Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    8. Mest sete ... Puha , er sgu fælt og et udslag af at være grå , triste , uambitiøse og sparke flere på hinanden følgende sæsoner ud i bunken af mellemsæsoner .
    Det er det.. Heldigvis tror jeg på at vi godt kunne ramme top 4 snart. Måske allerede næste år

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jammen det skal jeg fortælle dig.

      Bland pennecillin, manglende søvn og for hurtig regning sammen.. Så får man 765.000kr..
      Men bevares. Så Vi gør det da på din gennemregnede og "korrekte" måde...

      Så passer beløbet på de ca 60 mill også
      Manglende søvn, pennecillin og andet er en helt i orden grund til at det hele f*cker lidt up af og til.

      Men det var lidt det jeg var ude i, at beløbet virker temmeligt fint.

      Men så må du da have en god bedring, når du nu er syg

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Manglende søvn, pennecillin og andet er en helt i orden grund til at det hele f*cker lidt up af og til.

        Men det var lidt det jeg var ude i, at beløbet virker temmeligt fint.

        Men så må du da have en god bedring, når du nu er syg
        Jo tak

        Men ser stadig ud til at vi har fået ca 7,25 mill tilsendt af denne fordeling..
        Det svarer til 11,5% af det samlede beløb. Vel fint nok

        Comment


          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
          Manglende søvn, pennecillin og andet er en helt i orden grund til at det hele f*cker lidt up af og til.

          Men det var lidt det jeg var ude i, at beløbet virker temmeligt fint.

          Men så må du da have en god bedring, når du nu er syg
          Sig mig engang, er I to spritnye på internettet? Ved I ingenting om hvordan man taler til og om hinanden, siden I helt glemmer at håne, nedgøre og svine hinanden? Skam jer...!

          mvh

          MaxHH (der ikke vil afvise at der kan findes spor af nødder i ovenstående... og muligvis ironi. Nok mest ironi...)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            Tja, Farum ligger under os, og de har da været mestre... måske der er mere i det end blot resultater? Jeg tror aldrig OB bliver "Danmarks hold"... men jeg VILLE da gerne hvis vi var mere interessante end Esbjerg, Hobro og Randers, og på linie med hold som AGF og Aalborg, som jeg mener vi skal måle os op imod. Ikke sportsligt, men branding-mæssigt.

            Mvh

            MaxHH
            Vi er helt enige ift AaB og AGF . Men hvad blev der af ham OB søgte og vist også ansatte til at sælge OB ?

            Men at bruge Farum er et dårligt eksembel . Det er med Farum som det var da Herfølge vandt , man letter på hatten i respekt , og derefter er de glemt .
            Last edited by Magge; 05-10-2015, 13:48.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jo tak

              Men ser stadig ud til at vi har fået ca 7,25 mill tilsendt af denne fordeling..
              Det svarer til 11,5% af det samlede beløb. Vel fint nok
              Ja, når der er 12 hold, så er det da super rart at få mere end 1/12-del.

              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
              Sig mig engang, er I to spritnye på internettet? Ved I ingenting om hvordan man taler til og om hinanden, siden I helt glemmer at håne, nedgøre og svine hinanden? Skam jer...!

              mvh

              MaxHH (der ikke vil afvise at der kan findes spor af nødder i ovenstående... og muligvis ironi. Nok mest ironi...)
              Det undskylder vi også begge, men vil ikke sparke til en syg mand, da han har brug for en lille smule omsorg, så han kan komme med op i den utroligt negative stemning hurtigst muligt.

              P.S. Der findes absolut nødder i dette indlæg, ironi ved jeg ikke helt hvad er

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Sig mig engang, er I to spritnye på internettet? Ved I ingenting om hvordan man taler til og om hinanden, siden I helt glemmer at håne, nedgøre og svine hinanden? Skam jer...!

                mvh

                MaxHH (der ikke vil afvise at der kan findes spor af nødder i ovenstående... og muligvis ironi. Nok mest ironi...)
                Ja, godt vi har en moderator, der lige er opmærksom

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Vi er helt enige ift AaB og AGF . Men hvad blev der af ham OB søgte og vist også ansatte til at sælge OB ?

                  Men at bruge Farum er et dårligt eksembel . Det er med Farum som det var da Herfølge vandt , man letter på hatten i respekt , og derefter er de glemt .
                  Vi taler også om en klub der på storskærm skal fortælle deres fans, hvornår de skal være begejstrede i 40 sekunder og klappe i det der rædselsfulde klappepølse-lignende tingester. Det er bare så sørgeligt.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Vi taler også om en klub der på storskærm skal fortælle deres fans, hvornår de skal være begejstrede i 40 sekunder og klappe i det der rædselsfulde klappepølse-lignende tingester. Det er bare så sørgeligt.

                    MvT
                    Selvom vi af og til har en sølle stemning og opbakning så skal det aldrig forekomme på vores stadion
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-penge/5766716
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Fedt alligevel at vi har 3. & 4. mest sete kamp
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          6.3 mio. til OB, så skød jeg en ½ million over, synes ellers jeg var lidt lav måske...

                          Og 2 kampe i top 10 over seertal...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Med de ny justerede søndagstal har jeg nu stadig 6,6 mill til OB

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              6.3 mio. til OB, så skød jeg en ½ million over, synes ellers jeg var lidt lav måske...

                              Og 2 kampe i top 10 over seertal...
                              Efter mine beregninger er deres tal til den lave side. Faktisk nemt at regne ud nu

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                6.3 mio. til OB, så skød jeg en ½ million over, synes ellers jeg var lidt lav måske...

                                Og 2 kampe i top 10 over seertal...
                                2 stk i Top 4 :)

                                Comment

                                Working...
                                X