Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    ..... eller uden ham og hans initiativer / kapital havde de ikke et job....

    Han tjener penge, de tjener penge..... win - win - win for NT, medarbejderne og samfundet..... hvor er problemet ?
    Noget forretninghandler om at den kloge narre den mindre kloge. Det er det NT gør, det er fuldt ud lovligt, og folk kunne jo bare lade være med at købe til de ekstreme renter han tager.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Nå, men så kan medarbejderne jo bare smutte, når han selv kan tjene pengene ...
      Det er da ikke det jeg skriver. Det er en noget ekstrem holdning du har synes jeg. Du ved forhåbentlig godt det er de private virksomheder der tjener penge og ansætter medarbejdere, som skaber værdi for hele samfundet.
      Har du ondt nogen steder over han skaber arbejde til en masse mennesker? Det er da ikke våbenhandel eller børnearbejde han benytter sig af. Bare der var flere af Thorborgs kaliber.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        fuldstændig enig. Forstår heller ikke entusiastens holdning. Når jeg hører lign får jeg billeder af en demonstrant der går rundt med et skilt og råber ting som “Giv folket magten tilbage” og “banker er roden til alt ondt”..

        Kunne ikke lige finde på nogle gode slogans og dette er ikke en politisk tråd. Men tror du forstår hvad jeg mener
        Enig! Det andet bavl er syg for langhåret til min smag ....

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
          ..... eller uden ham og hans initiativer / kapital havde de ikke et job....

          Han tjener penge, de tjener penge..... win - win - win for NT, medarbejderne og samfundet..... hvor er problemet ?
          Helt enig. Bliver sgu lidt træt når jeg læser sådan noget vrøvl.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Det er da ikke det jeg skriver. Det er en noget ekstrem holdning du har synes jeg. Du ved forhåbentlig godt det er de private virksomheder der tjener penge og ansætter medarbejdere, som skaber værdi for hele samfundet.
            Har du ondt nogen steder over han skaber arbejde til en masse mennesker? Det er da ikke våbenhandel eller børnearbejde han benytter sig af. Bare der var flere af Thorborgs kaliber.
            De private virksomheder er MED til at skabe værdi, men de gør det bestemt ikke alene ... det håber jeg da at du er klar over.
            Uden vores fælles pengekasse, ville de private virksomheder have ekstremt svært ved at fungere.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              De private virksomheder er MED til at skabe værdi, men de gør det bestemt ikke alene ... det håber jeg da at du er klar over.
              Uden vores fælles pengekasse, ville de private virksomheder have ekstremt svært ved at fungere.
              Godt du er informeret. Var lige bange for du troede vi kunne leve af at læse oldgræsk og sidde i rundkreds

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                De private virksomheder er MED til at skabe værdi, men de gør det bestemt ikke alene ... det håber jeg da at du er klar over.
                Uden vores fælles pengekasse, ville de private virksomheder have ekstremt svært ved at fungere.
                Dette her er noget af det værste bavl, jeg har set i meget lang tid. Prøv at spørge Alternativet, om du ikke på næste landsmøde må holde et foredrag om samfundsværdien af "vores fælles pengekasse". Du må nok forberede dig på, at det først bliver efter indlægget med penisbillederne. (I/A)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                  Dette her er noget af det værste bavl, jeg har set i meget lang tid. Prøv at spørge Alternativet, om du ikke på næste landsmøde må holde et foredrag om samfundsværdien af "vores fælles pengekasse". Du må nok forberede dig på, at det først bliver efter indlægget med penisbillederne. (I/A)
                  Ad hominem ad hominem ad hominem :D

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                    Ad hominem ad hominem ad hominem :D
                    Godt ord igen !!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      De private virksomheder er MED til at skabe værdi, men de gør det bestemt ikke alene ... det håber jeg da at du er klar over.
                      Uden vores fælles pengekasse, ville de private virksomheder have ekstremt svært ved at fungere.
                      "Fælles pengekasse" ?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                        Dette her er noget af det værste bavl, jeg har set i meget lang tid. Prøv at spørge Alternativet, om du ikke på næste landsmøde må holde et foredrag om samfundsværdien af "vores fælles pengekasse". Du må nok forberede dig på, at det først bliver efter indlægget med penisbillederne. (I/A)
                        Jeg ved selvfølgelig ikke hvad du tror jeg snakker om, men umiddelbart så ER vores velfærdssystem ret essentielt for de private firmaer og det betales altså fra den fælles kasse :).
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                          Dette her er noget af det værste bavl, jeg har set i meget lang tid. Prøv at spørge Alternativet, om du ikke på næste landsmøde må holde et foredrag om samfundsværdien af "vores fælles pengekasse". Du må nok forberede dig på, at det først bliver efter indlægget med penisbillederne. (I/A)
                          Jeg syntes der er noget rigtig i at grobunden for vores virksomheder i høj grad er skabt af vores fælles pengekasse, infrastruktur uddannelse af kvalifiseret arbedskraft osv. DK er godt og attraktivt for mange virksomheder. Takket være den måde vores samfund er indrettet på.

                          Leasy lukrerer så på de værdier produktive virksomheder i samarbejde med dygtige veluddannede medarbejdere som skaber værdier og god købekraft. Leasy kan undværes i DK det kan dygtige virksomheder der skaber og dygtige medarbejdere ikke.
                          Last edited by Ricardo; 09-06-2018, 16:33.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                            Jeg syntes der er noget rigtig i at grobunden for vores virksomheder i høj grad er skabt af vores fælles pengekasse, infrastruktur uddannelse af kvalifiseret arbedskraft osv. DK er godt og attraktivt for mange virksomheder. Takket være den måde vores samfund er indrettet på.

                            Leasy lukrerer så på de værdier produktive virksomheder i samarbejde med dygtige veluddannede medarbejdere som skaber værdier og god købekraft. Leasy kan undværes i DK det kan dygtige virksomheder der skaber og dygtige medarbejdere ikke.
                            Det bliver da værre og værre .... Der er godt nok nogen der har ondt i misundelsen. Skal man nu til at vurdere hvad for virksomheder der kan undværes? Folk kan da vælge at handle et andet sted. Jøsses ....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                              Leasy kan undværes i DK det kan dygtige virksomheder der skaber og dygtige medarbejdere ikke.
                              Beklager..... men ved ikke, hvordan jeg skal reagere, uden jeg lyder arrogant / bedrevidende / belærende (som specielt to medlemmer gør herinde) !

                              Dette er dog en af de mest "fordummende" kommentarer, jeg længe har hørt ! ! !

                              Kan du venligst definere / forklare følgende;

                              • En virksomhed, der kan undværes ?
                              • En "dygtig" virksomhed ?
                              • Vores "fælles kasse" ?
                              • Samt hvad er grundlaget for, at der er penge i den ?


                              Comment


                                Ej, vil I ikke godt oprette en tråd i off topics og spare os andre for den her samtale?

                                Comment

                                Working...
                                X