Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Ove P.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-mange...tendenser.aspx

    elsker de her opdaterings videoer
    Ser den sgu lige engang til
    det ender med at vi går hen og bliver optimister her på forum
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      det ender med at vi går hen og bliver optimister her på forum
      Arh, nu bliver du vild

      Men det ville da være så fedt, hvis man havde en fornemmelse af noget fremdrift. Både spillerne og os fans tørster efter det - jeg lægger et forsigtigt håb i Oves P's erfaring og hans stil med at fokusere på enkle ting. Jeg aner ikke, hvordan hverken han eller Troels kommunikerer, men jeg ved da som én der underviser, at kommunikation betyder meget for resultater. Man kan snakke meget og synes man lyder meget fornuftig, uden at kunne trænge en skid igennem. Så kommer der en anden og siger noget, som man synes er ca. 100% det samme - og så forstår folk det pludselig. Det er en lille ting, men det betyder tit en hel del.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
        Det var en øvelse og han var ikke i nærkontakt med nogle som jeg husker det. I det felt hvor han var , var der kun 1 forsvarer til at presse på. Jeg tror han stadig mangler lidt for at være klar igen. Høegh og Barrett var ikke med i øvelserne jeg så.
        I weekenden var Falk også med i nogle lette afleveringsøvelser hvorefter han lavede nogle test med fysioterapeuten.

        Nogen der har et kvalificeret bud på, hvornår Falk er klar til kamp?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          det ender med at vi går hen og bliver optimister her på forum
          nu er du jo helt væk fra vinduet

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
            I weekenden var Falk også med i nogle lette afleveringsøvelser hvorefter han lavede nogle test med fysioterapeuten.

            Nogen der har et kvalificeret bud på, hvornår Falk er klar til kamp?
            Et forsigtigt gæt er en indskifter i Esbjerg i de sidste minutter hvis der bliver brug for det

            Comment


              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
              Jeg håber så meget, at Ove Pedersen får succes, og at han får en lang kontrakt i OB.

              Efter min mening har han aldrig for alvor fået chancen i en klub, der på sigt havde et stort potentiale. Hver gang er han blevet udskiftet med nogle dårligere træner (FCM og AGF), hvorefter det er gået dårligere for dem.

              Giv ham tre år i OB og lad ham sammensætte holdet.
              Den er jeg med på. Lad operation genrejsning af OB begynde og i den forbindelse har jeg kæmpe tiltro til at Ove P. er den helt rigtige træner for os både på kort og lang sigt. Så kan Jess Thorup altid overtage når han en gang vil tilbage som klubtræner.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Arh, nu bliver du vild

                Men det ville da være så fedt, hvis man havde en fornemmelse af noget fremdrift. Både spillerne og os fans tørster efter det - jeg lægger et forsigtigt håb i Oves P's erfaring og hans stil med at fokusere på enkle ting. Jeg aner ikke, hvordan hverken han eller Troels kommunikerer, men jeg ved da som én der underviser, at kommunikation betyder meget for resultater. Man kan snakke meget og synes man lyder meget fornuftig, uden at kunne trænge en skid igennem. Så kommer der en anden og siger noget, som man synes er ca. 100% det samme - og så forstår folk det pludselig. Det er en lille ting, men det betyder tit en hel del.
                det der med kommunikationen har jeg nævnt før i fht. spillerne at jeg mener også der en "medskyldige" i krisen hvis de reelt ikke har forstået hvad TB har stået og sagt, tegnet og forklaret, men "bare løbet med strømmen" for ikke at se mærkelige(dumme) ud, det er voldsomt vigtigt (har jeg altid lært) i mine funktioner som træner for div. børnehold at beskederne i træningen er klare og præcise og her tror jeg at OP er milevidt foran "akademikeren" TB. Kommunikation ER bare svært.

                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                nu er du jo helt væk fra vinduet
                jeg ved det, jeg ved det...det var skrevet i et øjebliks naivitet, og ja....optimisme efter at have set indslaget med OP
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Hvorfor ikke bare OP som manager fra sommer af!? Så tager sparekniven lige JH's løn!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fcalamorgenkvalme Se indlæg
                    Hvorfor ikke bare OP som manager fra sommer af!? Så tager sparekniven lige JH's løn!
                    Det tror jeg ikke, at Ove vil. Og tror heller ikke, han skal det. Det tager fokus. Men med de mange kampe han ser og har set vil JH selvfølgelig spørge ham meget til råds.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...back-i-danmark. Kunne OB have lagt en henvendelse?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                        Jeg tænkte, og håbede, det samme da jeg så artiklen..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                          Jeg tænkte, og håbede, det samme da jeg så artiklen..
                          det er ihvertfald et godt cv han er i besiddelse af så han er absolut super interessant, jeg kan ikke huske hans foretrukne spille system, men er den i overensstemmelse med klubbens visioner og målsætninger om boldbesiddende og offensivt spil, så må Backe være en hylde over OP. Jeg kan kun sige JATAK til Backe
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            1 kamp - 3 point.

                            Og Ove P. skal allerede skiftes ud. Jeg håber I selv kan se det vanvittige i det :-)

                            HVIS Ove P. har held og dygtighed til at vende OB til overlever og fortsat ser muligheder i klubben, så er jeg ikke et sekund i tvivl om, at han fortsætter i OB længere end det ene år han pt. er ansat.

                            Dernæst - med tanke på de klubber Hans Backe har været i, og OBs skrantende økonomi. Tror I så - med hånden på hjertet - at han overhovedet kommer i nærheden af OB?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg
                              1 kamp - 3 point.

                              Og Ove P. skal allerede skiftes ud. Jeg håber I selv kan se det vanvittige i det :-)

                              HVIS Ove P. har held og dygtighed til at vende OB til overlever og fortsat ser muligheder i klubben, så er jeg ikke et sekund i tvivl om, at han fortsætter i OB længere end det ene år han pt. er ansat.

                              Dernæst - med tanke på de klubber Hans Backe har været i, og OBs skrantende økonomi. Tror I så - med hånden på hjertet - at han overhovedet kommer i nærheden af OB?
                              Svaret må været et rungende Nej!

                              I øvrigt enig i resten.

                              Comment


                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ere-jubelidiot

                                Comment

                                Working...
                                X