Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Ove P.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Så er Ove P Hobro træner :-)
    Ohhh ohhhhhhh Esbjerg

    Comment


      Kunne Ove mon finde på at leje eller endda købe spillere i vores trup? Lucas Jensen er jo en hårdtarbejdende kant, der er noget ude i kulden qua vores egen kompetente offensiv. Derudover var Ove jo meget begejstret for Jens Jacob? Ove viste jo hos os at han ingen skrupler har ved at give de unge plads på holdet, selvom det handler om overlevelse.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Kunne Ove mon finde på at leje eller endda købe spillere i vores trup? Lucas Jensen er jo en hårdtarbejdende kant, der er noget ude i kulden qua vores egen kompetente offensiv. Derudover var Ove jo meget begejstret for Jens Jacob? Ove viste jo hos os at han ingen skrupler har ved at give de unge plads på holdet, selvom det handler om overlevelse.
        det kunne han sikkert - men 1. er der penge til det? og 2. Vil OB sælge/vil spilleren selv til Hobro. - snakker vi lucas så kunne jeg godt se OB sælge hvis der kom et bud. JJT - nej. Det sker ikke - og set fra hans eget synspunkt er der vel heller ikke de store grunde til at overveje et skifte nu - han er på det seneste kommet tættere på spilletid så det ser jeg ikke ske

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ohhh ohhhhhhh Esbjerg
          ja de lægger først for - men jeg vil nu ikke vide mig for sikker endnu. For Ove først sat en prop i deroppe - og vi bliver ved med at lukke masser af mål ind....

          Comment


            [QUOTE=mhbp;71293]ja de lægger først for - men jeg vil nu ikke vide mig for sikker endnu. For Ove først sat en prop i du- og vi bliver vlukke masser af mål ind....
            Jeg er nu ikke det mindste nervøs for at Hobro henter os. Vi ligger tættere på førstepladsen end sidstepladsen. Det er urealistisk at vi skulle smide 12 point til hobro ....

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              ja de lægger først for - men jeg vil nu ikke vide mig for sikker endnu. For Ove først sat en prop i deroppe - og vi bliver ved med at lukke masser af mål ind....
              easy now young padawan 🤓 see the devolopment..you must. Vi holdt nullet i Viborg og FCM fik ikke meget foræret i åbent spil seneste fredag.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                easy now young padawan 邏 see the devolopment..you must. Vi holdt nullet i Viborg og FCM fik ikke meget foræret i åbent spil seneste fredag.
                jeg vil se det over flere kampe - vi holdt også nullet mod fck for derefter at lukke 4 ind mod efb....jeg tror ikke rigtigt på vi kommer i problemer - men sikre er vi jo altså langt fra endnu - og med de sidste mange sæsonner in mente, og et Hobro hold med Ove i spidsen så vil jeg gerne have lidt flere points på kontoen før jeg kalder den ;)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  jeg vil se det over flere kampe - vi holdt også nullet mod fck for derefter at lukke 4 ind mod efb....jeg tror ikke rigtigt på vi kommer i problemer - men sikre er vi jo altså langt fra endnu - og med de sidste mange sæsonner in mente, og et Hobro hold med Ove i spidsen så vil jeg gerne have lidt flere points på kontoen før jeg kalder den ;)
                  Vi har 2 kampe inden vintervinduet , og med bare en rigtig forstærkning til cf så kan det se bedre ud . Tror chancen for at vi rykker ud er 2,31 % ..
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Vi har 2 kampe inden vintervinduet , og med bare en rigtig forstærkning til cf så kan det se bedre ud . Tror chancen for at vi rykker ud er 2,31 % ..
                    CHANCEN.....jeg håber da du mener risikoen 😬😜
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Vi har 2 kampe inden vintervinduet , og med bare en rigtig forstærkning til cf så kan det se bedre ud . Tror chancen for at vi rykker ud er 2,31 % ..
                      mener også risikoen er forsvindende lille....men man bør bare være opmærksom på holdene bagved og nedrykningsfavoritterne har altså lige forstærket sig ganske markant.

                      Men nej vi bør ikke komme i fare

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        CHANCEN.....jeg håber da du mener risikoen 😬😜
                        Ha ha , ja selvfølgelig :-)
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          mener også risikoen er forsvindende lille....men man bør bare være opmærksom på holdene bagved og nedrykningsfavoritterne har altså lige forstærket sig ganske markant.

                          Men nej vi bør ikke komme i fare
                          mener du at Ove og Dal er markante forstærkninger...Dal anser jeg ikke nødvendigvis som en forstærkning, og Ove vil heller ikke tillægge
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            mener du at Ove og Dal er markante forstærkninger...Dal anser jeg ikke nødvendigvis som en forstærkning, og Ove vil heller ikke tillægge
                            mener klart ove er en forstærkning - ihvertfald på den korte bane - vi så selv hvor relativt hurtigt han fik banket noget sammen sidste år i OB

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              mener klart ove er en forstærkning - ihvertfald på den korte bane - vi så selv hvor relativt hurtigt han fik banket noget sammen sidste år i OB
                              Det tror jeg også. Esbjerg kan hurtigt komme i problemer, da de ligesom os har et ringe forsvar, men en mere tyndbenet offensiv.
                              Med Ove får Hobro nok sat en prop i defensiven og får de Antipas tilbage har de faktisk en giftig kontramaskine de kan få kørende for sig. Jeg tror ikke Hobro bliver det hold med færrest point på kontoen i foråret, men om det er nok til redning er svært at spå om. Det er dog de seneste par sæsoner set at hold går fuldstændig i stå pointmæssigt i foråret. F.eks. os selv, AGF og senest Vestsjælland.
                              Det tror jeg ikke sker for Hobro under ove, men sker det for andre, så er der hurtigt spænding om det

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                mener klart ove er en forstærkning - ihvertfald på den korte bane - vi så selv hvor relativt hurtigt han fik banket noget sammen sidste år i OB
                                Naurligvis, Ove fik jo et par forstærkninger til truppen i OB. Nu skal Ove have stoppet hullet i Hobros forsvar, og med det vi så i OB vil det gå ud over offensiven. Især Kirkevold og Mayron George vil jeg tro får det sværere når Hobro stiller sig længere tilbage på banen...

                                jeg danser lige "anti-jinx dansen" og siger at OB slutter mindst 18 point foran Hobro...og det læste i først her
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X