Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Ove P.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg ville fandeme gerne have Thorup til Odense. Hans hold spiller god fodbold, og er godt organiserede. Jeg var vild med Esbjerg under ham, og U21 har leveret på højt niveau. Og så er der hele OB-historien.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg ville fandeme gerne have Thorup til Odense. Hans hold spiller god fodbold, og er godt organiserede. Jeg var vild med Esbjerg under ham, og U21 har leveret på højt niveau. Og så er der hele OB-historien.
Desuden er han jo ikke afvisende over for at forlænge med U21. Virker logisk, at han forlænger og tager over ved A-landsholdet i 2016. Ellers er en mand som Thomas Frank ikke nødvendigvis i Brøndby næste sommer. Eller måske vil han forsøge sig i udlandet?
Jeg kan kun se OB som et trin ned i forhold til, hvad han har opnået indtil videre.
Jeg kan godt lide Ove's indgang. Og jeg forstår ikke det med, at man forkaster ideen om at spille underholdende med Ove, som nogle mener. Ove spiller bedst muligt med de spillere, han har. Og jeg har da været væsentlig mere underholdt i kampene med Ove, end jeg har været det under Troels.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlægJeg undrer mig lidt over, at der er generel enighed om, at Thorup er en reel mulighed for os. Jeg vil da formode, at han har større ambitioner.
Desuden er han jo ikke afvisende over for at forlænge med U21. Virker logisk, at han forlænger og tager over ved A-landsholdet i 2016. Ellers er en mand som Thomas Frank ikke nødvendigvis i Brøndby næste sommer. Eller måske vil han forsøge sig i udlandet?
Jeg kan kun se OB som et trin ned i forhold til, hvad han har opnået indtil videre.
Jeg kan godt lide Ove's indgang. Og jeg forstår ikke det med, at man forkaster ideen om at spille underholdende med Ove, som nogle mener. Ove spiller bedst muligt med de spillere, han har. Og jeg har da været væsentlig mere underholdt i kampene med Ove, end jeg har været det under Troels.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægDet svært.. Er blevet lidt pjattet med Ove P, men tror også Thorup kunne være super at have i OB.
Men det ikke ligefrem kontinuitet med 3 trænere i rap....
Det sku svært.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægVi har omtrent 0% chance for at hente Thorup.
Jeg vil vurdere den til mindst 8%"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægVi har omtrent 0% chance for at hente Thorup.
Hvis vi tager et lignende tilfælde, Weakhorse, gik han ligeledes fra et job som superligatræner til at blive U21-træner. Herefter tog han en sæson som assistent for Mister i Swansea, efterfulgt af en tilbagevenden til dansk fodbold - og et hold han ellers ikke stiftet bekendtskab med - AGF. Som tilmed i spiller i 1. Division.
Tror i virkeligheden ikke U21-rangerer så højt igen - det er selvfølgelig en god erfaring inden for DBU-regi, men det er jo stadig "ungdomsfodbold".
Comment
-
Jess Thorup har ganske rigtigt udtalt, at han savner klubfodbolden og jeg tror trods alt ikke han har markeret sig, så han ryger højere end superligaen.
Jeg synes vi har en fair chance. Ser faktisk kun Brøndby som en stor trussel, hvis de bliver træt af Frank. De andre hold i top 6 har umiddelbart ikke brug for en ny træner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægJess Thorup har ganske rigtigt udtalt, at han savner klubfodbolden og jeg tror trods alt ikke han har markeret sig, så han ryger højere end superligaen.
Jeg synes vi har en fair chance. Ser faktisk kun Brøndby som en stor trussel, hvis de bliver træt af Frank. De andre hold i top 6 har umiddelbart ikke brug for en ny træner.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægEr det slet ikke muligt mere at han kan tage OB og U-21 samtidig?
Eller bruger man ikke rigtigt det mere, kan da huske at et par landstrænere rundt omkring har haft en klub samtidig?
Comment
Comment