Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Hold kæft en fattig omgang i Odense.

    Det kan godt være, at det er trist nogle af spillerne tuder over, at de ikke længere får Kakao og Red Bull, men det er da også et forfærdeligt signal at sende til spillerne for at spare fucking håndører i det samlede billede.

    Hvad fanden bilder den inkompetente nar til Jesper Hansen sig ind. Han "kan godt leve med, at der er nogle spillere der er utilfredse fordi de ikke får kakao", men guess what: Det kan vi andre sgu ikke. Vi ligger til fucking nedrykning, og så kan man i den amatørklub ikke engang finde ud af at please spillerne bare en lille smule, så de ser lidt mere positivt på tingene, rent mentalt altså.

    Jeg er i chok over, at klubben i den grad ikke formår at skabe et bedre arbejdsmiljø for spillerne, nu hvor det vi har allermest brug for, er at de kan holde hovedet højt og føler de får opbakning fra den arbejdsgiver, de er ansat af.

    AAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGH

    Comment


      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...odtager-kritik

      Comment


        40.000 om året... Træk dog det i spillernes løn!!!

        Eller, træk 50.000, så er der også til hagesmæk og en lille billedbog...

        Og næste gang, så fyr spillerne i stedet for...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          En FB-status jeg skrev:

          På DR kører der en glimrende dokumentar om de omvæltninger der skete i og omkring Hobro IK, da oprykningen til Superligaen stod som en realitet.
          Det er dedikerede mennesker, med meget modne overvejelser om fællesskab, identitet og økonomiske interesser. Det er intet mindre end fantastisk at se, hvordan man vælger, at beholde fællesskabet og kulturen på bekostning af billigere og på papiret bedre spillere udefra!

          På sådan en regnvåd fredag kan man så se os selv, Odense Boldklub, ligge langt efter Hobro både i kulturen og identiteten, og nu også på point og spil!
          Hører jeg så samme modne overvejelser nede fra Ådalen? Hører jeg spillere tale om, hvordan man vil dø for sidemanden? Hører jeg så meget som ét pip om, at spillerne i OB overhovedet kan lide at spille sammen? Nej, for Jesper Hansen har taget deres kakao og Red Bull - så derfor skal han UD! http://www.bt.dk/superligaen/spiller...ao-og-red-bull

          Jeg har svært ved, at se hvordan man kan se sig selv i spejlet som spiller når man i dag tjekker sin lønkonto og ser et 6-cifret beløb gå ind, samtidig med, at det første man åbenbart tænker på er, hvem der skal betale for en skide Red Bull!! Jeg opfordrer til, at trænerne i OB i stedet for at sende spillere og trænere på prestigeophold/inspirationsture i Schalke, Chelsea, Liverpool og Barcelona - at man i stedet henlægger turen til Hobro, Næsby, SønderjyskE, Eibar og Paderborn... Steder hvor kulturen bærer klubben, og resultaterne er derefter!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Det er så langt ude, at spillere kan finde på at plapre op til pressen om noget så latterligt. Det udstiller dem som forkælede møgunger - og endnu værre - de har øjensynligt ikke selverkendelsen til at se det selv - en selverkendelse der kunne være brugt til at se lidt indad og spørge sig selv, om man personligt gør alt muligt for at bringe OB ud af suppedasen.

            Hvis der er andre "rigtige" problemer, kunne man evt. tage fat på dem. Hvis der ikke er andre, kunne man koncentrere sig om at løse sin opgave en smule bedre på banen. Det lugter langt væk af: det er ikke min skyld at det går dårligt - det er JH og klubbens skyld. Tag ansvar i stedet for at kaste sten på alle andre!
            Jeg tænker, at det ikke handler om Mathilde, men at det var dråben.

            JH er åbenbart ikke kun dårlig til indkøb, han kan heller ikke behandle spillerne godt nok

            Det er mærkeligt, såfremt aftalen med Puma ikke dække det som en professionel spiller behøver.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Rene_Razz Se indlæg
              En FB-status jeg skrev:

              På DR kører der en glimrende dokumentar om de omvæltninger der skete i og omkring Hobro IK, da oprykningen til Superligaen stod som en realitet.
              Det er dedikerede mennesker, med meget modne overvejelser om fællesskab, identitet og økonomiske interesser. Det er intet mindre end fantastisk at se, hvordan man vælger, at beholde fællesskabet og kulturen på bekostning af billigere og på papiret bedre spillere udefra!


              På sådan en regnvåd fredag kan man så se os selv, Odense Boldklub, ligge langt efter Hobro både i kulturen og identiteten, og nu også på point og spil!
              Hører jeg så samme modne overvejelser nede fra Ådalen? Hører jeg spillere tale om, hvordan man vil dø for sidemanden? Hører jeg så meget som ét pip om, at spillerne i OB overhovedet kan lide at spille sammen? Nej, for Jesper Hansen har taget deres kakao og Red Bull - så derfor skal han UD! http://www.bt.dk/superligaen/spiller...ao-og-red-bull

              Jeg har svært ved, at se hvordan man kan se sig selv i spejlet som spiller når man i dag tjekker sin lønkonto og ser et 6-cifret beløb gå ind, samtidig med, at det første man åbenbart tænker på er, hvem der skal betale for en skide Red Bull!! Jeg opfordrer til, at trænerne i OB i stedet for at sende spillere og trænere på prestigeophold/inspirationsture i Schalke, Chelsea, Liverpool og Barcelona - at man i stedet henlægger turen til Hobro, Næsby, SønderjyskE, Eibar og Paderborn... Steder hvor kulturen bærer klubben, og resultaterne er derefter!
              Jeg giver dig lige et Like 👍

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Rene_Razz Se indlæg
                En FB-status jeg skrev:

                På DR kører der en glimrende dokumentar om de omvæltninger der skete i og omkring Hobro IK, da oprykningen til Superligaen stod som en realitet.
                Det er dedikerede mennesker, med meget modne overvejelser om fællesskab, identitet og økonomiske interesser. Det er intet mindre end fantastisk at se, hvordan man vælger, at beholde fællesskabet og kulturen på bekostning af billigere og på papiret bedre spillere udefra!

                På sådan en regnvåd fredag kan man så se os selv, Odense Boldklub, ligge langt efter Hobro både i kulturen og identiteten, og nu også på point og spil!
                Hører jeg så samme modne overvejelser nede fra Ådalen? Hører jeg spillere tale om, hvordan man vil dø for sidemanden? Hører jeg så meget som ét pip om, at spillerne i OB overhovedet kan lide at spille sammen? Nej, for Jesper Hansen har taget deres kakao og Red Bull - så derfor skal han UD! http://www.bt.dk/superligaen/spiller...ao-og-red-bull

                Jeg har svært ved, at se hvordan man kan se sig selv i spejlet som spiller når man i dag tjekker sin lønkonto og ser et 6-cifret beløb gå ind, samtidig med, at det første man åbenbart tænker på er, hvem der skal betale for en skide Red Bull!! Jeg opfordrer til, at trænerne i OB i stedet for at sende spillere og trænere på prestigeophold/inspirationsture i Schalke, Chelsea, Liverpool og Barcelona - at man i stedet henlægger turen til Hobro, Næsby, SønderjyskE, Eibar og Paderborn... Steder hvor kulturen bærer klubben, og resultaterne er derefter!
                Meget enig.

                Den aktuelle sag i OB er et godt eksempel på, at der er noget galt med hele kulturen i klubben.

                Spillerne er vant til at blive båret på hænder og fødder, og derfor er det formentlig også ekstra svært at finde gejsten i modgang, fordi man er for fin til at rodde rundt i bunden og skulle have lidt skidt på knæene i stedet for at kunne spille poleret balletbold.

                Jeg læste en artikel med Ove Pedersen, da han lige var blevet ansat. Heri blev det beskrevet, hvordan han flyttede sine ting fra en leaset Hyundai over i en sprød Audi A4, som OB stiller til rådighed - formentlig via en sponsor.

                Sådan noget er sikkert fint at gøre, når man vil tiltrække store stjerner, men det skaber bare en risiko for, at man skaber møgforkællede medarbejdere, der ikke kan forstå, hvad der skal til i modgang.

                Spelmann kører i øvrigt i en lille, lilla pispotte. Måske en tilfældighed - eller måske netop et tegn på en mand, der har noget af den dna, der er brug for i denne tid.

                Comment


                  Man burde overveje ny kostvejleder.

                  Red Bull??? Føj en omgang.

                  Comment


                    Er chokeret over at spillerne brokker sig udadtil, det hører simpelthen ingen steder hjemme, burde bakke klubben 100 %.

                    Noget andet er at det er dårlig mandskabspleje ikke at please spillerne før kampen i pausen og umiddelbart efter kampen, med hvad de har behov for at proteinbare kakao te med sukker osv. virker underligt hvis hver spiller skal komme med sin egne "madpakke" og termokande. Her skal koncentrationen være på kampen og ikke andet.

                    Fodboldstøvler er måske et eller andet med kultur at gøre, man spiller i Puma hvis ikke der er specielle fysilogiske forhold der gør at andre er bedre. Ved at talentholdende også får gratis fodbold støvler puma op til et vidst beløb, og hvis man så vil have specielle poppede udgaver skal man selv betale merprisen. Måske er det grundliggende sundt at en spiller selv sørger for sine redskaber, fra støvler til lysken underbenklæder m.m man skulle syntes at de har tid og penge nok til at gøre en indsats her

                    Comment


                      Jeg fatter simpelthen ikke at Troels ikke gik selv, hvis han til et spillermøde Har manglende kakao og og red bull på tapetet. Det er simpelthen for snobbet at brokke sig over den slags latterlige petitesser bliver sparet væk. Bodul der vil spille i Nike, fordi andre må. Fuck dog af helvede til. Toppel der dog uden brok betaler fragten for sine støvler. Et FIF herfra: tag et par af dem der bliver stillet til rådighed. De kan umuligt sparke mere skævt end dem du iklæder dig pt. Jesus jeg er rystet over det her kan føre til uro omkring JH. Han har jo ikke forbudt jer at drikke det, så tag I bare i føtex, køb lortet og luk røven!!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Jeg fatter simpelthen ikke at Troels ikke gik selv, hvis han til et spillermøde Har manglende kakao og og red bull på tapetet. Det er simpelthen for snobbet at brokke sig over den slags latterlige petitesser bliver sparet væk. Bodul der vil spille i Nike, fordi andre må. Fuck dog af helvede til. Toppel der dog uden brok betaler fragten for sine støvler. Et FIF herfra: tag et par af dem der bliver stillet til rådighed. De kan umuligt sparke mere skævt end dem du iklæder dig pt. Jesus jeg er rystet over det her kan føre til uro omkring JH. Han har jo ikke forbudt jer at drikke det, så tag I bare i føtex, køb lortet og luk røven!!
                        + 1
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Det er simpelthen helt vildt trist det her. Nu bliver vi igen klubben alle griner af. Fucking kakao og fodboldstøvler. Det vidner bare om at den er helt og aldeles gal i alle geleder i klubben. Hvor er jeg dog ufatteligt ked af at det er TB og ikke JH der blev fyret. Han havde i det mindste spillernes opbakning og var meget loyal overfor klub og fans. En demoraliseret trup der tuder til pressen, en arrogant ledelse helt ude af trit med spillerne, en ny træner der hverken kan gøre til eller fra over for en total rådden klub kultur og en fanskare af trofaste folk, som nu igen skal føle sig til grin på lægterne. Vi er blevet det nye galehus, tror kun det her er begyndelsen.

                          Comment


                            http://www.bt.dk/superligaen/se-obs-...ikke-faa-kakao

                            Må sige jeg holder mest med JH her. Der kan altid diskuteres nuancer om den ene eller anden specifikke udgift, men i store træk er jeg enig med JH.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              http://www.bt.dk/superligaen/se-obs-...ikke-faa-kakao

                              Må sige jeg holder mest med JH her. Der kan altid diskuteres nuancer om den ene eller anden specifikke udgift, men i store træk er jeg enig med JH.
                              jeg ved sgu ikke rigtigt; på den ene side siger JH vi ikke er på vej i økonomisk ruin omevendt går man hen og laver besparelser på div. drikkevarer fordi kakao ikke hører til fodbold (eller hvordan han nu formulerede sig)
                              - så må jeg også sige jeg ikke bryder mig om han i pressen går ud og skyder igen, "...de burde skamme sig...", spillerne bør holde sig fra anonyme udtalelser til pressen men Jesper skal da ihvertfald tage den slags internt.

                              Men helt grundlæggende så siger sådan en sag jo ret meget om hvor vi står lige nu....kørte det bare derud af og vi vandt vores kampe, spillede godt, producerede chancer mv. så kom den slags fnidder ikke til overfladen. Måske der stadig ville være noget utilfredshed men så tror jeg det i langt højere grad blev holdt internt.
                              Nu kører det så ad helvede til og så bliver disse små irritations momenter blæst ud af propertioner og lækket til pressen.

                              Det står sløjt til

                              Comment


                                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-et-aar-gammel

                                Ifølge Spellmann er det hele kørt op og ude af proportioner, hvad der vel ikke kan undre, når det er BT der kommer med historien.
                                Jeg er helt på JH's side her, og tror i virkeligheden ikke at der er noget problem i spillertruppen, og hvis der er - jamen så er det spillerne den er gal med. Hvis man tjener så gode penge som de gør, kan man også godt selv betale den proteindrik man vil have UDOVER det setup der nu engang er i klubben.

                                Comment

                                Working...
                                X