Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Thomas Mikkelsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Beggars can't be choosers...

    Velkommen til Thomas! Han udtaler han altid giver sig 100% og kæmper for hver eneste bold, så det er da et udemærket fremskridt i forhold til det angreb vi har haft hidtil.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
      Velkommen til:

      Her et kort interview med Mikkelsen:

      "OB-fans kan forvente en hårdtarbejdende angriber, der forhåbentlig kan levere de mål, som Troels Bechs mandskab har tørstet sådan efter.- Jeg er en fighter, og jeg kæmper for hver eneste bold. Vores fans kan trygt regne med en 100 procents indsats fra mig hver eneste gang. Som spiller er jeg fysisk stærk, god med hovedet og i afslutningerne, og jeg glæder mig til at komme i gang. Planen er at knokle igennem til hver eneste træning og give alt, hvad jeg har. Så skal jeg nok få chancerne på holdet, lyder det fra den nye OB-angriber."

      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-er-en-fighter
      Der er også lidt af det samme på ob.dk: http://www.ob.dk/artikel/mikkelsen-l...este-bold.aspx

      Så er det bare, at jeg kommer til at tænke på - og ikke mindst håbe på - om det er OB's nye Søren Berg der er kommet til klubben - for han lyder umiddelbart rigtig meget som ham i beskrivelse, bare med noget mere fysik!
      Bliver han "den nye Søren Berg" bliver jeg jublende lykkelig, da Søren Berg er én af mine All-Time favoritspillere i den stribede strøje!
      Nuvel: Søren Berg blev jo købt hjem efter et udlandseventyr i Premier League hos Arsenal og havde stemplet sit navn fast på div. ungdomslandshold igennem hele hans karriere. Han var jo også fast mand på landsholdet...
      Jeg ved godt, at der gik rygter om, at Søren Berg under hans første kontrakt med en Superligaklub, stadig var ved at uddanne sig som landmand og derfor ikke var fuldtidsprof. Der gik også vilde rygter om, at han kun havde spillet i Fjordager og Dalum inden han kom til OB - meeeen deet...

      Ironi anvendt? Måske en smule. Man kan aldrig dømme en bog på dens omslag. Det kan være, at Mikkelsen falder fuldstændig igennem - men vi kan også være i den situation, at han brager igennem på samme måde som Søren Berg. Han skal i hvert fald ikke dømmes, før han har haft chancen for at bevise sit værd.
      Han lyder til at kæmpe som Søren Berg - og kan han score flere mål end ham - så er det sgu bare en win-win vi er havnet í.
      Samtidig kan vi jo krydse fingre for, at den/de yderligere forstærkning(er) indeholder en angriber man har lidt større forventninger til.

      VELKOMMEN TIL!
      Last edited by MESSI_FAN; 08-08-2014, 18:45.

      Comment


        #48
        Velkommen til Thomas. Så skal der bombes mod Bundby!

        Comment


          #49
          Velkommen til Thomas
          Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

          Comment


            #50
            Har på facebook hørt et meget grumt rygte om at han skulle koste 5 mio kr - det håber jeg fandme ikke!!
            JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
            JM Barometer 1
            2 3 4 5 6 7 8 9 10

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
              Har på facebook hørt et meget grumt rygte om at han skulle koste 5 mio kr - det håber jeg fandme ikke!!
              Det er jo helt sikkert ikke rigtigt. kan slet ikke forestille mig vi har givet noget som helst over 1 mio.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                Har på facebook hørt et meget grumt rygte om at han skulle koste 5 mio kr - det håber jeg fandme ikke!!
                aldrig hørt noget så latterligt. Tror jeg ikke at man skal tage seriøst..

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
                  Det er jo helt sikkert ikke rigtigt. kan slet ikke forestille mig vi har givet noget som helst over 1 mio.
                  Han har selvfølgelig ikke kostet over 1 mio. Og mht kontraktlængden, kan der jo godt være tale om en aftale, der er fordelagtig for OB, hvis vi fx vil af med ham efter to år. Vi kender ikke detaljerne udover, at hvis vi ønsker ham i truppen, så har vi sikkerhed for det i fire år.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                    Har på facebook hørt et meget grumt rygte om at han skulle koste 5 mio kr - det håber jeg fandme ikke!!

                    ville ligesom gøre det til en joke om hvorfor vi ikke for længe siden landede Dalgaard eller PM hvis der er brugt den slags gryn på TM
                    JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                    Comment


                      #55
                      Kan ikke umiddelbart tro, at han koster 5 mill. Har ingen anelser selvfølgelig. Men der var nogen herinde, som nævnte prisen på Falk, som vist ikke var meget mere end 5 mill. Og set i dét perspektiv, kan jeg ikke få det til at gå op...

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                        Har på facebook hørt et meget grumt rygte om at han skulle koste 5 mio kr - det håber jeg fandme ikke!!
                        Det er til grin og ikke rigtigt.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                          Har på facebook hørt et meget grumt rygte om at han skulle koste 5 mio kr - det håber jeg fandme ikke!!
                          Jeg synes 5 millioner lyder meget fair... jeg ville have accepteret 7...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #58
                            Jeg forventer, at han bliver løst fra kontrakten om 1-2 år.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                              Jeg forventer, at han bliver løst fra kontrakten om 1-2 år.
                              Det er ikke noget dårligt bud...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Ja 4 år overrasker også mig, kan ikke se hvor det passer ind med noget som helst andet der foregår...
                                nej den undre godt nok også mig...især fordi JH på det seneste i den grad har udtrykt et meget kort sigte der hedder næste sommer - hvor der så åbenbart er økonomisk råderum igen.....er vi ikke sluppet af med alle de dyre herre? hvem hænger tilbage?
                                - men tilbage til TM, lang kontrakt umiddelbart - men omvendt henter han næppe en hyre ala n'koum, mon ikke han er relativ billig....og en angriber skal vi jo bruge - også selvom det skulle hedde 1 division næste år

                                Comment

                                Working...
                                X