgsmålet her er bare om ikke Mathias Greve måske er ved at være klar til at varetage den position. Ellers ser jeg også meget hellere en rigtig goalgetter!

    Leave a comment:


  • Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Ved ikke om vi er med her, er faktisk ikke engang klar over hans præcise position, hængende angriber/offensiv midt..?

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ingborg-profil
    Det er vel en meget god betegnelse for ham. Husker ham ikke vildt godt, men jeg kan huske, at jeg personlig gerne så ham hentet til klubben da han skiftede fra Esbjerg. Hans Esbjerg-tid var vidst en del plaget af skader, men han gjorde det ret godt i slutningen af hans periode der.

    Som hans målscoringssnit indikerer er hans målinstinkt ikke hans største force, men som jeg husker ham har han en fornuftig teknik, er hurtig og arbejder stenhårdt. Især fart synes jeg vi mangler i angrebet. Kunne godt se ham komplementere Lado på en god måde i angrebet. Meeeen vi kunne også godt bruge en, der har lidt flere mål på kontoen indenfor det seneste år.
    Last edited by Agbre; 27-01-2015, 16:30.

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Ved ikke om vi er med her, er faktisk ikke engang klar over hans præcise position, hængende angriber/offensiv midt..?

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ingborg-profil
    Han fik lavet en del mål lige en overgang i EFB, men "rigtig" angriber er han ikke. Håber mere vi er efter en der skal spille helt på toppen.

    Så pænt nej tak herfra.
    Last edited by Polle; 27-01-2015, 16:26.

    Leave a comment:


  • John Doe
    replied
    Transfermarkt har ham som hængende angriber. Jeg må indrømme at jeg ikke rigtigt kan huske ham andet end af navn.

    Leave a comment:

Working...
X