Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Ove P.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
    Hvor er det egentlig rart at man med Ove P ved roret ikke behøver at frygte endnu en opstart, hvor spillerne ikke opnår den nødvendige grundform der kræves for at kunne krige i 90+ min. Jeg har aldrig forstået hvorfor Troels ikke havde et større fokus på det, når han samtidig ønskede at implementerer en høj grad af genpres, som kræver et ekstra fysisk overskud.

    http://www.ob.dk/artikel/fysik-kondi...etraening.aspx

    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
      Hvor er det egentlig rart at man med Ove P ved roret ikke behøver at frygte endnu en opstart, hvor spillerne ikke opnår den nødvendige grundform der kræves for at kunne krige i 90+ min. Jeg har aldrig forstået hvorfor Troels ikke havde et større fokus på det, når han samtidig ønskede at implementerer en høj grad af genpres, som kræver et ekstra fysisk overskud.

      http://www.ob.dk/artikel/fysik-kondi...etraening.aspx
      Der er pænt mange ting ved Troels Bechs måde at være træner på jeg aldrig har forstået...
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Ove P er med i Fodbold Unplugged på Tv2 Sport

        Comment


          Ove P tilfreds med vinduet

          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...et-fundamentet

          Comment


            Kan man andet end at elske Ove P

            http://www.bold.dk/nyt/ove-p-altid-d...-denne-periode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Nej, det kan man ikke. Han er så befriende ærlig og elsker at han ikke disker op med snik-snak. Synes altså det er fedt ovenpå TB og Poul Hansen.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Nej, det kan man ikke. Han er så befriende ærlig og elsker at han ikke disker op med snik-snak. Synes altså det er fedt ovenpå TB og Poul Hansen.

                MvT
                det er præcis sådan det er....jeg får næsten kuldegysninger af tanken om "varmtluftsbohemen" og den "opblæste nar" som en eller anden udtrykte det :-P
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Nej, det kan man ikke. Han er så befriende ærlig og elsker at han ikke disker op med snik-snak. Synes altså det er fedt ovenpå TB og Poul Hansen.

                  MvT
                  Havde TB sagt det samme var det sikkert for at dække os selv ind inden sæsonstarten, eller sådan var det nok blevet tolket. Ove er ærlig nok til at sige at vores spillere løb tør for kræfter i anden halveg forleden. Måske vi mangler en del inden sæsonen går i gang. Måske er det Ove der overtolker sit eget hold? Lad os nu se hvad Ove og drengene kan når sæsonen går i gang. Men jeg ellers synes jeg også at han virker befriende ærlig og det er en stil der passer mig godt.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Ove er det bedste, det kunne ske for os. Professionel, ærlig og uden dikkedarer. Den bedste medicin imod nedrykningsfrygt jeg kender.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Ove er det bedste, det kunne ske for os. Professionel, ærlig og uden dikkedarer. Den bedste medicin imod nedrykningsfrygt jeg kender.
                      Ja. Vi må håbe det er nok..
                      jeg håber meget at Ove kunne fortsætte i en eller anden funktion efter sommerferien..
                      evt chefscout/rådgiver/analytikker/hjælpetræner

                      what ever

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Ja. Vi må håbe det er nok..
                        jeg håber meget at Ove kunne fortsætte i en eller anden funktion efter sommerferien..
                        evt chefscout/rådgiver/analytikker/hjælpetræner

                        what ever
                        Hvis vi fortsætter spillet fra efteråret, og redder røven/muligvis endda ender over sidste års 8.plads, kunne de gøre ham til livslang ærespræsident for min skyld
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          nej ikke rigtigt. Han har været lige det vi havde brug for

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Hvis vi fortsætter spillet fra efteråret, og redder røven/muligvis endda ender over sidste års 8.plads, kunne de gøre ham til livslang ærespræsident for min skyld
                            Ingen tvivl om at muligheden for årelang kultstatus er til stede her

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Ingen tvivl om at muligheden for årelang kultstatus er til stede her
                              Det kan være Kluden Krew kommer til at skifte navn til "Ove Pedersen Hardcore Support".*





                              *Ikke sikkert jeg har opbakning i baglandet til navneændring.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                For dem der måske ikke lige har fanget det, så havde Fodbold FM på Radio 24syv to timer med 100% fokus på OB i december.
                                Hør bl.a. Ove sende en sviner til Poul Hansen!

                                http://www.radio24syv.dk/programmer/...uge-51-2014-1/
                                http://www.radio24syv.dk/programmer/...uge-51-2014-2/

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X