Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Ove P.
Collapse
X
-
Kunne Ove mon finde på at leje eller endda købe spillere i vores trup? Lucas Jensen er jo en hårdtarbejdende kant, der er noget ude i kulden qua vores egen kompetente offensiv. Derudover var Ove jo meget begejstret for Jens Jacob? Ove viste jo hos os at han ingen skrupler har ved at give de unge plads på holdet, selvom det handler om overlevelse.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægKunne Ove mon finde på at leje eller endda købe spillere i vores trup? Lucas Jensen er jo en hårdtarbejdende kant, der er noget ude i kulden qua vores egen kompetente offensiv. Derudover var Ove jo meget begejstret for Jens Jacob? Ove viste jo hos os at han ingen skrupler har ved at give de unge plads på holdet, selvom det handler om overlevelse.
Comment
-
[QUOTE=mhbp;71293]ja de lægger først for - men jeg vil nu ikke vide mig for sikker endnu. For Ove først sat en prop i du- og vi bliver vlukke masser af mål ind....
Jeg er nu ikke det mindste nervøs for at Hobro henter os. Vi ligger tættere på førstepladsen end sidstepladsen. Det er urealistisk at vi skulle smide 12 point til hobro ....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægja de lægger først for - men jeg vil nu ikke vide mig for sikker endnu. For Ove først sat en prop i deroppe - og vi bliver ved med at lukke masser af mål ind....Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægeasy now young padawan 邏 see the devolopment..you must. Vi holdt nullet i Viborg og FCM fik ikke meget foræret i åbent spil seneste fredag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægjeg vil se det over flere kampe - vi holdt også nullet mod fck for derefter at lukke 4 ind mod efb....jeg tror ikke rigtigt på vi kommer i problemer - men sikre er vi jo altså langt fra endnu - og med de sidste mange sæsonner in mente, og et Hobro hold med Ove i spidsen så vil jeg gerne have lidt flere points på kontoen før jeg kalder den ;)817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægVi har 2 kampe inden vintervinduet , og med bare en rigtig forstærkning til cf så kan det se bedre ud . Tror chancen for at vi rykker ud er 2,31 % ..Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægVi har 2 kampe inden vintervinduet , og med bare en rigtig forstærkning til cf så kan det se bedre ud . Tror chancen for at vi rykker ud er 2,31 % ..
Men nej vi bør ikke komme i fare
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægmener også risikoen er forsvindende lille....men man bør bare være opmærksom på holdene bagved og nedrykningsfavoritterne har altså lige forstærket sig ganske markant.
Men nej vi bør ikke komme i fareBelieve OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægmener du at Ove og Dal er markante forstærkninger...Dal anser jeg ikke nødvendigvis som en forstærkning, og Ove vil heller ikke tillægge
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægmener klart ove er en forstærkning - ihvertfald på den korte bane - vi så selv hvor relativt hurtigt han fik banket noget sammen sidste år i OB
Med Ove får Hobro nok sat en prop i defensiven og får de Antipas tilbage har de faktisk en giftig kontramaskine de kan få kørende for sig. Jeg tror ikke Hobro bliver det hold med færrest point på kontoen i foråret, men om det er nok til redning er svært at spå om. Det er dog de seneste par sæsoner set at hold går fuldstændig i stå pointmæssigt i foråret. F.eks. os selv, AGF og senest Vestsjælland.
Det tror jeg ikke sker for Hobro under ove, men sker det for andre, så er der hurtigt spænding om det
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægmener klart ove er en forstærkning - ihvertfald på den korte bane - vi så selv hvor relativt hurtigt han fik banket noget sammen sidste år i OB
jeg danser lige "anti-jinx dansen" og siger at OB slutter mindst 18 point foran Hobro...og det læste i først herBelieve OB
Comment
Comment