Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
    Det her forstår jeg heller ikke:

    “Vi havde engang stor tilstrømning til kampene, men vi glemte at give opmærksomhed nok til dem, der kom.”

    OB er notorisk dårlige til at opmuntre til stemningsskabende aktiviteter. Jeg husker masser af karantæner til aktive fans, da det gik godt, og senest formåede OB med Jack to år uden anden opbakning end den fanklubben formåede (ikke et ondt ord om den).

    Er det klappepølsefans han tænker på, eller må der komme noget liv på lægterne? Og nej, ham psykopat-Martin er selvfølgelig ikke velkommen.

    OB’s mærkelige forhold til egne fans bliver meget godt behandlet i SFÅ-AaB-Brüchmann-podcasten.

    Desuden kan jeg ikke døje hans floskelfyldte friskfyrssprog, men det er vist bare personlige præferencer.
    Er helt på linje med dig, for mig fremstår Jack Jørgensen som de ulidelige sælgere af El abonnementer man støder på af og til i storcentre eller gågader.

    Det forekommer mig også at OB tænker i kunder fremfor at tænke i fans, derfor lægger de også større vægt på balloner og bingo i fanzonen end stemning på lægterne.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Er helt på linje med dig, for mig fremstår Jack Jørgensen som de ulidelige sælgere af El abonnementer man støder på af og til i storcentre eller gågader.

      Det forekommer mig også at OB tænker i kunder fremfor at tænke i fans, derfor lægger de også større vægt på balloner og bingo i fanzonen end stemning på lægterne.
      Fatter han ikke at grenen saves over, hvis der kun er adgang for hr. og fru håndboldhal?
      OB: Danske mestre i 2075/6

      Comment


        Jeg har aldrig følt, at Jack ser mig som fan. Har altid følt mig talt til som om jeg er en kunde. Og Jack er ekspert i at få det til at lyde, som om OB opfinder den dybe tallerken hver gang de finder på noget nyt.
        Jeg bryder mig ikke om det, og tror ikke OB vinder noget på det.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Jeg har aldrig følt, at Jack ser mig som fan. Har altid følt mig talt til som om jeg er en kunde. Og Jack er ekspert i at få det til at lyde, som om OB opfinder den dybe tallerken hver gang de finder på noget nyt.
          Jeg bryder mig ikke om det, og tror ikke OB vinder noget på det.
          Nu kan man sikker kritisere meget i OBs udvikling de sidste år men skal sige at har mødt Jack flere gange før kampene på stadion og også da vi fejrede 25 år Bernabeu i Sportspub og han var altid imødekommende og godt for en hilse og lille snak.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Nu kan man sikker kritisere meget i OBs udvikling de sidste år men skal sige at har mødt Jack flere gange før kampene på stadion og også da vi fejrede 25 år Bernabeu i Sportspub og han var altid imødekommende og godt for en hilse og lille snak.
            Jeg er enig. JACK er også fan, men han er nødt til at følge hvad den store mester siger. Han ved jo godt, at Aron, Opondo, lund og lund ikke sælger en eneste trøje i junior størrelse

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Nu kan man sikker kritisere meget i OBs udvikling de sidste år men skal sige at har mødt Jack flere gange før kampene på stadion og også da vi fejrede 25 år Bernabeu i Sportspub og han var altid imødekommende og godt for en hilse og lille snak.
              Han er helt sikkert imødekommende og flink hvilket han også skal være som sælger, han skal bare huske han skal sælge en fodboldklub til FANS i lige så høj grad som han skal sælge abonnementer til KUNDER hvilket der for mig er stor forskel på.
              For mig som fan vil jeg have stemning og bedre forhold på tribunen ( også bakket op af OB ) troværdighed i ambitioner, blod sved og tårer på banen.
              Jeg kommer på stadion for et se nogle engagerede spillere og her ser jeg hellere nogle unge kæmpende fynboer fremfor “lejesvende” som er her fordi OB har overbudt sønderjydske eller Silkeborg på lønnen.
              Jeg er ærlig talt skide ligeglad om Rapper Rasmus eller Bingo Bent optræder i Fanzonen.

              Som kunde er det sikkert fint med bingo og balloner før kampen og gode engangs oplevelser.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Han er helt sikkert imødekommende og flink hvilket han også skal være som sælger, han skal bare huske han skal sælge en fodboldklub til FANS i lige så høj grad som han skal sælge abonnementer til KUNDER hvilket der for mig er stor forskel på.
                For mig som fan vil jeg have stemning og bedre forhold på tribunen ( også bakket op af OB ) troværdighed i ambitioner, blod sved og tårer på banen.
                Jeg kommer på stadion for et se nogle engagerede spillere og her ser jeg hellere nogle unge kæmpende fynboer fremfor “lejesvende” som er her fordi OB har overbudt sønderjydske eller Silkeborg på lønnen.
                Jeg er ærlig talt skide ligeglad om Rapper Rasmus eller Bingo Bent optræder i Fanzonen.

                Som kunde er det sikkert fint med bingo og balloner før kampen og gode engangs oplevelser.
                Er helt enig og har samme preferencer som du men balloner og bingo generer mig ikke. I hensigt af bedre stemning på tribunen skal vi vel selvkritisk se at det er vores (fansenes) opgave. Fankulturen kan støttes af klubben men ikke organiseres af klubben. Og der var alt for meget uenighed mellem grupperinger i fortid og at de uofficielle dummede sig i byen og fik karantæne lige da vi var at opbygge noget nyt gav os et kæmpe selvmål.
                Troværdighed på ambitioner, ja, der skylder klubben.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Er helt enig og har samme preferencer som du men balloner og bingo generer mig ikke. I hensigt af bedre stemning på tribunen skal vi vel selvkritisk se at det er vores (fansenes) opgave. Fankulturen kan støttes af klubben men ikke organiseres af klubben. Og der var alt for meget uenighed mellem grupperinger i fortid og at de uofficielle dummede sig i byen og fik karantæne lige da vi var at opbygge noget nyt gav os et kæmpe selvmål.
                  Troværdighed på ambitioner, ja, der skylder klubben.
                  Balloner og bingo generer heller ikke mig det er bare ikke det som lokker mig til at køre de 120 km til Odense til hver hjemmekamp.

                  Er helt enig i dit syn på den meget syge, nærmest døende patient som fanscenen i Odense vel kan betegnes som, jeg mener bare heller ikke OB har gjort noget aktivt for at fremme den del af stadionoplevelsen tværtimod har de vel nærmere været med til at dæmpe de stemningsskabende fans.

                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Balloner og bingo generer heller ikke mig det er bare ikke det som lokker mig til at køre de 120 km til Odense til hver hjemmekamp.

                    Er helt enig i dit syn på den meget syge, nærmest døende patient som fanscenen i Odense vel kan betegnes som, jeg mener bare heller ikke OB har gjort noget aktivt for at fremme den del af stadionoplevelsen tværtimod har de vel nærmere været med til at dæmpe de stemningsskabende fans.
                    - OG saxofon. Glem ikke det

                    Mon ikke den gode stemning kommer af godt spil og rummelighed overfor anderledes fans. Min grænse går ved fans der vil slås med nogle der ikke vil slås og/eller med børn i nærheden. OB må ikke blive for meget småborgerlig leverpostej med sky.


                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Balloner og bingo generer heller ikke mig det er bare ikke det som lokker mig til at køre de 120 km til Odense til hver hjemmekamp.

                      Er helt enig i dit syn på den meget syge, nærmest døende patient som fanscenen i Odense vel kan betegnes som, jeg mener bare heller ikke OB har gjort noget aktivt for at fremme den del af stadionoplevelsen tværtimod har de vel nærmere været med til at dæmpe de stemningsskabende fans.
                      Lader til, at FCM prøver at gøre noget for deres fans...

                      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...klasse/8415355

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Lader til, at FCM prøver at gøre noget for deres fans...

                        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...klasse/8415355
                        Det lyder meget som vor egen fanzone bag Richard Møller tribunen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                          Det lyder meget som vor egen fanzone bag Richard Møller tribunen.
                          Dog lyder det som om de vil lave en familie del og en fan del.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Dog lyder det som om de vil lave en familie del og en fan del.
                            Og det er en god ide - hvis der er fans nok.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                              Og det er en god ide - hvis der er fans nok.
                              Så længe resultaterne er der har de fans nok.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Penge betyder meget, hvornår mon NT mener tiden er inde til at OB skal tjene nogle
                                https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ing-af-stadion

                                Comment

                                Working...
                                X