Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Måske. Men han ligner mere og mere en der ikke har fysikken og der må simpelthen være en grund til at nu 3 trænere konstant undlader ham fra truppen konstant...
    Jeg vil gerne give dig ret.

    Men jeg håber bare at der må være en fremtid for ham.

    Vi kunne starte med at give ham et nyt nummer, jeg er sikker på det hjælper :)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
      Jeg vil gerne give dig ret.

      Men jeg håber bare at der må være en fremtid for ham.

      Vi kunne starte med at give ham et nyt nummer, jeg er sikker på det hjælper :)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Citat: "Da OB sejrede overraskende stort i Farum, betød det en kraftig stigning i de tv-penge, som i forvejen er pænt øget de seneste par år. OB strøg fra 900.000 kroner til 1,8 millioner, og det giver plads i budgettet til eksempelvis en ny back."
        Jeg synes egentlig, jeg læser, hvad der står her. Sejr i Farum = "kraftig stigning i tv-penge". Hvis der er budgetteret med en 6.plads, så er der jo ingen 'stigning' i forhold til OBs egne forventninger. Derimod havde det været skuffende med en 9.plads og det kunne i en normal virksomhed betyde besparelser pga. mindre indtægter, end man har regnet med. Det andet er ren shopping-logik á la: hun: "Hej skat, det var så fedt! De støvler jeg lige har købt var sat ned fra 1200,- til 800,-. Vi har lige sparet 400,- - skal vi ikke ud at spise for dem?" Han: "øehm, det lyder hyggeligt, men vi er altså i overtræk i forvejen". Hun: "Aj, du forstår bare ikke noget: jeg har jo lige sparet 400 kr!".
        Fuldstændig enig! Det er jo bare varm luft fra en avis. Klubben bliver heldigvis ikke drevet på den måde

        Comment


          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
          Jeg vil gerne give dig ret.

          Men jeg håber bare at der må være en fremtid for ham.

          Vi kunne starte med at give ham et nyt nummer, jeg er sikker på det hjælper :)
          Han skal helt klart have et nyt nummer, bare ikke #3 da det skal gemmes til vore nye klassespiller til midterforsvaret.
          Men ja, hvis vi kan få JBL op på sit topniveau igen, så står vi pludselig med en klassespiller på begge backs. Med tanke på hans unge alder kan han stadig sagtens nå at brage igennem. Folk som AK og Festersen er jo gode eksempler på at en fodboldkarriere godt kan indeholde "ups and downs" og at verden ikke går under fordi man som 20-årig har problemer med at komme på førsteholdet.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Måske. Men han ligner mere og mere en der ikke har fysikken og der må simpelthen være en grund til at nu 3 trænere konstant undlader ham fra truppen konstant...
            Nej, hans fysiske sammenhængskraft er ikke imponerende: "- Jacob Barrett fik en ankelskade i mandagens reserveholdskamp mod Vejle" (http://www.ob.dk/artikel/en-naesten-skadesfri-trup.aspx).
            Jeg tror simpelthen ikke på, at han nogensinde bliver klar længe nok til, at han udvikler sig til en superligaprofil; måske ikke engang en superligaspiller.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
              Nej, hans fysiske sammenhængskraft er ikke imponerende: "- Jacob Barrett fik en ankelskade i mandagens reserveholdskamp mod Vejle" (http://www.ob.dk/artikel/en-naesten-skadesfri-trup.aspx).
              Jeg tror simpelthen ikke på, at han nogensinde bliver klar længe nok til, at han udvikler sig til en superligaprofil; måske ikke engang en superligaspiller.
              Ser vi frem til denne overskrift "Forøget konkurrence på venstreback i Næsby" ? :-)

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Hamrende flot analyse: vi sprang et par pladser op pga en uventet stor sejr på det fede tidspunkt; altså er der penge. Det er ren shopping-logik: historien nævner ikke med et ord, hvad OB har budgetteret med af indtægter. Hvis budgettet i virkeligheden var sat efter en 4.plads, så kunne det være, at der rent faktisk skulle spares. "Pengene fra salg af Høegh og Kasper Larsen blev i lommen". OK, Fyens Stiftstidende: hvis I kender OBs indtægter og udgifter i løbet af transferperioden, herunder den samlede udgift på nye kontrakter og evt. afskrivninger på spillere, hvis kontrakter er ved at løbe ud; så skal I skrive historien. Ellers bliver det en utroligt billig påstand.
                Derefter konkluderer vismanden, at midtbane-spilleren Razak må være løsning på vores venstre back-problem. I en lille sidebemærkning forstår vi, at OB måske også kunne have behov i midterforsvaret. Det kunne Razak sikkert også dække. Han har jo været i Manchester City. Jeg er stum af beundring. Jeg forstår stadig ikke helt, hvordan man automatisk bliver venstre back simpelthen bare ved at være på kontrakt i Manchester City, men jeg har heller ikke Fyens indsigt i fodbold.
                Øhm, hvor præcis siger artiklen, at razak kunne være løsningen på venstre back/midterforsvaret? De nævner ham som en mulig tilføjelse, fordi vi har haft ham til prøvetræning.

                Kunne være dejligt, hvis ikke bare folk var Rasmus modsat, når fyens bringer en historie. Brug da i stedet artiklen til oplæg til en relevant debat om obs økonomi og evt. nye spillere.
                Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                  Øhm, hvor præcis siger artiklen, at razak kunne være løsningen på venstre back/midterforsvaret? De nævner ham som en mulig tilføjelse, fordi vi har haft ham til prøvetræning.

                  Kunne være dejligt, hvis ikke bare folk var Rasmus modsat, når fyens bringer en historie. Brug da i stedet artiklen til oplæg til en relevant debat om obs økonomi og evt. nye spillere.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                    Han skal helt klart have et nyt nummer, bare ikke #3 da det skal gemmes til vore nye klassespiller til midterforsvaret.
                    Men ja, hvis vi kan få JBL op på sit topniveau igen, så står vi pludselig med en klassespiller på begge backs. Med tanke på hans unge alder kan han stadig sagtens nå at brage igennem. Folk som AK og Festersen er jo gode eksempler på at en fodboldkarriere godt kan indeholde "ups and downs" og at verden ikke går under fordi man som 20-årig har problemer med at komme på førsteholdet.
                    Har han nogensinde været på sit topniveau? Og hvor højt/lavt er det så? Jeg aner det simpelthen ikke..
                    Men helt enig i det sidste

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Har han nogensinde været på sit topniveau? Og hvor højt/lavt er det så? Jeg aner det simpelthen ikke..
                      Men helt enig i det sidste
                      Han gjorde det meget godt på ungdomsholdet i Aab inden Juve købte ham.

                      Og gjorde det vidst også meget fint på Juve ungdomshold mener jeg.
                      Det sidste har jeg dog ikke lige noget bevis for.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                        Kunne være dejligt, hvis ikke bare folk var Rasmus modsat, når fyens bringer en historie. Brug da i stedet artiklen til oplæg til en relevant debat om obs økonomi og evt. nye spillere.
                        Forståelig pointe. Problemet med denne artikel er bare (som flere har påpeget), at han bygger den op omkring præmissen om, at OB har fået 900.000 kr "ekstra". Enten er det en præmis han selv finder på, eller også så har han noget ekstra viden, som slet ikke bliver formidlet i artiklen. Det gør (i mine øjne) artiklen fuldstændigt irrelevant - den bringer i hvert fald absolut intet nyt frem

                        Comment


                          Det er sgu ikke nemt at være SportFyn...

                          Comment


                            Tråden falder meget godt i tråd med den seneste udvikling på forum. Og det er ikke positivt ment

                            Comment


                              RASH: Det er sgu ikke nemt at være SportFyn... (jeg kunne ikke lige finde ud af at sætte to citater ind )

                              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                              Tråden falder meget godt i tråd med den seneste udvikling på forum. Og det er ikke positivt ment

                              Jeg forstår fuldstændigt, hvor I kommer fra, men synes I, at det er en god artikel?
                              Jeg vil da godt understrege, at jeg er super glad for, at vi lå nr. 6 i stedet for 9 ved uddelingen af pengene – det er alle OB fans vel.
                              Grunden til, at jeg reagerer (negativt) på artiklen er primært, at den kan være med til at puste til den negative stemning omkring JH’s indkøb eller mangel på samme (alt efter temperament) ved at skrive om ”ekstra” penge til transfers, uden der nødvendigvis er hold i det. Det synes jeg ikke er særligt gavnligt for min klub.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                RASH: Det er sgu ikke nemt at være SportFyn... (jeg kunne ikke lige finde ud af at sætte to citater ind )




                                Jeg forstår fuldstændigt, hvor I kommer fra, men synes I, at det er en god artikel?
                                Jeg vil da godt understrege, at jeg er super glad for, at vi lå nr. 6 i stedet for 9 ved uddelingen af pengene – det er alle OB fans vel.
                                Grunden til, at jeg reagerer (negativt) på artiklen er primært, at den kan være med til at puste til den negative stemning omkring JH’s indkøb eller mangel på samme (alt efter temperament) ved at skrive om ”ekstra” penge til transfers, uden der nødvendigvis er hold i det. Det synes jeg ikke er særligt gavnligt for min klub.
                                Nej det er en elendig artikel. Det er vi enige om. Men folk kan vel bare ta det for hvad det er, og så komme videre. Den har ikke fortjent så meget opmærksomhed.

                                Comment

                                Working...
                                X