Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Ove P.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
    Jeg håber ikke, at Ove P skal ind og hente spillere for os til vinter. Hans kontrakt udløber til sommer, vores spillefilosofi er ukendt på lang sigt og vores trup er i forvejen sat sammen af alverdens dygtige/knap så dygtige trænere&ledere.

    lad ham koncentrere sig om at få point ud af den nuværende trup og så må JH finde de spillere der passer ind på langt sigt
    Tja jeg håber så ikke JH skal finde spillere til os , der har jeg 1200 % større tillid til at Ove kan finde spillere som passer ind , både mentalt og hvad angår evner .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ja det ville være dejligt.
      Vi skal i hverttilfælde have fundet en krumtap/styrmand til den midtbane
      Jeg bed mærke i til gårsdagens interne træningskamp, at Ove har enormt fokus på Azers rolle på midtbanen. Ikke i rollen som den defensive krumtap, men som ham der skal vende spillet. Det arbejdede de meget med. Jeg vil mene at 50% af Oves dessiner var direkte møntet på Azer, som bestemt har teknikken til at sende kanter og angribere afsted i dybden.

      Altså tror jeg at Ove ser Azer som styrmand, omend han mangler meget i det defensive spil. Det er efter min mening heller ikke vitalt at have en defensiv krumtap som f.eks. Damborg i Hobro, når man spiller med Blokforsvar, som Ove nok også gør det i OB.

      Comment


        #93
        Ove P sender Bodul til Østrig

        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...dul-ekstra-fri

        Comment


          #94
          Det samme her med lidt mere

          http://www.fyens.dk/sport/OB-Bodul-f...rtikel/2586695

          bodul får fri tirsdag, onsdag og torsdag. Hele truppen har fri lørdag og søndag.
          Hva med fredag. Mon han kommer der?

          Comment


            #95
            Jeg så lige 15-20 minutter af dagens træning og der var nye øvelser på tapetet. Det var også fedt at høre OP lige fik sagt sandheden til en større gruppe spillere som spiller noget med minimum 10 første gangs afleveringer og skud på mål med forsvar foran sig. Der blev ikke scoret nok og det sagde OP til dem. Specielt var der et tidspunkt hvor pasnings spillet var lidt som i vores kampe, altså la la, det kommenterede OP med "Det er ikke fodbold intelligent det der". Så selvom jeg var tilfreds med TBs træninger så er det nu alligevel rart med en mand der siger tingene direkte og som kommer med andre øvelser. I den korte tid jeg var der synes jeg at Falk, Azer, Kasper og Schoop viste vejen frem med humør og engagement.
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
              Jeg bed mærke i til gårsdagens interne træningskamp, at Ove har enormt fokus på Azers rolle på midtbanen. Ikke i rollen som den defensive krumtap, men som ham der skal vende spillet. Det arbejdede de meget med. Jeg vil mene at 50% af Oves dessiner var direkte møntet på Azer, som bestemt har teknikken til at sende kanter og angribere afsted i dybden.

              Altså tror jeg at Ove ser Azer som styrmand, omend han mangler meget i det defensive spil. Det er efter min mening heller ikke vitalt at have en defensiv krumtap som f.eks. Damborg i Hobro, når man spiller med Blokforsvar, som Ove nok også gør det i OB.
              Synes jeg lyder ganske positivt, jeg er af den overbevisning at Azer kan blive en af de bedre midtbane spillere vi har haft i mange år, såfremt tingene selvfølgelig går nogenlunde som de skal, han har teknik, overblik, fysik, og et et touch, til at kan blive en profil... ærgerligt med hans opstart denne sæson, men synes også han viser han begynder at komme tilbage nu, med et godt afleveringsnit samt han vinder en del dueller og bolde... Jeg tror det kan blive ret godt, hvis altså der også begynder at komme lidt medvind snart til holdet/mere medvind...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Jeg så lige 15-20 minutter af dagens træning og der var nye øvelser på tapetet. Det var også fedt at høre OP lige fik sagt sandheden til en større gruppe spillere som spiller noget med minimum 10 første gangs afleveringer og skud på mål med forsvar foran sig. Der blev ikke scoret nok og det sagde OP til dem. Specielt var der et tidspunkt hvor pasnings spillet var lidt som i vores kampe, altså la la, det kommenterede OP med "Det er ikke fodbold intelligent det der". Så selvom jeg var tilfreds med TBs træninger så er det nu alligevel rart med en mand der siger tingene direkte og som kommer med andre øvelser. I den korte tid jeg var der synes jeg at Falk, Azer, Kasper og Schoop viste vejen frem med humør og engagement.
                Falk var med i åbent spil igen?

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Falk var med i åbent spil igen?
                  Det var en øvelse og han var ikke i nærkontakt med nogle som jeg husker det. I det felt hvor han var , var der kun 1 forsvarer til at presse på. Jeg tror han stadig mangler lidt for at være klar igen. Høegh og Barrett var ikke med i øvelserne jeg så.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Det var en øvelse og han var ikke i nærkontakt med nogle som jeg husker det. I det felt hvor han var , var der kun 1 forsvarer til at presse på. Jeg tror han stadig mangler lidt for at være klar igen. Høegh og Barrett var ikke med i øvelserne jeg så.
                    Tak. Sjovt med Barret. Han meldes skadet hver gang truppen skal udtages og træner ikke fuldt med..
                    Men spiller stort set fuld tid når der er reserveholdskampe

                    Comment


                      Jeg håber så meget, at Ove Pedersen får succes, og at han får en lang kontrakt i OB.

                      Efter min mening har han aldrig for alvor fået chancen i en klub, der på sigt havde et stort potentiale. Hver gang er han blevet udskiftet med nogle dårligere træner (FCM og AGF), hvorefter det er gået dårligere for dem.

                      Giv ham tre år i OB og lad ham sammensætte holdet.
                      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Tak. Sjovt med Barret. Han meldes skadet hver gang truppen skal udtages og træner ikke fuldt med..
                        Men spiller stort set fuld tid når der er reserveholdskampe
                        Har han egentlig stadig plade og skruer i anklen..? Han blev sat tilbage for en måneds tid siden efter en tackling til træning, hvor de ellers regnede med der var en uge til det skulle tages ud, og har ikke hørt noget om det siden..?
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Har han egentlig stadig plade og skruer i anklen..? Han blev sat tilbage for en måneds tid siden efter en tackling til træning, hvor de ellers regnede med der var en uge til det skulle tages ud, og har ikke hørt noget om det siden..?
                          Tjek seneste video med Ove P på ob.dk. Jeg mener han sagde 10 dage og så var Barrett klar. Han skal have fjernet en skrue.
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-mange...tendenser.aspx

                            elsker de her opdaterings videoer
                            Ser den sgu lige engang til

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Tjek seneste video med Ove P på ob.dk. Jeg mener han sagde 10 dage og så var Barrett klar. Han skal have fjernet en skrue.
                              Jeg takker... Ikke noget præcist om hvad dag det skal ske, men derefter har han så 10 dage og så er han klar...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Jeg takker... Ikke noget præcist om hvad dag det skal ske, men derefter har han så 10 dage og så er han klar...
                                spændt at se hvor klar han skal være for at slå kirkeskov af

                                Comment

                                Working...
                                X