Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Man kan også vælge at se på den 8.plads som Peter Brix gør i SFÅ. Han mener blandt andet at mange fans er for ukritiske og tilfredse.
    Det er også det værste der kan ske, fordi så kommer vi aldrig videre fra den 8.plads.
    Jeg er da mega utilfreds med at vi ikke kunne udfordre mere på først top 6 og bagefter 7. pladsen og jeg tror de penge vi sparede ved ikke at forstærke midterforsvaret i vinterpausen var en dårlig “manglende investering”.

Vores defensiv har i mine øjne ikke ikke haft superligaklasse denne sæson, så der ligger et ret stort udviklingspotentiale i den del. Håber og tror på vi kommer ind i sæson to efter nedrykningen med en langt mere helstøbt og kompetitiv trup. Hvis TB og Co. ikke rykker os betragteligt denne sommer, så skal du og Brix nok opleve både kritiske og utilfredse fans.

Comment

Man kan også vælge at se på den 8.plads som Peter Brix gør i SFÅ. Han mener blandt andet at mange fans er for ukritiske og tilfredse.
      Det er også det værste der kan ske, fordi så kommer vi aldrig videre fra den 8.plads.
      naturligvis skal man ikke stille sig tilfreds med en 8. plads. Men heldigvis tyder det jo også på at man i OB havde håbet på mere. Så tilfreds er man ikke.

MEN det er første sæson tilbage og det giver i min bog trods alt OB lidt kredit i bogen.

Hedder det en 8. plads igen efter næste sæson og en stadig uklar spillestil og et udtryk man ikke kan blive klog på, så er det en anden sag.

Comment

Jeg tænker ikke at Peter Brix er sandhedsvidne på det og aner ikke hvordan Peter kommer til den konklusion, mig bekendt har der ikke været nogen spørgeskemaer ude om det emne Man kan kan måske sige det på den måde at der måske er mange der er tilfredse på den baggrund at der er ikke blevet lovet andet end at ligaen skulle angribes, og det blev den. Yderligere skulle OB konsolideres i rækken, og det er også sket med relativ god margin til de helt kedelige pladser. Det synes jeg ikke kan sidestilles med en tilfredshed med 7.-8.-9. pladser ,eller det der er værre endnu. Jeg hører faktisk kun at snakken går på hvor vi kan/skal forstærkes for at rykke os yderligere op i rækken

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Working...
        X