Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AC Horsens 16/08/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kaspernon
    replied
    Nuuuuuuuuuui!!!!!!

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Så har TT også set at Adam var ikke den store succes i dag ..
    det da vidst ikke kun i dag

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Så har TT også set at Adam var ikke den store succes i dag ..

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Yttergaard er kommet ind - må være for Adam
    Den lå også lige til højrebenet... desværre.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Thomasberg utilfreds med restforsvaret...

Leave a comment:

• kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
    Yttergård kommer med garanti ind på VB kort inde i 2. halvleg.
    Starter inde fra 2. halvleg.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Yttergaard er kommet ind - må være for Adam

Leave a comment:

• JrEwing
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
    Adam er en overalt på banen og det efterlader meget plads. Jeg kan godt lide hans offensive tilgang meeeeeen lidt omtanke en gang imellem. Hvorfor skal han også sparke hjørnespark i modsatte side af den han dækker??????
    Lige det med han skal tage hjørnespark i modsatte side, tænker jeg ikke han selv har bestemt, så der er nogle andre der må dække op, når han mangler på sin back. Jeg er heller ikke fan af, han skal så langt væk fra sin position

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
    Adam er en overalt på banen og det efterlader meget plads. Jeg kan godt lide hans offensive tilgang meeeeeen lidt omtanke en gang imellem. Hvorfor skal han også sparke hjørnespark i modsatte side af den han dækker??????
    Selv i det offensive laver han fejl. Ked af at sige det, men jeg mener ikke at han er god nok. Håber vi får en forstærkning på hans position.

Leave a comment:

• Oraklet
    replied

Leave a comment:

• Oraklet
    replied
    Vi lagde fint ud med fart og højt pres men vi spiller for naivt . Horsens sender bare deres hurtige folk på kanterne afsted og så er vi fanget. Det må simpelthen ikke ske.

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Nu må TT lige vise sin træner erfaring her i pausen ellers fiser kampen udover øst Bornholm.

Leave a comment:

• kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Skælder man ikke bare Adam ud for at skælde ham ud? Man kan skælde alle de 8 andre ud for at være for langt fremme i situationen?

At give Adam skylden, forstår jeg ikke.
    Jeg deler den. Men lige i dag træffer han god nok en del dårlige beslutninger og er fejlplaceret i flere situationer. Jeg sidder på stadion lige ud for, hvor han har huseret i første halvleg. Keskinen har ad flere omgange slået lidt ud med armene over ham - det ved jeg ikke, om man ser på tv?

Leave a comment:

• Mfriise
    replied

Skælder man ikke bare Adam ud for at skælde ham ud? Man kan skælde alle de 8 andre ud for at være for langt fremme i situationen?

Han skal vel ikke komme så langt frem, når han kan se den anden back også er langt fremme, og spillet foregår i modsatte side.
    Han holder slet ikke øje med rast forsvaret.

Leave a comment:

• Mwape
    replied

Der var flere skyldige ifb. med målet. Men Adam har da igen, været en af de dårligste, i hvert fald indtil videre.

Leave a comment:

Working...
X