Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Thomas Mikkelsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Barca & Real ryger i budkrig om ham til sommer .....i hørte det her først(måske jeg skal til at trappe ned på heroinen)
    jeg er ganske overbevist om du har ret....kanske jeg også skal trappe ned for....et eller andet

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
      Barca & Real ryger i budkrig om ham til sommer .....i hørte det her først(måske jeg skal til at trappe ned på heroinen)
      Måske der er mulighed for en byttehandel med Benzema...
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Forlænget omgående!!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Wow.. Du kan virkelig ikke li' at der bliver sagt noget som helst kritisk om hverken spillere eller holdet, hva? Der skal hele tiden poleres og himlen er fyldt med silver lignings. Thomas Mikkelsen er ikke god nok, men selv hvis det viser sig sådan, tror jeg du også vil relativere til den tid og komme med undskyldninger for, hvorfor det ikke gik og i øvrigt mene, at "så ringe var han heller ikke"

          Jeg har ikke et problem med at folk er optimistiske, men denne "polish that turd, every cloud has a silver ligning" approach er ikke lige min kop te.

          MvH ChrisOB
          Tjah, folk siger hvad de siger. Jeg er bare sjældent enig. Der er jo mange måder at dreje tingene på, men TM har altså flere assists end eksempelvis Spelmann, Azer, Schoop og Falk i denne sæson. Har absolut ikke opgivet ham.

          De eneste jeg ikke mener er gode nok til OB pt., eller SKAL væk senest til sommer, er Ari, Toppel og Emil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Tjah, folk siger hvad de siger. Jeg er bare sjældent enig. Der er jo mange måder at dreje tingene på, men TM har altså flere assists end eksempelvis Spelmann, Azer, Schoop og Falk i denne sæson. Har absolut ikke opgivet ham.

            De eneste jeg ikke mener er gode nok til OB pt., eller SKAL væk senest til sommer, er Ari, Toppel og Emil.
            Nej det er ikke nok - først og fremmest skal Jesper Hansen væk.
            Ousager skal væk, så er Toppel en god reserve. Emil kan blomstre under Kent, så ..... måske.
            Ari er ikke meget værd, men det er MK heller ikke, så vi mangle sandsynligvis stadig en VB, mm. vores unge nordjyde lige pludselig viser hans talent. Azer kunne måske bruges, men han mangler i den grad speed. Scoop er over and Out. Kryger er, tja måske god nok som fyld fordi han er så alsidig. TM er næppe god nok. Vi kommer sikkert også til at mangle en højre back.
            Så er der vores angriber situation som er helt uafklaret.
            Som jeg ser det så er det vigtigste, at vi får købt 3 klasse spillere. Hvilket er nødvendigt for at ende i top 6. En god målmand, en god 6'er og så skal vi lande en angriber, som måske godt kan være en af lejesvendene.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Nej det er ikke nok - først og fremmest skal Jesper Hansen væk.
              Ousager skal væk, så er Toppel en god reserve. Emil kan blomstre under Kent, så ..... måske.
              Ari er ikke meget værd, men det er MK heller ikke, så vi mangle sandsynligvis stadig en VB, mm. vores unge nordjyde lige pludselig viser hans talent. Azer kunne måske bruges, men han mangler i den grad speed. Scoop er over and Out. Kryger er, tja måske god nok som fyld fordi han er så alsidig. TM er næppe god nok. Vi kommer sikkert også til at mangle en højre back.
              Så er der vores angriber situation som er helt uafklaret.
              Som jeg ser det så er det vigtigste, at vi får købt 3 klasse spillere. Hvilket er nødvendigt for at ende i top 6. En god målmand, en god 6'er og så skal vi lande en angriber, som måske godt kan være en af lejesvendene.
              nu har vi jo kun en lejesvend i angrebet, så jeg antager at du mener Dalgaard. Zohore er på "rigtig" kontrakt i 6 mdr.
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Nej det er ikke nok - først og fremmest skal Jesper Hansen væk.
                Ousager skal væk, så er Toppel en god reserve. Emil kan blomstre under Kent, så ..... måske.
                Ari er ikke meget værd, men det er MK heller ikke, så vi mangle sandsynligvis stadig en VB, mm. vores unge nordjyde lige pludselig viser hans talent. Azer kunne måske bruges, men han mangler i den grad speed. Scoop er over and Out. Kryger er, tja måske god nok som fyld fordi han er så alsidig. TM er næppe god nok. Vi kommer sikkert også til at mangle en højre back.
                Så er der vores angriber situation som er helt uafklaret.
                Som jeg ser det så er det vigtigste, at vi får købt 3 klasse spillere. Hvilket er nødvendigt for at ende i top 6. En god målmand, en god 6'er og så skal vi lande en angriber, som måske godt kan være en af lejesvendene.
                Tror godt Kirke kan løfte sig under Kent, hvis han får tillid.

                Azer er ikke så hurtig, men det samme kan siges om spillere som Pirlo og Kroos, eller Würtz og Risgaard, hvis vi skal sammenligne med et par fra samme hylde. Kent får dem til at fungere fint.

                Schoop er færdig, han har ikke pondus nok til suppen. Desværre. Det vi mangler allermest er vel en Lekven-type, der er boldfast og giver ro på midten.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  nu har vi jo kun en lejesvend i angrebet, så jeg antager at du mener Dalgaard. Zohore er på "rigtig" kontrakt i 6 mdr.
                  Nu gætter jeg bare, men ordet "lejesvend" er sjældent brugt til at beskrive at nogen rent faktisk er på en lejekontrakt, men mere som en henvisning til spillere der ikke har et forhold til klubben, men blot sælger sine tjenester for penge... (du ved, laaaangt de fleste spillere i klubben).

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    En rigtig angriberkasse han fik scoret i testkampen.

                    https://www.youtube.com/watch?v=Df4woFt7t8w;t=90s


                    Last edited by anglicantian; 01-04-2015, 11:34.

                    Comment


                      Jeg kan ikke se den?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Jeg kan ikke se den?
                        Ca. 1:30 inde:

                        https://www.youtube.com/watch?v=Df4w...=youtu.be&t=90

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                          tak. Et klassemål. Helt nede fra midten af banen..

                          Comment


                            Mikkelsen fik ikke spilletid idag da de vandt 1-0

                            http://www.bold.dk/nyt/ifk-slog-aatv...-danskeropgoer

                            Comment


                              Assist af Thomas Mikkelsen i dag

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                                Assist af Thomas Mikkelsen i dag
                                Blev indskiftet i 70. minut. Tror nok han skal få noget spilletid og lave et par basser.

                                Comment

                                Working...
                                X