Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægJa, det vil være fatalt for den lille smule troværdighed som JH mod alle odds har fået bygget op hvis han forsøger at spare sig til fortsat fremgang. Der skal altså bruges penge på kvalitet, selvom det går imod discounttankegangen der gennemsyrer mandens dispositioner.
Når det er sagt, så håber jeg også at der bliver investeret mere i holdet. Synes Tverskov spiller fantastisk, men da han, i forhold til udlandet, ikke har nogle unikke spidskompetencer fysisk eller teknisk, så tror jeg desværre ikke at vi får det store for ham. Håber på det, da han spiller fantastisk, men tvivler (ved godt det kan lyde utroligt modsigende, og det kan sikkert formuleres tydeligere). De nævner det også i SFÅ.
Enten skal man forlænge med JT ellers skal man lade kontrakten løbe ud og nyde hans spil og tilstedeværelse.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MPL Se indlægJH bruger vel de penge han får sat til rådighed. Hvis han ikke har nogle penge, så skal de satses på at dem der kommer til vokser med opgaven. Discounttankegangen er ikke kun JHs, det kommer primært fra bestyrelsen.
Når det er sagt, så håber jeg også at der bliver investeret mere i holdet. Synes Tverskov spiller fantastisk, men da han, i forhold til udlandet, ikke har nogle unikke spidskompetencer fysisk eller teknisk, så tror jeg desværre ikke at vi får det store for ham. Håber på det, da han spiller fantastisk, men tvivler (ved godt det kan lyde utroligt modsigende, og det kan sikkert formuleres tydeligere). De nævner det også i SFÅ.
Enten skal man forlænge med JT ellers skal man lade kontrakten løbe ud og nyde hans spil og tilstedeværelse.
Han er desuden taktisk klog og forudseende a H til. Så er meget uenig med dig mht Tverskov.
Men hvis nu at tilbuddene i mod min forventning kun hedder 2-3 millioner og destinationen hedder Sarpsborg,Helsingborg og lign skal man bare beholde ham
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSyntes da netop at hans spidskompentencer er fysisk og teknisk. Ikke på PL niveau. Men rigeligt til noget Belgien/Holland eller noget andet der er et niveau over SL.
Han er desuden taktisk klog og forudseende a H til. Så er meget uenig med dig mht Tverskov.
Men hvis nu at tilbuddene i mod min forventning kun hedder 2-3 millioner og destinationen hedder Sarpsborg,Helsingborg og lign skal man bare beholde hamOB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægI forudseenhed minder han ham mig om René Henriksen, som er en af de dygtigste forsvarere Danmark har haft. Dertil har JT bedre fysik, så jeg tror også sagtens han kan begå sig i bedre ligaer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægI forudseenhed minder han ham mig om René Henriksen, som er en af de dygtigste forsvarere Danmark har haft. Dertil har JT bedre fysik, så jeg tror også sagtens han kan begå sig i bedre ligaer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSyntes da netop at hans spidskompentencer er fysisk og teknisk. Ikke på PL niveau. Men rigeligt til noget Belgien/Holland eller noget andet der er et niveau over SL.
Men hvis nu at tilbuddene i mod min forventning kun hedder 2-3 millioner og destinationen hedder Sarpsborg,Helsingborg og lign skal man bare beholde ham
JT har ikke fysiske spidskompentencer som eksempelvis Tingager. Ser ham mere som en komplet forsvarsspiller, som kan det hele og især det forudseende i hans spil er på højt niveau. Kan bare ikke se hvem der skal give boksen for ham (+1 MEUR).
Håber at JT kommer til udlandet og får testet sit talent, det har han fortjent. Og det vil også være godt for OB at vise at vi også kan sende spillere videre, og det ikke kun er FCN, BIF, FCM og FCK.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKatastrofe regnskab Så skal vi nok ikke regne med de vilde investeringer i sommerens vindue
"Ifølge Odense Sport & Events næstformand, Erik Laumand, er der en lang række forskellige årsager til det enorme underskud. En del af dem bunder i, at virksomheden har besluttet at skifte strategi, så den nu satser mere på investering og nyudvikling efter mange år med besparelser og nedskæringer.
- Det er dyrt at skifte strategi. Der er dels nogle tab på de hidtidige aktiviteter, som vi forlader, og dels er der store investeringer i fremtiden, som først kaster penge af sig i de kommende år, siger Erik Laumand."
Jeg synes lige præcis, at Erik Laumand giver udtryk for at der IKKE bliver sparet. Grundet den "nye strategi".
Last edited by amphibia; 22-03-2019, 16:31.“Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
― Lou Holtz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlægSådan læser jeg ikke artiklen.
"Ifølge Odense Sport & Events næstformand, Erik Laumand, er der en lang række forskellige årsager til det enorme underskud. En del af dem bunder i, at virksomheden har besluttet at skifte strategi, så den nu satser mere på investering og nyudvikling efter mange år med besparelser og nedskæringer.
- Det er dyrt at skifte strategi. Der er dels nogle tab på de hidtidige aktiviteter, som vi forlader, og dels er der store investeringer i fremtiden, som først kaster penge af sig i de kommende år, siger Erik Laumand."
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ner-kroner-ind
Er vi virkelig ved at geare op?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlægSådan læser jeg ikke artiklen.
Jeg synes lige præcis, at Erik Laumand giver udtryk for at der IKKE bliver sparet. Grundet den "nye strategi".
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa jeg kan også godt læse at tonerne er lidt af en anden klang her
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ner-kroner-ind
Er vi virkelig ved at geare op?
Det manglede også bare, når man kigger på næste års Superliga "struktur" hvor tre hold rykker ud.“Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
― Lou Holtz
Comment
Comment