Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Sidste år kom det 25. Marts. Så deet..
Årsrapport
Periode
01.01.2020 - 31.12.2020
Offentliggørelsesdato
14.04.2021"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Jf. deres side blev regnskabet offentliggjort den 14/4 sidste år.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Ok… det er ikke det der fremgår men de kan naturligvis godt fremlægge det før det bliver indregistreret hos Erhvervsstyrelsen:
Årsrapport
Periode
01.01.2020 - 31.12.2020
Offentliggørelsesdato
14.04.2021
https://ose.dk/om-os/aarsregnskab-2020/
Comment
-
Vedrørende hvad der er bydende nødvendigt at poste penge i.
Det her, NT, er uendeligt vigtigere end transfers. Og det skulle være løst for 10 år siden. Det vil forebygge skader og sikre - ja, helt forventelige forhold for et professionelt hold.
Jeg finder det amatøragtigt uden for beskrivelse, at OB ikke kan træne på andet end kunst. Gør nu for helvede noget rigtigt første gang i stedet for de uendelige halve løsninger.
“Vi har prøvet at træne på banerne i Falen, men den er så leret, at spillerne mister fodfæstet og kolliderer meget hårdt mod hinanden. Den risiko i spillet for at blive skadet vil jeg ikke udsætte spillerne for. Hvis vi træner på sådan en bane, taber vi tempoet på bolden og i løbene, siger Andreas Alm.”
- https://fyens.dk/artikel/andreas-alm...-er-min-tid-nu
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægVedrørende hvad der er bydende nødvendigt at poste penge i.
Det her, NT, er uendeligt vigtigere end transfers. Og det skulle være løst for 10 år siden. Det vil forebygge skader og sikre - ja, helt forventelige forhold for et professionelt hold.
Jeg finder det amatøragtigt uden for beskrivelse, at OB ikke kan træne på andet end kunst. Gør nu for helvede noget rigtigt første gang i stedet for de uendelige halve løsninger.
“Vi har prøvet at træne på banerne i Falen, men den er så leret, at spillerne mister fodfæstet og kolliderer meget hårdt mod hinanden. Den risiko i spillet for at blive skadet vil jeg ikke udsætte spillerne for. Hvis vi træner på sådan en bane, taber vi tempoet på bolden og i løbene, siger Andreas Alm.”
- https://fyens.dk/artikel/andreas-alm...-er-min-tid-nuOB. På behørig afstand af egne ambitioner.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægVedrørende hvad der er bydende nødvendigt at poste penge i.
- https://fyens.dk/artikel/andreas-alm...-er-min-tid-nu
- Likes 1
Comment
-
Min drøm er, at Thomas Sandgaard (som også er medejer af Bulldogs) køber klubben af NT.
- Han er fynbo med stort hjerte for fodbold
- Vi kan sende lovende spillere (som ikke står til at få så mange minutter i SL) til Charlton
- Får nemmere adgang til det engelske marked, hvis der er interessante spillere der for os
- En ejer som ikke er bange for at engagere sig
- Ikke er bange for nye initiativer / være innovativ
- ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægMin drøm er, at Thomas Sandgaard (som også er medejer af Bulldogs) køber klubben af NT.
- Han er fynbo med stort hjerte for fodbold
- Vi kan sende lovende spillere (som ikke står til at få så mange minutter i SL) til Charlton
- Får nemmere adgang til det engelske marked, hvis der er interessante spillere der for os
- En ejer som ikke er bange for at engagere sig
- Ikke er bange for nye initiativer / være innovativ
- ...
Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Åbenbart ikke. Trods de lige har “renoveret” bane 1. Spildte og dårligt brugte penge.
Classic OB!Last edited by Magge; 23-03-2022, 17:29.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Åbenbart ikke. Trods de lige har “renoveret” bane 1. Spildte og dårligt brugte penge.
Classic OB!
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
Ja det er ufatteligt at et fodboldhold i Superligaen skal træne under sådanne forhold. Der er måske valgt en discount løsning, så der er sparet noget dræning væk, eller en amatør af en jordbøvler har udført arbejdet, da man så kunne spare nogle skillinger. Jeg kunne godt tænke mig at SFÅ, FS eller andre medier dykkede ned i det, og undersøgte baggrunden.
- Likes 1
Comment
-
Jeg elsker Ådalen. Det må kunne lade sig gøre at få bane 1 i stand. Post de penge i det som er nødvendigt - om det så er bedre drænage eller hybridgræs.
Når klubben ikke engang kan sikre, at der er en funktionel græsbane (!), hvordan i alverden skal man så kunne betro dem med mere komplicerede opgaver?
Hvilket man jo så heller ikke kan.
At være OB-fan…
- Likes 3
Comment
Comment