Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Sidste år kom det 25. Marts. Så deet..
    Jf. deres side blev regnskabet offentliggjort den 14/4 sidste år.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Sidste år kom det 25. Marts. Så deet..
      Ok… det er ikke det der fremgår men de kan naturligvis godt fremlægge det før det bliver indregistreret hos Erhvervsstyrelsen:

      Årsrapport
      Periode
      01.01.2020 - 31.12.2020
      Offentliggørelsesdato
      14.04.2021
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

        Jf. deres side blev regnskabet offentliggjort den 14/4 sidste år.
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Ok… det er ikke det der fremgår men de kan naturligvis godt fremlægge det før det bliver indregistreret hos Erhvervsstyrelsen:

        Årsrapport
        Periode
        01.01.2020 - 31.12.2020
        Offentliggørelsesdato
        14.04.2021
        Pressemeddelelsen fra 25/3-2021 om årsregnskab

        https://ose.dk/om-os/aarsregnskab-2020/

        Comment


          Vedrørende hvad der er bydende nødvendigt at poste penge i.

          Det her, NT, er uendeligt vigtigere end transfers. Og det skulle være løst for 10 år siden. Det vil forebygge skader og sikre - ja, helt forventelige forhold for et professionelt hold.

          Jeg finder det amatøragtigt uden for beskrivelse, at OB ikke kan træne på andet end kunst. Gør nu for helvede noget rigtigt første gang i stedet for de uendelige halve løsninger.

          “Vi har prøvet at træne på banerne i Falen, men den er så leret, at spillerne mister fodfæstet og kolliderer meget hårdt mod hinanden. Den risiko i spillet for at blive skadet vil jeg ikke udsætte spillerne for. Hvis vi træner på sådan en bane, taber vi tempoet på bolden og i løbene, siger Andreas Alm.”

          - https://fyens.dk/artikel/andreas-alm...-er-min-tid-nu

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            Vedrørende hvad der er bydende nødvendigt at poste penge i.

            Det her, NT, er uendeligt vigtigere end transfers. Og det skulle være løst for 10 år siden. Det vil forebygge skader og sikre - ja, helt forventelige forhold for et professionelt hold.

            Jeg finder det amatøragtigt uden for beskrivelse, at OB ikke kan træne på andet end kunst. Gør nu for helvede noget rigtigt første gang i stedet for de uendelige halve løsninger.

            “Vi har prøvet at træne på banerne i Falen, men den er så leret, at spillerne mister fodfæstet og kolliderer meget hårdt mod hinanden. Den risiko i spillet for at blive skadet vil jeg ikke udsætte spillerne for. Hvis vi træner på sådan en bane, taber vi tempoet på bolden og i løbene, siger Andreas Alm.”

            - https://fyens.dk/artikel/andreas-alm...-er-min-tid-nu
            Hvor mange baner er der i Aadalen. Der må da være bare en, som kan bruges til den daglige træning. Hvor er det dog amatøragtigt. Suk.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

              Hvor mange baner er der i Aadalen. Der må da være bare en, som kan bruges til den daglige træning. Hvor er det dog amatøragtigt. Suk.
              Åbenbart ikke. Trods de lige har “renoveret” bane 1. Spildte og dårligt brugte penge.

              Classic OB!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                Vedrørende hvad der er bydende nødvendigt at poste penge i.

                Det her, NT, er uendeligt vigtigere end transfers. Og det skulle være løst for 10 år siden. Det vil forebygge skader og sikre - ja, helt forventelige forhold for et professionelt hold.

                Jeg finder det amatøragtigt uden for beskrivelse, at OB ikke kan træne på andet end kunst. Gør nu for helvede noget rigtigt første gang i stedet for de uendelige halve løsninger.

                “Vi har prøvet at træne på banerne i Falen, men den er så leret, at spillerne mister fodfæstet og kolliderer meget hårdt mod hinanden. Den risiko i spillet for at blive skadet vil jeg ikke udsætte spillerne for. Hvis vi træner på sådan en bane, taber vi tempoet på bolden og i løbene, siger Andreas Alm.”

                - https://fyens.dk/artikel/andreas-alm...-er-min-tid-nu
                Ja det er ufatteligt at et fodboldhold i Superligaen skal træne under sådanne forhold. Der er måske valgt en discount løsning, så der er sparet noget dræning væk, eller en amatør af en jordbøvler har udført arbejdet, da man så kunne spare nogle skillinger. Jeg kunne godt tænke mig at SFÅ, FS eller andre medier dykkede ned i det, og undersøgte baggrunden.

                Comment


                  Min drøm er, at Thomas Sandgaard (som også er medejer af Bulldogs) køber klubben af NT.

                  - Han er fynbo med stort hjerte for fodbold
                  - Vi kan sende lovende spillere (som ikke står til at få så mange minutter i SL) til Charlton
                  - Får nemmere adgang til det engelske marked, hvis der er interessante spillere der for os
                  - En ejer som ikke er bange for at engagere sig
                  - Ikke er bange for nye initiativer / være innovativ
                  - ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                    Min drøm er, at Thomas Sandgaard (som også er medejer af Bulldogs) køber klubben af NT.

                    - Han er fynbo med stort hjerte for fodbold
                    - Vi kan sende lovende spillere (som ikke står til at få så mange minutter i SL) til Charlton
                    - Får nemmere adgang til det engelske marked, hvis der er interessante spillere der for os
                    - En ejer som ikke er bange for at engagere sig
                    - Ikke er bange for nye initiativer / være innovativ
                    - ...
                    Kender ham ikke nok, men der skal ske noget radikalt nyt.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      Kender ham ikke nok, men der skal ske noget radikalt nyt.
                      Prøv at Google ham eller gå ind på Charltons Fanforum... de er virkelige glade

                      Tror jeg sender en email til ham i aften, så har jeg da gjort lidt

                      Comment


                        Noget helt andet !

                        Hvad vil en "fornuftig" pris være, hvis NT skal sælge (og ikke miste ansigt / for meget indskudt kapital) ?

                        DD'en bør vel kun være på OB og ikke OSE som helhed.
                        Last edited by Online; 23-03-2022, 16:19.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Åbenbart ikke. Trods de lige har “renoveret” bane 1. Spildte og dårligt brugte penge.

                          Classic OB!
                          Det er svært at få noget ud over det sædvanlige når man ikke vil betale. Men vi kan da slå fast at OB’s strategi med at sende spillere ud i pressen, og kritisere forholdene ikke gav det fulde udnytte, da kommunen snedigt og forståligt ikke ville give de dyre og optimale baner.
                          Last edited by Magge; 23-03-2022, 17:29.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Åbenbart ikke. Trods de lige har “renoveret” bane 1. Spildte og dårligt brugte penge.

                            Classic OB!
                            Det er sgu egentligt meget OBsk og meget Jesper Hansensk, at det der skulle være hans store svendestykke og aftryk efter 7 år i klubben, en opgradering af træningsfaciliteterne, har lykkedes at rykke OB fra "håbløst utidssvarende" til i bedste fald "middelmådigt".

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                              Ja det er ufatteligt at et fodboldhold i Superligaen skal træne under sådanne forhold. Der er måske valgt en discount løsning, så der er sparet noget dræning væk, eller en amatør af en jordbøvler har udført arbejdet, da man så kunne spare nogle skillinger. Jeg kunne godt tænke mig at SFÅ, FS eller andre medier dykkede ned i det, og undersøgte baggrunden.
                              Lige før det ville være bedre forhold, hvis de trænede i min have...jammerligt

                              Comment


                                Jeg elsker Ådalen. Det må kunne lade sig gøre at få bane 1 i stand. Post de penge i det som er nødvendigt - om det så er bedre drænage eller hybridgræs.

                                Når klubben ikke engang kan sikre, at der er en funktionel græsbane (!), hvordan i alverden skal man så kunne betro dem med mere komplicerede opgaver?

                                Hvilket man jo så heller ikke kan.

                                At være OB-fan…

                                Comment

                                Working...
                                X