Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Sikkert; men er 'Jyske Bank Arena' fedt? Det er nok bare mig, der er gammeldags, men der er noget geografi, der er forkert. Men jeg er så også typen, der tager mig til hovedet, når jeg ser 'Aalborg Universitet København' eller 'Kolding IF København'. I don't get it.
    Jeg går ikke meget op i håndbold, men altid hold lidt øje med monstret Kolding-København ... smukt at se dem gå ned nu!
    Det er simpelthen alt for plastik.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Jeg går ikke meget op i håndbold, men altid hold lidt øje med monstret Kolding-København ... smukt at se dem gå ned nu!
      Det er simpelthen alt for plastik.
      + 1
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Jeg går ikke meget op i håndbold, men altid hold lidt øje med monstret Kolding-København ... smukt at se dem gå ned nu!
        Det er simpelthen alt for plastik.
        100000000000000% enig
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Sikkert; men er 'Jyske Bank Arena' fedt? Det er nok bare mig, der er gammeldags, men der er noget geografi, der er forkert. Men jeg er så også typen, der tager mig til hovedet, når jeg ser 'Aalborg Universitet København' eller 'Kolding IF København'. I don't get it.
          Hellere Jyske Bank Arena ude i Tornbjerg end at have Gardin Lis bag på trøjerne som Randers har.....

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Hellere Jyske Bank Arena ude i Tornbjerg end at have Gardin Lis bag på trøjerne som Randers har.....

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Hellere Jyske Bank Arena ude i Tornbjerg end at have Gardin Lis bag på trøjerne som Randers har.....
              Så så. Gardin Lis er en god driftig forretningskvinde med Oscar-værdige skuespilsevner. https://www.facebook.com/RandersFC/v...2915421748593/

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Så så. Gardin Lis er en god driftig forretningskvinde med Oscar-værdige skuespilsevner. https://www.facebook.com/RandersFC/v...2915421748593/
                Man fristes til at være lidt plat: Hvis der på din ryg står Gardin-lis, får du i byen ikke nogen f..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Man fristes til at være lidt plat: Hvis der på din ryg står Gardin-lis, får du i byen ikke nogen f..
                  Is?

                  Comment


                    15 mill i kassen for MJ.. Ny storsponsor i folden.. Millioner ekstra i kassen ved en Top 6 og mulighed for medaljer..

                    Håber virkelig at det får indflydelse på vores sommer transfervindue hvor der skal oprustes til en ny endnu mere drablig sæson med 3 nedrykkere.
                    Alene det at vi mister Grytebust og måske Tverskov kommer virkelig til at gøre ondt og vil unægteligt svække os markant i det defensive. Ryan og Barret kunne også ryge afsted.

                    Jeg håber virkelig at man ikke sælger ud for en slik og tager sig dyrt betalt hvis nogen af de ovenstående bliver solgt. Specielt Tverskov. Han burde minimum være 8-10 mill værd efterhånden. Kan man ikke få 3-5 mill for Barret skal man bare lade kontrakten løbe ud.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      15 mill i kassen for MJ.. Ny storsponsor i folden.. Millioner ekstra i kassen ved en Top 6 og mulighed for medaljer..

                      Håber virkelig at det får indflydelse på vores sommer transfervindue hvor der skal oprustes til en ny endnu mere drablig sæson med 3 nedrykkere.
                      Alene det at vi mister Grytebust og måske Tverskov kommer virkelig til at gøre ondt og vil unægteligt svække os markant i det defensive. Ryan og Barret kunne også ryge afsted.

                      Jeg håber virkelig at man ikke sælger ud for en slik og tager sig dyrt betalt hvis nogen af de ovenstående bliver solgt. Specielt Tverskov. Han burde minimum være 8-10 mill værd efterhånden. Kan man ikke få 3-5 mill for Barret skal man bare lade kontrakten løbe ud.
                      Er mest bekymret at miste Tverskov . Han er for mig sæsonens bedste spiller. Utrolig hvor cool og afklaret han spiller. Han blev en ægte general og er manden som holder alt tilsammen i defensiven. Sommervinduets bedste nyhed for mig ville være en forlængelse med ham.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Er mest bekymret at miste Tverskov . Han er for mig sæsonens bedste spiller. Utrolig hvor cool og afklaret han spiller. Han blev en ægte general og er manden som holder alt tilsammen i defensiven. Sommervinduets bedste nyhed for mig ville være en forlængelse med ham.
                        Meget enig. Men er 99% sikker på at man lovede ham at han kunne komme afsted denne sommer og at han derfor forlængede for kun 1 år i sommeren18.
                        Med den sæson han har haft må der simpelthen være interesserede klubber fra udlandet der står klar med checkhæftet

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Er mest bekymret at miste Tverskov . Han er for mig sæsonens bedste spiller. Utrolig hvor cool og afklaret han spiller. Han blev en ægte general og er manden som holder alt tilsammen i defensiven. Sommervinduets bedste nyhed for mig ville være en forlængelse med ham.
                          Ja det ville være en dejlig overraskelse. Han er en vigtig brik på holdet. Giv ham en bedre kontrakt nu når Grytebust ikke er på lønningslisten mere til sommer.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Meget enig. Men er 99% sikker på at man lovede ham at han kunne komme afsted denne sommer og at han derfor forlængede for kun 1 år i sommeren18.
                            Med den sæson han har haft må der simpelthen være interesserede klubber fra udlandet der står klar med checkhæftet
                            Men der skal stadig betales ved kasse 1 før han får lov at rejse. Der skal hentes en erstatning som ikke er gratis.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Ja det ville være en dejlig overraskelse. Han er en vigtig brik på holdet. Giv ham en bedre kontrakt nu når Grytebust ikke er på lønningslisten mere til sommer.
                              Det gjorde man jo i sommers. Tvivler på at den går igen

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Men der skal stadig betales ved kasse 1 før han får lov at rejse. Der skal hentes en erstatning som ikke er gratis.
                                Enig. Der skal falde mange millioner af. Men sidst i sommerens transfervindue lød det jo til at afløseren var Enghardt. Pt reserve i Randers som er gratis til sommer

                                Comment

                                Working...
                                X