Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Enig. Men det er jo også derfor at de ikke længere laver de store investeringer. For de stoler ikke på egne evner længere. Så man venter på BW og smider æg i hans kurv og går med det de ved der virker bedst. Akademiet.
    Men alligevel bliver det ikke til mange minutter til de unge. Fenger fik 10 minutter, Østrøm og de øvrige nul.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Men alligevel bliver det ikke til mange minutter til de unge. Fenger fik 10 minutter, Østrøm og de øvrige nul.
      Det er en proces. Bernat og Frø er jo også akademi spillere. JJ for den sags skyld. De skal jo også være gode nok

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Enig. Men det er jo også derfor at de ikke længere laver de store investeringer. For de stoler ikke på egne evner længere. Så man venter på BW og smider æg i hans kurv og går med det de ved der virker bedst. Akademiet.
        Problemet er vel snarere at der ikke er lavet de store investeringer men man har hentet affald fra de øvrige klubber og i nogle tilfælde bare overbudt på lønnen som i Pierra, KEP, AK,Okosun og Helenius tilfælde. Der er jo stort set ingen kvalitets spillere hentet, der er ikke satset på lovende spillere med videresalgs muligheder. Middelmådighed og går intetsigende spillere som akkurat har holdt os fri af nedrykning men ikke har flyttet os det mindste fremad i tabellen eller økonomisk.
        Dog er vi i særklasse når det handler om at udvikle målmænd.
        Hmm ser ikke noget specielt i vores akademi og ser stadig ikke der satses nævneværdigt på de unge bortset fra de antalsmæssigt fylder truppen op.
        Østrøm har fået en masse spilletid takket være den evigt skadede RJL. Frø har fået jævnt med spilletid
        Tarik, Vestergaard, Fenger, Hylle, Brems, Khemdee har vel tilsammen omkring 2500 minutters spilletid i tilsammen 77 kampe.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Problemet er vel snarere at der ikke er lavet de store investeringer men man har hentet affald fra de øvrige klubber og i nogle tilfælde bare overbudt på lønnen som i Pierra, KEP, AK,Okosun og Helenius tilfælde. Der er jo stort set ingen kvalitets spillere hentet, der er ikke satset på lovende spillere med videresalgs muligheder. Middelmådighed og går intetsigende spillere som akkurat har holdt os fri af nedrykning men ikke har flyttet os det mindste fremad i tabellen eller økonomisk.
          Dog er vi i særklasse når det handler om at udvikle målmænd.
          Hmm ser ikke noget specielt i vores akademi og ser stadig ikke der satses nævneværdigt på de unge bortset fra de antalsmæssigt fylder truppen op.
          Østrøm har fået en masse spilletid takket være den evigt skadede RJL. Frø har fået jævnt med spilletid
          Tarik, Vestergaard, Fenger, Hylle, Brems, Khemdee har vel tilsammen omkring 2500 minutters spilletid i tilsammen 77 kampe.
          Jo jaa. Nu finder du lige få spillere over en 10 årig periode. Men jeg er da ikke uenig. Det har ikke været godt nok. Og det tager man så konsekvens af nu og ansætter en direktør der skal få styr på rodebutikken.

          Mht akademiet skal vi nok stadig have lidt tålmodighed. Det tog jo også 5-10 år inden FCM begyndte at få rigtig gode spillere igennem. Og nu har vi de sidste 3 år solgt 4 spillere fra akademiet og prisen stiger fra 3 mill for Søndergaard, 4,5 mill for Grubbe, 15 mill for Jørgensen og nu 22,5 mill for OC.
          Jeg er heller ikke imponeret af den spilletid de unge får. Men hvis kvaliteten var der havde de nok fået mere spilletid.

          Vi er simpelthen nød til at have meget mere tålmodighed for de bedste tider med akademiet er foran os(håber jeg)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Jo jaa. Nu finder du lige få spillere over en 10 årig periode. Men jeg er da ikke uenig. Det har ikke været godt nok. Og det tager man så konsekvens af nu og ansætter en direktør der skal få styr på rodebutikken.

            Mht akademiet skal vi nok stadig have lidt tålmodighed. Det tog jo også 5-10 år inden FCM begyndte at få rigtig gode spillere igennem. Og nu har vi de sidste 3 år solgt 4 spillere fra akademiet og prisen stiger fra 3 mill for Søndergaard, 4,5 mill for Grubbe, 15 mill for Jørgensen og nu 22,5 mill for OC.
            Jeg er heller ikke imponeret af den spilletid de unge får. Men hvis kvaliteten var der havde de nok fået mere spilletid.

            Vi er simpelthen nød til at have meget mere tålmodighed for de bedste tider med akademiet er foran os(håber jeg)
            Lad os nu lige se hvilke beføjelser den nye direktør får og hvilket budget han får. Jeg er meget glad for Hemme ikke købte mere end vores nye nordmand, for jeg har nul tillid til hans evner.
            Det tager lang tid at få et akademi til at være så godt at der kommer nogle brugbare talenter ud, men hvis man ikke vil ofre de lønninger der er nødvendigt for at holde på de største talenter så bliver det kun de næst bedste talenter vi får op i truppen og når de bærende spillere kun akkurat er top 6 materiale så er der heller ikke plads til at udvikle på de talenter det kommer op.

            Jeg har om nogen tålmodighed med vores unge og vil stadig hellere have de får spilletid og en 8. plads fremfor at Kløve, Okosun og AJA sikrer os en 6. Plads.

            OB’s udmelding om top 6 vidner vist om at det er klubben selv som ikke har tålmodighed
            Last edited by Magge; 14-09-2021, 21:20.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Lad os nu lige se hvilke beføjelser den nye direktør får og hvilket budget han får. Jeg er meget glad for Hemme ikke købte mere end vores nye nordmand, for jeg har nul tillid til hans evner.
              Det tager lang tid at få et akademi til at være så godt at der kommer nogle brugbare talenter ud, men hvis man ikke vil ofre de lønninger der er nødvendigt for at holde på de største talenter så bliver det kun de næst bedste talenter vi får op i truppen og når de bærende spillere kun akkurat er top 6 materiale så er der heller ikke plads til at udvikle på de talenter det kommer op.

              Jeg har om nogen tålmodighed med vores unge og vil stadig hellere have de får spilletid og en 8. plads fremfor at Kløve, Okosun og AJA sikrer os en 6. Plads.

              OB’s udmelding om top 6 vidner vist om at det er klubben selv som ikke har tålmodighed
              Vi er slet ikke uenige. Men når jeg ser Kløve og Tarik træne kan jeg godt forstå at Kløve står forrest. Der er bare niveau forskel.
              Men at AJA kommer ind istedet for Østrøm er jeg lidt skuffet over

              Generelt syntes jeg at vores unge mangler nogle muskler(minus Khemdee). Østrøm,Tarik og Vestergaard burde leve i det styrkerum de har. Det tror jeg ville kunne gøre en forskel. Jeg tror desværre ikke at vi ser Østrøm og Vestergaard får de store roller i denne sæson. Men næste sæson skal Vestergaard have noget spilletid. Ellers må han lejes ud

              Comment


                Av en irriterende anden plads her: https://www.dr.dk/nyheder/penge/blod...m-coronakrisen

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
                  Jeg synes den liste er lidt en blandet skål "abemad", da de sammenligner tal fra forskellige selskabsstrukturer.

                  Forventer at man fremadrettet, mere eller mindre, ser listen vendt på hovedet

                  Comment


                    Jeg kan se Vendsyssel står og mangler nogle millioner - hvordan er reglerne egentlig i DK - må OB (læs Niels) smide 12 million og få en ikke kontrollerende aktie post i Vendsyssel? Så kunne Vendsyssel jo evt tage nogle OB talenter og give dem hår på brystet som en del af aftalen…

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OB Zurich Se indlæg
                      Jeg kan se Vendsyssel står og mangler nogle millioner - hvordan er reglerne egentlig i DK - må OB (læs Niels) smide 12 million og få en ikke kontrollerende aktie post i Vendsyssel? Så kunne Vendsyssel jo evt tage nogle OB talenter og give dem hår på brystet som en del af aftalen…
                      Aner det ikke. Men hvis det var nemt og kunne lade sig gøre tænker jeg at FCM allerede havde gjort det

                      Comment


                        Ikke fordi det er de vilde nyheder men snakkede med en fra de øvre sponsor lag forleden som fortalte at man i OB havde fået 100-150 nye sponsorer på nogle få måneder. Ganske vidst er de fleste i noget 2500-5000kr lag, men der var virkelig en større opbakning end længe set.
                        Desuden var der rekord gang i de fleste forretningsben og indtjeningen var ekstremt høj. Der skulle virkelig komme penge i kassen.
                        Det ene forretningsben er jo så også OB der har fået 25+ mill i kassen denne sommer og samtidig har skåret lidt i lønbudgettet

                        Så hvis OB laver et stor salg eller 2 næste sommer kunne man godt se ind i et regnskab der vil lave et rekord regnskab i 2022

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
                          Dog trods alt inden for skiven i forhold til de andre superligaklubber.

                          PSGs eller PSEs eller hvad de hedder derimod av av av. Det trækker op til en solid omgang lorteregn over Østerbro, vidunderligt.

                          ​​​

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OB Zurich Se indlæg
                            Jeg kan se Vendsyssel står og mangler nogle millioner - hvordan er reglerne egentlig i DK - må OB (læs Niels) smide 12 million og få en ikke kontrollerende aktie post i Vendsyssel? Så kunne Vendsyssel jo evt tage nogle OB talenter og give dem hår på brystet som en del af aftalen…
                            Jeg tror ikke de må spille i samme liga, så ville det give mere mening at købe sig ind i Allsvenskan eller tippeligaen.

                            Comment


                              Der må være penge i at invitere ham til Odense.

                              https://www.bt.dk/fodbold/fan-gaar-v...el-paa-en-gang

                              Comment


                                [QUOTE=tOrnBjerg;n287940]Der må være penge i at invitere ham til Odense.

                                https://www.bt.dk/fodbold/fan-gaar-v...el-paa-en-gang
                                [/QUOTE

                                2400, - hvis han køber bajerne på Odense Stadion.

                                Comment

                                Working...
                                X