Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Ove P.
Collapse
X
-
http://www.bt.dk/superligaen/ob-valg...aa-til-samtale
stadig alt for tidligt rigtigt at vurdere om OP er den rigtige løsning....men nu glad for man holdt sig fra ham her
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Bliver spændende om OP kan få ændret på det parameter - det lykkedes ikke TB, selvom han sagde det efter hver kamp i 2 år. Men jeg tror, at det mere et selvtillidsproblem, end et taktisk problem - man føler sig mere personligt sikker, når man ikke bryder kæderne - men sikkerheden er falsk, for det gør hele holdet mere sårbart, når der ikke presses op på boldholderen.
- Nu handler det om at få energien og troen ind på holdet. Efter i tirsdags (da Troels Bech blev fyret red.) har vi brug for at samle os og stå sammen. Ove Pedersen forsøger at få noget selvtillid ind på holdet, så vi kan få troen på, at vi stadig kan være med, siger Emil Larsen.
Derfor er jeg glad for denne melding fra Emil!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghttp://www.bt.dk/superligaen/ob-valg...aa-til-samtale
stadig alt for tidligt rigtigt at vurdere om OP er den rigtige løsning....men nu glad for man holdt sig fra ham her817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægKunne godt forestille mig det blev Ove frem for Peter fordi Peter ikke ville gå med til en kort kontrakt og JH har selvfølgelig noteret sig at gode navne som Kent Nielsen, Jess Thorup og Niels Frederiksen har kontraktudløb til sommer.
Comment
-
Jeg vil ikke blive overrasket hvis Ove ender med en kontrakt til sommer. Men ikke en lang en. Han er nødvendig nu og her. Jeg ser meget gerne Jess eller Frederiksen hos os. Peter Sørensen - hvis bare halvdelen af det man har hørt er korrekt er bare det at nævne ham som en mulighed en skandale.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægJeg vil ikke blive overrasket hvis Ove ender med en kontrakt til sommer. Men ikke en lang en. Han er nødvendig nu og her. Jeg ser meget gerne Jess eller Frederiksen hos os. Peter Sørensen - hvis bare halvdelen af det man har hørt er korrekt er bare det at nævne ham som en mulighed en skandale.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægPeter Sørensen er så arrogant, at han får Bech, Bendtner og Zanka til at ligne tre hippier, der byder på gratis te ved vejkanten.. Han skal ALDRIG være OB-træner!Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment