Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Ove P.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

http://www.bold.dk/nyt/ny-ob-traener...ndskampspausen
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

http://www.bt.dk/superligaen/ob-valg...aa-til-samtale

stadig alt for tidligt rigtigt at vurdere om OP er den rigtige løsning....men nu glad for man holdt sig fra ham her

Comment

- (...) Det taktiske gik ikke godt nok mod Silkeborg. Vores presspil fungerede ikke, men sådan er det jo, når man har haft kort tid på træningsbanen.

Bliver spændende om OP kan få ændret på det parameter - det lykkedes ikke TB, selvom han sagde det efter hver kamp i 2 år. Men jeg tror, at det mere et selvtillidsproblem, end et taktisk problem - man føler sig mere personligt sikker, når man ikke bryder kæderne - men sikkerheden er falsk, for det gør hele holdet mere sårbart, når der ikke presses op på boldholderen.

- Nu handler det om at få energien og troen ind på holdet. Efter i tirsdags (da Troels Bech blev fyret red.) har vi brug for at samle os og stå sammen. Ove Pedersen forsøger at få noget selvtillid ind på holdet, så vi kan få troen på, at vi stadig kan være med, siger Emil Larsen.

Derfor er jeg glad for denne melding fra Emil!

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          http://www.bt.dk/superligaen/ob-valg...aa-til-samtale

stadig alt for tidligt rigtigt at vurdere om OP er den rigtige løsning....men nu glad for man holdt sig fra ham her
          Jeg havde brækket mig ud over det hele hvis JH havde ansat Peter Sørensen ..
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Jeg havde brækket mig ud over det hele hvis JH havde ansat Peter Sørensen ..

Comment

Der var måske alligevel noget der kunne ryste OP i OB...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Der var måske alligevel noget der kunne ryste OP i OB...
                OVEse Boldklub
                Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Kunne godt forestille mig det blev Ove frem for Peter fordi Peter ikke ville gå med til en kort kontrakt og JH har selvfølgelig noteret sig at gode navne som Kent Nielsen, Jess Thorup og Niels Frederiksen har kontraktudløb til sommer.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Kunne godt forestille mig det blev Ove frem for Peter fordi Peter ikke ville gå med til en kort kontrakt og JH har selvfølgelig noteret sig at gode navne som Kent Nielsen, Jess Thorup og Niels Frederiksen har kontraktudløb til sommer.
                    OP har desuden erfaring med at overleve. Jeg er enormt positiv over OP's tilgang med at give spillerne fri. Ligeledes ville han ikke rette meget med kun 2 træninger inden kamp. Spændende om vi ikke snart kommer til have struktur, klare roller, plan for spillet, bedre dødbolde i begge ender. Jeg tror heller ikke OP skal være længe i Odense, men er overbevist om at hvis nogen kan så er det OP.

Comment

Jeg vil ikke blive overrasket hvis Ove ender med en kontrakt til sommer. Men ikke en lang en. Han er nødvendig nu og her. Jeg ser meget gerne Jess eller Frederiksen hos os. Peter Sørensen - hvis bare halvdelen af det man har hørt er korrekt er bare det at nævne ham som en mulighed en skandale.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Jeg vil ikke blive overrasket hvis Ove ender med en kontrakt til sommer. Men ikke en lang en. Han er nødvendig nu og her. Jeg ser meget gerne Jess eller Frederiksen hos os. Peter Sørensen - hvis bare halvdelen af det man har hørt er korrekt er bare det at nævne ham som en mulighed en skandale.
                        Jeg er ganske enkelt rystet over at Peter Sørensen overhovedet bliver nævnt ..
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

Comment

Han skal ALDRIG sætte sine ben i min klub - den klovn...

Comment

Peter Sørensen er det mest irriterende røvprovokerende fjols jeg nogensinde har set.. Håber så sandeligt ikke jeg skal se på ham uge på uge.

Comment

Peter Sørensen er så arrogant, at han får Bech, Bendtner og Zanka til at ligne tre hippier, der byder på gratis te ved vejkanten.. Han skal ALDRIG være OB-træner!
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Peter Sørensen er så arrogant, at han får Bech, Bendtner og Zanka til at ligne tre hippier, der byder på gratis te ved vejkanten.. Han skal ALDRIG være OB-træner!
                                haha 😄 personligt er jeg fløjtende ligeglad om træneren hedder Troels, Ove eller Peter, er grøn, rød elle orange, byder på øko-the i vejkanten eller tilbeder Buddha eller er ateist....bare OB-skuden bliver rettet og sejler støt fremad
                                Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Working...
                                X