Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Ove P.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB løber igen mest

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
      Savner du 1 måls nederlag som i de fleste tilfælde alligevel kunne tilskrives uskarphed hos modstanderne?. Ove og OB har ekstremt meget arbejde foran sig og vi ligner pt en helt klar nedrykker, men jeg har stadig væsentlig mere tiltro til Ove end jeg havde til TB.
      samme her

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bux Se indlæg
        Tankevækkende at TB kun tabte en af ni kampe med mere end 1 mål, det har OP endnu til gode at præstere.
        SIF var gratis, og vi var reelt heldige med at vinde den, og TB havde også formået at hive 3 point hjem...
        det tror jeg du har ret i. Men så havde man hængt på ham lidt endnu, svært at fyrer ham efter en sejr og man ville sikkert gerne give Ove den landsholdspause.
        Mener stadig det var det eneste rigtige at gøre Troels skulle ud. Det er også alt for tidligt rigtigt at vurdere Ove - og truppen er nu engang den samme - den bliver jo ikke markant bedre af vi får en ny træner.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
          Savner du 1 måls nederlag som i de fleste tilfælde alligevel kunne tilskrives uskarphed hos modstanderne?. Ove og OB har ekstremt meget arbejde foran sig og vi ligner pt en helt klar nedrykker, men jeg har stadig væsentlig mere tiltro til Ove end jeg havde til TB.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            Savner du 1 måls nederlag som i de fleste tilfælde alligevel kunne tilskrives uskarphed hos modstanderne?. Ove og OB har ekstremt meget arbejde foran sig og vi ligner pt en helt klar nedrykker, men jeg har stadig væsentlig mere tiltro til Ove end jeg havde til TB.
            Havde bare forventet at OP skulle sætte en prop i, så der kunne komme point på kontoen, det har han ikke været i nærheden af. Og jeg kan ikke se tegn på at det ændrer sig foreløbig. Hobro bliver godt nok et drama...
            Ja, nogle kampe var TB heldig med 1 måls nederlag, andre gange uheldig med ikke få point.
            Var ikke begejstret for TB, og det samme gælder OP...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bux Se indlæg
              Havde bare forventet at OP skulle sætte en prop i, så der kunne komme point på kontoen, det har han ikke været i nærheden af. Og jeg kan ikke se tegn på at det ændrer sig foreløbig. Hobro bliver godt nok et drama...
              Ja, nogle kampe var TB heldig med 1 måls nederlag, andre gange uheldig med ikke få point.
              Var ikke begejstret for TB, og det samme gælder OP...
              Mod EFB stod vi godt indtil Emil lavede det dumme straffe. Var den kamp kommet længere hen, så kunne vi lige så godt have vundet på en omstilling. Det sket ikke, men var inden for mulighederne. I dag er det Ari som tror han har teknik. Randers skulle aldrig have haft en chance ud af den bold. Det er så her OP har et ansvar. Ari er ikke dygtig nok til midtbanen. Om han kan spille back hvor han ikke har Emil foran sig skal jeg ikke kunne sig. Det stiller stor krav til en back med Emil foran sig,

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Mod EFB stod vi godt indtil Emil lavede det dumme straffe. Var den kamp kommet længere hen, så kunne vi lige så godt have vundet på en omstilling. Det sket ikke, men var inden for mulighederne. I dag er det Ari som tror han har teknik. Randers skulle aldrig have haft en chance ud af den bold. Det er så her OP har et ansvar. Ari er ikke dygtig nok til midtbanen. Om han kan spille back hvor han ikke har Emil foran sig skal jeg ikke kunne sig. Det stiller stor krav til en back med Emil foran sig,
                Så er vi vel også enige; OP bærer en stor del af skylden.
                Det et meget få chancer vi har skabt under OP, og generelt denne sæson, kommer vi først bagud, er løbet kørt...

                Comment


                  Så indkalder Ove til møde igen

                  http://www.fyens.dk/sport/OBere-til-...rtikel/2596919

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Nu skal de huske det bliver før mørkt, hvis de vil ud og sparke lidt bold.

                    Comment


                      Jeg vil meget stærkt anbefale, at man læser dagens Tipsblad, hvor der er et stort interview med Ove. Jeg bliver mere og mere positiv omkring den mand.

                      Nogle udvalgte citater: "[til Lasse Nielsen] når folk kommer hen og spørger dig om mig, så skal du være hudløst ærlig. Også de negative ting. Folk skal vide hvad jeg er for én. For de må ikke være utrygge ved den nye chef. De skal vide hvem jeg er, og hvad jeg står for."

                      "Jeg er jo en træner, der sætter resultater før processen."

                      Spelmann: "Ove er en dygtig taktisk træner, og det er selvfølgelig også meget taktisk det vi træner, og det har vi også haft behov for" (min fremhævning).

                      Der er en længere forklaring omkring Skulas ryk ned på backen (det var allerede i tankerne, da Skula gik i pressen, hvilket han i øvrigt fik skældud for), og der er en interessant gennemgang af hans tanker omkring opstilling og taktik mod Hobro.

                      Der er en udbredt tone gennem hele artiklen, af at Ove prøver at vise respekt for sin forgænger og ikke kritisere ham direkte, men der siver ting gennem sprækkerne, der antyder hvad vi har talt om herinde. At nogle af de basale ting ikke var på plads.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        Meget snak, mange interviews... Nu skal vi have resultater...
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Meget snak, mange interviews... Nu skal vi have resultater...
                          Det er faktisk noget af fokusset i interviewet... Et snit på 1.5 indtil videre i OB (og 1.37 gennem hele hans karriere) er rigeligt til overlevelse. Men du ville måske foretrække, at ingen omkring OB udtaler sig til medier eller fans, fordi de har travlt på de indre linjer?

                          Har du læst interviewet?
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Meget snak, mange interviews... Nu skal vi have resultater...
                            spillemæssigt er der langt igen - men rent resultatmæssigt så har vi vundet halvdelen af vores kampe - fortsætter det så ser det da ganske godt ud

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Jeg vil meget stærkt anbefale, at man læser dagens Tipsblad, hvor der er et stort interview med Ove. Jeg bliver mere og mere positiv omkring den mand.

                              Nogle udvalgte citater: "[til Lasse Nielsen] når folk kommer hen og spørger dig om mig, så skal du være hudløst ærlig. Også de negative ting. Folk skal vide hvad jeg er for én. For de må ikke være utrygge ved den nye chef. De skal vide hvem jeg er, og hvad jeg står for."

                              "Jeg er jo en træner, der sætter resultater før processen."

                              Spelmann: "Ove er en dygtig taktisk træner, og det er selvfølgelig også meget taktisk det vi træner, og det har vi også haft behov for" (min fremhævning).

                              Der er en længere forklaring omkring Skulas ryk ned på backen (det var allerede i tankerne, da Skula gik i pressen, hvilket han i øvrigt fik skældud for), og der er en interessant gennemgang af hans tanker omkring opstilling og taktik mod Hobro.

                              Der er en udbredt tone gennem hele artiklen, af at Ove prøver at vise respekt for sin forgænger og ikke kritisere ham direkte, men der siver ting gennem sprækkerne, der antyder hvad vi har talt om herinde. At nogle af de basale ting ikke var på plads.
                              +1

                              Den artikel bør alle læse
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...r-brandslukker
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X