Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lige hvor man troede, man havde set eller hørt det meste, så skal man se vores sportsdirektør forsvare "ingen kakao, ingen Red Bull" i et landsdækkende medie. Jesus motherfucking Christ. Vi er et cirkus af inkompetente narrehatte.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Spillerne må tørre øjnene og tage sig sammen. Praktisk talt alle arbejdspladser i Danmark har oplevet en sparerunde de sidste par år. Hvis de er så store tudeprinsesser, at kakaomælk og Red Bull kan få dem i "armene over kors jeg er bitter" stemning, hører de godt nok ikke til at OB til en løn som mange af os kun kan drømme om. Det er pinligt hvis balladen ikke stikker dybere end det her - så er der sgu en flok forkælede møgunger i truppen.

      Og så lige en sidste bemærkning: det var da på tide at klubben ikke leverer kemisk gift som Red Bull til spillerne. Det er da moralsk helt forkert.
      Det kan man sige, at de kan...tørre øjnene og lade være med at tude.
      MEN - som en anden skriver, så tror jeg, når sådan nogle ting bliver nævnt, så er de ting bare dråben, der får det til at flyde over. Selv betale varmebukser og lign.? Hvorfor? Er klubben ikke interesseret i at pleje spillernes ve og vel, og sørge for at de er godt tilpasse på træningsbanen og til kampene? Hvorfor skal Toppel selv ud og investere i støvler af egen lomme?

      Det er alle sådanne små ting, men som samlet set kan blive til et stort problem, hvis det også halter andre steder i miljøet...

      Synes det stinker langt væk af, at Jesper Hansen er gået alt, alt for langt i sin iver efter at spare, hvor der spares kan. Sørgeligt.
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        Det næste bliver vel at de skal smide en tier til vask (alternativt skiftes til at vaske derhjemme) og lægge benzinpenge til udebaneturene..
        Det er muligt at det lyder lidt forkælet og fjollet med energidrik og kakao, men lyskenbukser og støvler... Jeg tror ikke man finder én eneste klub i suppen der ikke sørger for de nævnte ting. Måske endda heller ikke i 1 division. Jeg er RYSTET og ville da helt sikkert smutte ved først kommende lejlighed hvis jeg var spiller.
        Hold kæft hvor er det fattigt....

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Det kan du sige, men det kan også være dråben. Jeg syntes også JH skal hældes tilbage hvor han kommer fra. Det kan godt være pengene er små, men andre sportschefer handler bedre ind for mindre midler. Hvis tilfredsheden med JH, er med til at fjerne noget motivation hos spillerne er det kritisk. Især fordi der i forvejen er spillere som ikke virker topmotiveret - forkælet eller ej.

          JH ud.
          NT må overveje om han gør klubben en tjeneste med de nuværende forhold, eller om han skal sende stafetten videre.
          Spillerne skal generelt til at tørre øjnene og se på hvad de hver selv bidrager med i den krisesituation klubben er i. Stop med at give JH eller diverse trænere skylden for deres egne miserable indsatser. At fjerne Red Bull og varm kakao har sgu da ikke nødvendigvis kun noget med spareøvelse at gøre. Jeg er sgu mere rystet over at professionelle fodboldspillere kan have en så uprofessionel og lalleglad indstilling til hvad de forsyner deres krop med før og efter kamp og træning. Hvis det er den uprofessionelle og i mine øjne useriøse indstilling JH er i gang med at gøre op med i Ådalen, så er det da kun positivt. Så må de spillere som ikke kan leve uden Red Bull finde en anden klub.
          Det her lugter primært af at nogle af spillerne prøver at fraskrive sig deres eget ansvar. Trist!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Lige hvor man troede, man havde set eller hørt det meste, så skal man se vores sportsdirektør forsvare "ingen kakao, ingen Red Bull" i et landsdækkende medie. Jesus motherfucking Christ. Vi er et cirkus af inkompetente narrehatte.

            MvH ChrisOB

            Enig! Nogen der har 'adgang' til omklædningsrummet? Jeg vil gerne betale for en kasse Red Bull til kampen på søndag, hvis sportsdirektøren ikke kender kender til mandskabspleje/arbejdsro må vi andre jo træde til og give spillerne støtte helt ind i omklædningsrummet!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af albani Se indlæg
              Enig! Nogen der har 'adgang' til omklædningsrummet? Jeg vil gerne betale for en kasse Red Bull til kampen på søndag, hvis sportsdirektøren ikke kender kender til mandskabspleje/arbejdsro må vi andre jo træde til og give spillerne støtte helt ind i omklædningsrummet!
              Skal spillerne virkelig have Red Bull for sætte sig op til kamp?!! Jeg ville da være så pumpet af naturlig adrenalin, hvis jeg havde fået en chance for at spille fodbold på superliganiveau. Forkælede møgunger!! Har klubben ikke sponsorer til tøj og støvler?! Hvordan kan man spare på noget man får?! Der er noget galt i OB - og det er hele vejen rundt.

              Comment


                Om det så var en speciel årgang af energidrik, der kostede lidt ekstra, så skal den da bare være der. Hva' fanden sker der i den her klub??!! Hvis nogen ligger inde med et campingblus der kan tilsluttes en stor gasflaske, så tager jeg en sådan samt gryde, krus og kakao med i ådalen til morgendagens træning.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                  Om det så var en speciel årgang af energidrik, der kostede lidt ekstra, så skal den da bare være der. Hva' fanden sker der i den her klub??!! Hvis nogen ligger inde med et campingblus der kan tilsluttes en stor gasflaske, så tager jeg en sådan samt gryde, krus og kakao med i ådalen til morgendagens træning.
                  Se dét ville satme være et fedt statement ift.....den anden tråd vedr. fremmøde ved lørdagens træning...SÆT IGANG!!
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    Skaf et blus og jeg kommer:-)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                      Skal spillerne virkelig have Red Bull for sætte sig op til kamp?!! Jeg ville da være så pumpet af naturlig adrenalin, hvis jeg havde fået en chance for at spille fodbold på superliganiveau. Forkælede møgunger!! Har klubben ikke sponsorer til tøj og støvler?! Hvordan kan man spare på noget man får?! Der er noget galt i OB - og det er hele vejen rundt.
                      Der er da også noget galt på fan siden hvis dét der er holdningen! Jeg laver intet før jeg har fået min kaffe! Det er det første jeg gør når jeg kommer på arbejde, tanker kaffe! Hvis de tager kaffen fra folket og beder dem medbringe kaffe selv, ja så bliver der ..... har ikke engang lyst til at tænke tanken færdig.... ingen kaffe!

                      Comment


                        Hold kæft en fattig omgang i Odense.

                        Det kan godt være, at det er trist nogle af spillerne tuder over, at de ikke længere får Kakao og Red Bull, men det er da også et forfærdeligt signal at sende til spillerne for at spare fucking håndører i det samlede billede.

                        Hvad fanden bilder den inkompetente nar til Jesper Hansen sig ind. Han "kan godt leve med, at der er nogle spillere der er utilfredse fordi de ikke får kakao", men guess what: Det kan vi andre sgu ikke. Vi ligger til fucking nedrykning, og så kan man i den amatørklub ikke engang finde ud af at please spillerne bare en lille smule, så de ser lidt mere positivt på tingene, rent mentalt altså.

                        Jeg er i chok over, at klubben i den grad ikke formår at skabe et bedre arbejdsmiljø for spillerne, nu hvor det vi har allermest brug for, er at de kan holde hovedet højt og føler de får opbakning fra den arbejdsgiver, de er ansat af.

                        AAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGH

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                          Skal spillerne virkelig have Red Bull for sætte sig op til kamp?!! Jeg ville da være så pumpet af naturlig adrenalin, hvis jeg havde fået en chance for at spille fodbold på superliganiveau. Forkælede møgunger!! Har klubben ikke sponsorer til tøj og støvler?! Hvordan kan man spare på noget man får?! Der er noget galt i OB - og det er hele vejen rundt.
                          Det er jo også bevist at Red Bull og andre energidrikke ødelægger koncentrationsevnen - ups...

                          Comment


                            It. Never. Ends.

                            Vi er færdige, hvis ikke der sker noget drastisk snart.

                            Comment


                              Sikke en anbefaling til evt kommende spillere det også må være at læse sådan en artikel.. Vi skal jo helt ned på serieniveau for at finde spillere der kunne finde sig i så fattigt setup.. Held og lykke JH.
                              Ps. Jeg er lige igang med at trawle mig igennem alle de indlæg fra folk med gasblus til mit eventuelle kakaoshow. Ro på. Jeg skal nok skrive hvem af jer der er så heldig at kunne hjælpe til :-)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Lige hvor man troede, man havde set eller hørt det meste, så skal man se vores sportsdirektør forsvare "ingen kakao, ingen Red Bull" i et landsdækkende medie. Jesus motherfucking Christ. Vi er et cirkus af inkompetente narrehatte.

                                MvH ChrisOB
                                Det er så langt ude, at spillere kan finde på at plapre op til pressen om noget så latterligt. Det udstiller dem som forkælede møgunger - og endnu værre - de har øjensynligt ikke selverkendelsen til at se det selv - en selverkendelse der kunne være brugt til at se lidt indad og spørge sig selv, om man personligt gør alt muligt for at bringe OB ud af suppedasen.

                                Hvis der er andre "rigtige" problemer, kunne man evt. tage fat på dem. Hvis der ikke er andre, kunne man koncentrere sig om at løse sin opgave en smule bedre på banen. Det lugter langt væk af: det er ikke min skyld at det går dårligt - det er JH og klubbens skyld. Tag ansvar i stedet for at kaste sten på alle andre!

                                Comment

                                Working...
                                X