OB løber igen mest
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Ove P.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægSavner du 1 måls nederlag som i de fleste tilfælde alligevel kunne tilskrives uskarphed hos modstanderne?. Ove og OB har ekstremt meget arbejde foran sig og vi ligner pt en helt klar nedrykker, men jeg har stadig væsentlig mere tiltro til Ove end jeg havde til TB.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bux Se indlægTankevækkende at TB kun tabte en af ni kampe med mere end 1 mål, det har OP endnu til gode at præstere.
SIF var gratis, og vi var reelt heldige med at vinde den, og TB havde også formået at hive 3 point hjem...
Mener stadig det var det eneste rigtige at gøre Troels skulle ud. Det er også alt for tidligt rigtigt at vurdere Ove - og truppen er nu engang den samme - den bliver jo ikke markant bedre af vi får en ny træner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægSavner du 1 måls nederlag som i de fleste tilfælde alligevel kunne tilskrives uskarphed hos modstanderne?. Ove og OB har ekstremt meget arbejde foran sig og vi ligner pt en helt klar nedrykker, men jeg har stadig væsentlig mere tiltro til Ove end jeg havde til TB.
Comment
-
Ja, nogle kampe var TB heldig med 1 måls nederlag, andre gange uheldig med ikke få point.
Var ikke begejstret for TB, og det samme gælder OP...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bux Se indlægHavde bare forventet at OP skulle sætte en prop i, så der kunne komme point på kontoen, det har han ikke været i nærheden af. Og jeg kan ikke se tegn på at det ændrer sig foreløbig. Hobro bliver godt nok et drama...
Ja, nogle kampe var TB heldig med 1 måls nederlag, andre gange uheldig med ikke få point.
Var ikke begejstret for TB, og det samme gælder OP...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægMod EFB stod vi godt indtil Emil lavede det dumme straffe. Var den kamp kommet længere hen, så kunne vi lige så godt have vundet på en omstilling. Det sket ikke, men var inden for mulighederne. I dag er det Ari som tror han har teknik. Randers skulle aldrig have haft en chance ud af den bold. Det er så her OP har et ansvar. Ari er ikke dygtig nok til midtbanen. Om han kan spille back hvor han ikke har Emil foran sig skal jeg ikke kunne sig. Det stiller stor krav til en back med Emil foran sig,
Det et meget få chancer vi har skabt under OP, og generelt denne sæson, kommer vi først bagud, er løbet kørt...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Jeg vil meget stærkt anbefale, at man læser dagens Tipsblad, hvor der er et stort interview med Ove. Jeg bliver mere og mere positiv omkring den mand.
Nogle udvalgte citater: "[til Lasse Nielsen] når folk kommer hen og spørger dig om mig, så skal du være hudløst ærlig. Også de negative ting. Folk skal vide hvad jeg er for én. For de må ikke være utrygge ved den nye chef. De skal vide hvem jeg er, og hvad jeg står for."
"Jeg er jo en træner, der sætter resultater før processen."
Spelmann: "Ove er en dygtig taktisk træner, og det er selvfølgelig også meget taktisk det vi træner, og det har vi også haft behov for" (min fremhævning).
Der er en længere forklaring omkring Skulas ryk ned på backen (det var allerede i tankerne, da Skula gik i pressen, hvilket han i øvrigt fik skældud for), og der er en interessant gennemgang af hans tanker omkring opstilling og taktik mod Hobro.
Der er en udbredt tone gennem hele artiklen, af at Ove prøver at vise respekt for sin forgænger og ikke kritisere ham direkte, men der siver ting gennem sprækkerne, der antyder hvad vi har talt om herinde. At nogle af de basale ting ikke var på plads."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægMeget snak, mange interviews... Nu skal vi have resultater...
Har du læst interviewet?"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg vil meget stærkt anbefale, at man læser dagens Tipsblad, hvor der er et stort interview med Ove. Jeg bliver mere og mere positiv omkring den mand.
Nogle udvalgte citater: "[til Lasse Nielsen] når folk kommer hen og spørger dig om mig, så skal du være hudløst ærlig. Også de negative ting. Folk skal vide hvad jeg er for én. For de må ikke være utrygge ved den nye chef. De skal vide hvem jeg er, og hvad jeg står for."
"Jeg er jo en træner, der sætter resultater før processen."
Spelmann: "Ove er en dygtig taktisk træner, og det er selvfølgelig også meget taktisk det vi træner, og det har vi også haft behov for" (min fremhævning).
Der er en længere forklaring omkring Skulas ryk ned på backen (det var allerede i tankerne, da Skula gik i pressen, hvilket han i øvrigt fik skældud for), og der er en interessant gennemgang af hans tanker omkring opstilling og taktik mod Hobro.
Der er en udbredt tone gennem hele artiklen, af at Ove prøver at vise respekt for sin forgænger og ikke kritisere ham direkte, men der siver ting gennem sprækkerne, der antyder hvad vi har talt om herinde. At nogle af de basale ting ikke var på plads.
Den artikel bør alle læseForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
Comment