Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Ove P.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det virker en kende mærkeligt at Ove ikke er ordentlig opdateret på Zohores skedesituation, han virkede overrasket over at Zohore deltog fuldt ud i træningen idag.
    ifølge det interview der er på OB. Dk.
    Men sådan er der jo så meget der virker mærkeligt med hjerteklubben lige nu.
    Over siger også at han leder efter den rigtige opstilling, uden at være i panik. Men hvorfor så ikke give Kirkeskov, JBL, chancen.
    Jeg frygtet Joshua John, Uffe Bech, Moberg Karlsson, mod vores langsomme spillere, det kan blive meget meget grimt i Farum������

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
      Det virker en kende mærkeligt at Ove ikke er ordentlig opdateret på Zohores skedesituation, han virkede overrasket over at Zohore deltog
      Jeg påpeger sjældent stave- eller slåfejl, men den der er sgu sjov... ,o)

      Comment


        Nå, håber vi, at Zohore nu ikke har hver måned et par problemer ...
        Last edited by andlox; 10-04-2015, 16:28.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
          Det virker en kende mærkeligt at Ove ikke er ordentlig opdateret på Zohores skedesituation, han virkede overrasket over at Zohore deltog fuldt ud i træningen idag.
          ifølge det interview der er på OB. Dk.
          Men sådan er der jo så meget der virker mærkeligt med hjerteklubben lige nu.
          Over siger også at han leder efter den rigtige opstilling, uden at være i panik. Men hvorfor så ikke give Kirkeskov, JBL, chancen.
          Jeg frygtet Joshua John, Uffe Bech, Moberg Karlsson, mod vores langsomme spillere, det kan blive meget meget grimt i Farum������
          Jeg kan godt forstå hvis han har lidt hovedpine over hvilken opstilling vi skal stille. Nu har vi spillet to jammerlige kampe i træk, med to forskellige formationer. Jeg synes dog ikke det er den væsentligste faktor, hvorvidt vi stiller 4-4-2 eller 3-4-3. Det væsentlige er at der ikke bliver løbet de ekstra meter som f.eks. i fck-kampen. Får han den energi tilbage i truppen, skal vi nok få de point der skal til, uanset formation.

          Comment


            Hold da kæft MaxHH, den fejl havde jeg sgu ikke set, undskyld til Zohore, godt at jeg kan bringe lidt humør på siden.
            ������������������������������

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
              Hold da kæft MaxHH, den fejl havde jeg sgu ikke set, undskyld til Zohore, godt at jeg kan bringe lidt humør på siden.
              ������������������������������
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                Hold da kæft MaxHH, den fejl havde jeg sgu ikke set, undskyld til Zohore, godt at jeg kan bringe lidt humør på siden.
                ������������������������������
                Jeg ved af erfaring, at den slags kan have langvarige konsekvenser... ,o)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Jeg ved af erfaring, at den slags kan have langvarige konsekvenser... ,o)
                  Bare rolig, du er ikke truet på toppen af tronen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Jeg ved af erfaring, at den slags kan have langvarige konsekvenser... ,o)
                    Så længe I ikke går sammen. Hvis Zohore bliver en pillefyr med skedesituation, så kan jeg ikke overskue konsekvenserne

                    Comment


                      (( kan man uploade et billede der ligger lokalt på PC/tablet ))
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Nej, det skal uploades til en filehost.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Så det lyder som at J. Klopp vil blive snart fortid i Dortmund...

                          Og så skete det
                          http://www.bild.de/sport/fussball/bo...2596.bild.html
                          Og fordi Tuchel skulle have sagt for noget tid at opgaven i BVB ville være for stor for ham er det nu sandsynligvis tid for Ove som BVB-redder...
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            og så skete det
                            http://www.bild.de/sport/fussball/bo...2596.bild.html
                            og fordi tuchel skulle have sagt for noget tid at opgaven i bvb ville være for stor for ham er det nu sandsynligvis tid for ove som bvb-redder...
                            go for it ove 😳
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Ove til jobsamtale i Sønderjyske.

                              http://www.fyens.dk/sport/OB-traener...rtikel/2698217

                              Comment


                                Den tror jeg Sønderjydske bliver glad for, Oves evner til at både talentudvikle samt få det optimale ud af trup og økonomi oven i hans taktiske egenskaber - det kommer til at rykke Sønderjydske fremad som klub.

                                Comment

                                Working...
                                X