Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Ove P.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
    Kent: Neandertal-fodbold?
    Måske du ikke er så gammel, at du kan huske, da Kent trænede Horsens?.....i så fald, havde du nok ikke stillet dette spørgsmål, ven ;-)
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      Ud med Fede-Emil og Skodseid også skal vi begynde at skyde udefra vi spiller jo bolden rundt udenforan deres fælt de første 20 min
      1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

      Comment


        Kent: Jeg tror faktisk (tenderende til det sikre) at jeg er ældre end dig. Jeg vurderer Kent Nielsen på hans ret så succesfulde tid i AaB. (Han kan jo have udviklet sig siden ACH??) Lars Olsen vurderer jeg på det jeg så i OB... og idag er han landstræner for Færøerne hvis største bedrift er (pisseheldigt) at slå et kriseramt græsk landshold 1-0.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
          Kent: Jeg tror faktisk (tenderende til det sikre) at jeg er ældre end dig. Jeg vurderer Kent Nielsen på hans ret så succesfulde tid i AaB. (Han kan jo have udviklet sig siden ACH??) Lars Olsen vurderer jeg på det jeg så i OB... og idag er han landstræner for Færøerne hvis største bedrift er (pisseheldigt) at slå et kriseramt græsk landshold 1-0.
          KN har vel vist at han mestrer begge dele i ACH og AaB. Han er nok bare meget pragmatisk iforhold til den trup og opgave han står overfor.
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Ove's glamour er falmet lidt, men det er også meget nemt at få fiasko i OB se blot på vores sidste trænere.

            Er ikke sikker på at KN bliver en stor succes i OB, Something Rotten in Odense. Der er så lidt succes med vores spillerindkøb gennem 4 sæsoner, I dag da der skulle satses og kampen vindes, var vores triumpkort Lado, det fortæller en hel del om det spillermateriale vi har til rådighed.

            Tror Ove for samlet holdet op igen og vi klarer os fri af nedrykning, håber KN får lidt økonomisk råderum til at få 4-5 nye spillere.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
              Forstår (og deler) din frustration. Jeg savner vilje og gejst. Jeg savner en midtbane. Jeg savner en Emil Larsen på bænken, men jeg savner SLET ikke Troels Bech.

              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Korrigerer mig: Ove har ikkke altid ret, Ove har måske næsten altid ret, men Ove har ingenlunde ret at lade spille Emil. Emil tilhører ikke på banken, han tilhører i kælderen (og lukker blod døren!).
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                  Ove's glamour er falmet lidt, men det er også meget nemt at få fiasko i OB se blot på vores sidste trænere.

                  Er ikke sikker på at KN bliver en stor succes i OB, Something Rotten in Odense. Der er så lidt succes med vores spillerindkøb gennem 4 sæsoner, I dag da der skulle satses og kampen vindes, var vores triumpkort Lado, det fortæller en hel del om det spillermateriale vi har til rådighed.

                  Tror Ove for samlet holdet op igen og vi klarer os fri af nedrykning, håber KN får lidt økonomisk råderum til at få 4-5 nye spillere.
                  4-5 nye spillere er langt fra nok, såfremt vi skal over 8-9 pladsen. Jesper Hansen er jo snart lige så skadelig som TB og TC var. Lad os nu få en sportsdirektør som har evnen til at sammensætte et hold.

                  Comment


                    Ove erkender krise

                    http://www.bold.dk/nyt/ove-p-efter-d...en-er-alvorlig

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      4-5 nye spillere er langt fra nok, såfremt vi skal over 8-9 pladsen. Jesper Hansen er jo snart lige så skadelig som TB og TC var. Lad os nu få en sportsdirektør som har evnen til at sammensætte et hold.
                      Enig , Poul Makværk's afløser har vist sig at være Jesper " fejlkøb" Hansen aka Komiske Ali .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        4-5 nye spillere er langt fra nok, såfremt vi skal over 8-9 pladsen. Jesper Hansen er jo snart lige så skadelig som TB og TC var. Lad os nu få en sportsdirektør som har evnen til at sammensætte et hold.
                        jeg vil sige en 4-5 nye spillere - med en vis kvalitet bare for at vi kan have en rimelig mulighed for at sikre overlevelse. Pt ser det ud til at vi snakker AGF og VFF der rykker op - det gør alt andet lige suppen noget stærkere - så vi kan hurtigt gå endnu en svær sæson i møde.....tror dog ikke det ligefrem skræmmer, 4 år til Kent tyder alt andet lige på man er klar til at bygge op.....så må vi bare håbe det lykkedes denne gang (det har fandme været en længere omgang siden LO blev smidt ud....)

                        Comment


                          Nå, Ove P? "The honeymoon's over", som man siger.

                          Det var et taktisk fejlgreb af dimensioner at sætte Skogseid og Emil sammen i venstresiden. De kunne lige så godt have lagt en motorvej med gratis taxaer, så åbne var vi. I de ti-tolv minutter fra det 49. til det 51. hvor Slagelse scorede deres to mål, så jeg ikke én OBer lave en satset eller aggresiv tackling. Vi spillede mod en direkte nedrykningskonkurrent i dag, og trækker ikke ét gult kort i en nærkamp?

                          Hvor er viljen? Jeg så den til dels fra Spelmann, Desler og Falk. Alle andre bakkede og bakkede og bakkede, Chris S.-style.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Nå, Ove P? "The honeymoon's over", som man siger.

                            Det var et taktisk fejlgreb af dimensioner at sætte Skogseid og Emil sammen i venstresiden. De kunne lige så godt have lagt en motorvej med gratis taxaer, så åbne var vi. I de ti-tolv minutter fra det 49. til det 51. hvor Slagelse scorede deres to mål, så jeg ikke én OBer lave en satset eller aggresiv tackling. Vi spillede mod en direkte nedrykningskonkurrent i dag, og trækker ikke ét gult kort i en nærkamp?

                            Hvor er viljen? Jeg så den til dels fra Spelmann, Desler og Falk. Alle andre bakkede og bakkede og bakkede, Chris S.-style.
                            en dag som i dag savnede jeg nærmest Chris... Så ved man det er slemt...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              "Midtbaneslideren Martin Spelmann ærgrer sig over den usikkerhed, der bredte sig i OB-lejren i løbet i kampen.

                              - Vi blev usikre, fordi vi lavede fejl. Vi var ikke skarpe i duellerne. Der manglede vi simpelthen vilje.

                              - Vi skal ind og slå os, ligesom Thomas Dalgaard viste på sin scoring. Det må gerne gøre ondt, og det skal vi være bedre til at vise."

                              Jeg må efterhånden erkende, at Spellmann sammenfatter OBs problem gennem 3-4 år i en udtalelse:

                              1) "Vi lavede fejl" - når man ser spillere som Lasse Nielsen, Hallgrimur, Skågseid, Azer og Toppel er de middelmådige spillere, som ikke hører til på et "storhold" i superligaen. Deres grundlæggende fodboldfærdigheder er under niveau og bare for at nævne et par eksempler: Lasse Nielsen kan ikke engang slå en hård indersideaflevering og den ligger samtidig sjældent optimalt for modtageren, Skogseid er langsom og uden evner i udfordringer mod ligaens nok dårligste hold, Azer har ikke teknisk hurtighed og spillemæssigt overblik til at skabe åbninger i spillet, Toppel har den mest elendige sparketeknik i ligaen på målmandsposten. Derfor laver holdet mange fejl - alt for mange spillere er ikke gode nok i boldomgang og fodboldintelligens, når modstanderen lægger et mildt pres på boldholderen.

                              Hvorfor ser OBs hold så sådan ud? a) JH har haft relativt små midler til at købe ind for b) JH har forvaltet de relativt små midler relativt dårligt.

                              Jeg mener, at det burde have været muligt for JH at købe mere kvalitet for pengene, end det er lykkedes ham. Han er nok desværre en middelmådig sportsdirektør og det kan blive rigtig dyrt for OB i længden, at han ikke er i stand til at hente spillere, som er dygtige nok (her er Kirkeskov det mest groteske køb!) Det er ikke lykkedes at hente én eneste spiller, hvor man kunne sige: "OK, det er godt set, Jesper!" alt for lidt "vallue for money". I sidste ende falder det hele jo tilbage på en øverste ledelse, som efterhånden har bevist, at den ikke har evnerne til at ansætte dygtige nok folk på de vigtigste poster i alt for lang tid. Nu får vi en succestræner - fint nok - men hvis han er kombineret med JH bliver han ikke en succes i OB!

                              2) "Der manglede vi simpelthen vilje." "Det må gerne gøre ondt". Her ligger kimen til mest frustration hos os fans, vil jeg vove at påstå. Man sidder i alt for mange kampe med en flad fornemmelse over indsatsen hos alt for mange spillere (naturligvis ekstremt eksemplificeret hos Emil "jeg kan ikke lide jer, fordi I ikke accepterer, at jeg ikke gider at kæmpe for holdet men kun for mig selv" Larsen).

                              Når man ikke er overlegen på fodboldevnerne, må man levere 100% alle mand i 90+ minutter. Det så vi mod FCK og mod FCV tidligere på foråret og det gav point og lidt tro på tingene hos mig. Men de sidste 3 kampe har været tåkrummende pinlige på indstilling. Det er TOTALT uacceptabelt på højeste hylde i dansk fodbold. Det gør mig pinligt berørt over mit hold, som jeg har fulgt i 35 år, at de grundlæggende dyder i topsport ikke er på plads i en klub som OB. Det falder tilbage på træneren (undskyld Ove!) - "straf" nu de spillere som ikke leverer. Det er én af grundene til, at man har 20 spillere i en trup. Sæt dem af og forlang mere af dem - de tjener vel mellem 1 og 2 millioner om året - det er jo direktørløn i en mindre virksomhed!

                              Spillerne må samtidig snart indse, at de er langt fra top 7 i ligaen i teknisk/taktisk niveau spiller for spiller. Hvis den selverkendelse ikke snart indfinder sig betyder det nedrykning og flere sæsoner i 1. div. Spillerne skal tackle sig gennem kampene, så man kan opnå nogle omstillinger højere oppe på banen, som kan udløse nogle chancer. I flere situationer i går ser man en spiller lægge et pres på en boldholder ved sidelinjen. FCV-spilleren har én spillemulighed, men INGEN OB-spiller fatter eller gider at dække af for den spilmulighed, men kommer for sent i det pres. Det er ynkeligt at se på. Det er så let at læse, at selv jeg, som ikke har spillet højere end serie 3, kan se den og får lyst til at løbe hen foretage markeringen. Men det gør OB-spillerne ikke. Der mangler energi:

                              "
                              - Der var ingen bevægelse og ingen løb uden bold. Folk virkede energiløse, og tribunen virkede energiløs. Det er forståeligt, men jeg ved ikke om det smittede holdet. Vi blev mere og mere fortabte." Falk på bold.dk

                              Det kan ikke passe at det skal være tribunen, der får spillerene til at levere, det må være spillerne i manegen , som må levere varen, så får man også støtten - selv i Odense - hver gang der blev tacklet at Spellmann blev der jublet - det er det vi vil se, for vi fans har forlængst indset, at holdet er middelmådigt - kun fight kan bringe en smule succes til Odense.

                              Og ikke ét gult kort til en OB-spiller i en kamp, hvor der skal fightes om hver centimeter af banen: OB-spillerne lå simpelthen for langt fra sin direkte modspiller til at lave et frispark. Konklusionen er nem: TAG JER SAMMEN og levér, hvad der kan forventes af en professionel sportsmand på dette niveau - så skal vi nok klappe jer af banen både ved sejre og nederlag!

                              Jeg er uhyre tæt på at klippe mit sæsonkort over - jeg magter snart ikke mere ynkelighed fra den klub, som jeg har set fighte sig gennem samtlige 90+ minutter de første 31 år af mit OB-engagement - de sidste 4 år har været en stor deroute for de grundlæggende dyder, som OB ALTID har stået for.

                              Comment


                                +1

                                Comment

                                Working...
                                X