Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Jeg må indrømme, at jeg ville være lidt blank på hvorfor nogen skulle vælge at kaste penge efter Kasper Larsen nu. Han er stadig et talent, men hans udvikling må siges at være stagneret siden han ramte ligaholdet. Hans mangler udstilles stadig for ofte (især manglende fart) og derudover laver han også for mange simple fejl som nok kan tilskrives hans alder.

    Jeg kan ikke finde på nogle klubber som 1. kunne være interesseret i at købe, 2. som samtidig kan købe ham/hvor han er interesseret i at gå til.
    Kunne måske være en klub der mener at de har værktøjerne til at forløse potentialet og derfor gerne henter ham ...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Det kommer ikke som et chok, især ikke nu vi hentede Hallgrimur.

      Det er selvfølgelig et fynsk talent der forsvinder, men altså er prisen den rigtige, må vi jo forholde os til vores ringe økonomi og bare være glad for JH har været på forkant. Det behøves så ikke lige og være Brøndby.
      er prisen rigtigt så skal Kasper selvf. sælges - det er jo også en del at strategien, at bringe egne talenter frem - og så hjælpe dem videre til noget større, og gerne tjene nogle kr på dem.

      - Men det vil klart være sjovere hvis vi snakker en udenlandsk klub.....salg indenrigs er sgu temmelig nedslående.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        er prisen rigtigt så skal Kasper selvf. sælges - det er jo også en del at strategien, at bringe egne talenter frem - og så hjælpe dem videre til noget større, og gerne tjene nogle kr på dem.

        - Men det vil klart være sjovere hvis vi snakker en udenlandsk klub.....salg indenrigs er sgu temmelig nedslående.
        Enig. 3-4 mill fra en udenlandsk klub ville være at foretrække.
        Hans værdi er vel ikke meget højere?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Enig. 3-4 mill fra en udenlandsk klub ville være at foretrække.
          Hans værdi er vel ikke meget højere?
          Jeg har ikke den fjerneste idé om hvad prisen på ham er....det sikkert realistisk omend det lyder lidt lavt - især hvis vi gav 800 k for kryger....

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            er prisen rigtigt så skal Kasper selvf. sælges - det er jo også en del at strategien, at bringe egne talenter frem - og så hjælpe dem videre til noget større, og gerne tjene nogle kr på dem.

            - Men det vil klart være sjovere hvis vi snakker en udenlandsk klub.....salg indenrigs er sgu temmelig nedslående.
            Jep det er spillets regler. Jeg håber dog at han bliver lidt endnu. Men hellere at Kasper sælges end Daniel, hvis det nu skal være.
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Enig. 3-4 mill fra en udenlandsk klub ville være at foretrække.
              Hans værdi er vel ikke meget højere?
              Jeg håber godt nok at vi får mere. Jeg har ikke selv noget seriøst bud. Kasper er dog fast man i startopstillingen og det skal gerne give noget at lade dem gå før tid.
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Ved ikke om dette hører til her, men...

                Nogen der kan huske navnet Albert Ebossé Bodjongo?
                Har var rygtet til OB af franske medier for et par måneder siden, i går blev han dræbt under en kamp.
                http://www.theguardian.com/football/...-thrown-stands

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæg
                  Ved ikke om dette hører til her, men...

                  Nogen der kan huske navnet Albert Ebossé Bodjongo?
                  Har var rygtet til OB af franske medier for et par måneder siden, i går blev han dræbt under en kamp.
                  http://www.theguardian.com/football/...-thrown-stands
                  jeg husker godt navnet. Det er for vildt og tragisk at en ung mand dør fordi der er ekstreme "fans" der kaster/skyder ting efter spillere.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    er prisen rigtigt så skal Kasper selvf. sælges - det er jo også en del at strategien, at bringe egne talenter frem - og så hjælpe dem videre til noget større, og gerne tjene nogle kr på dem.

                    - Men det vil klart være sjovere hvis vi snakker en udenlandsk klub.....salg indenrigs er sgu temmelig nedslående.
                    det er lidt "syret" at læse at der bred accept af at vi måske vil sælge en ung spiller af egen avl, og måske til BIF. Hvordan er det med Thomas Frank og KL, har KL trænet på u-landshold med T. Frank som træner? Hvor stiller det os HVIS KL sælges, når vi engang stiller op i 4-4-2 igen, er Kryger så tilbage på hb, eller er det Hallgrimur eller DH som skal have æren og "vinderen" får så cf sammen med LN.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Sælg...!
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        Jeg har ikke den fjerneste idé om hvad prisen på ham er....det sikkert realistisk omend det lyder lidt lavt - især hvis vi gav 800 k for kryger....
                        Er der nogen, der kender prisen på Kryger?

                        Prisen 800.000 bliver ved med at blive nævnt herinde, men er den bekræftet?

                        Det eneste sted jeg ellers har set den pris er hos en bruger på AC Horsens debatforum. Brugeren lyder som en, der foregiver at vide alt om klubben. Det vækker som regel min skepsis ift troværdighed:-)

                        Nogen der har konkret viden om Krygers pris?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          det er lidt "syret" at læse at der bred accept af at vi måske vil sælge en ung spiller af egen avl, og måske til BIF. Hvordan er det med Thomas Frank og KL, har KL trænet på u-landshold med T. Frank som træner? Hvor stiller det os HVIS KL sælges, når vi engang stiller op i 4-4-2 igen, er Kryger så tilbage på hb, eller er det Hallgrimur eller DH som skal have æren og "vinderen" får så cf sammen med LN.
                          bredt accepteret? næ men det er en nu en del af gamet - og får Kasper muligheden for et udenlandsophold mon så ikke han gerne vil afsted - vil de fleste fodboldspillere. Men en tur til BIf, nej der siger jeg bestemt ikke sælg, sælg, sælg.....

                          og det er sådan set samme holdning jeg har mht Falk - jeg har ingen illusioner om vi kan holde på ham altid - så skal han falde enormt i niveau og så vil vi jo heller ikke være interesseret i at beholde manden. Nej de unge skal videre - ikke at det behøver være nu og her, men de smutter før eller siden, og OB skulle jo helst lave lidt penge på især de største talenter dvs de skal skibbes afsted før kontrakt udløb. Og helst til en ikke dansk klub.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                            Er der nogen, der kender prisen på Kryger?

                            Prisen 800.000 bliver ved med at blive nævnt herinde, men er den bekræftet?

                            Det eneste sted jeg ellers har set den pris er hos en bruger på AC Horsens debatforum. Brugeren lyder som en, der foregiver at vide alt om klubben. Det vækker som regel min skepsis ift troværdighed:-)

                            Nogen der har konkret viden om Krygers pris?
                            nej kan godt være du har ret det ikke er en bekræftet pris - det er bare blevet den "officielle" pris herinde - så den jeg brugte ;)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              nej kan godt være du har ret det ikke er en bekræftet pris - det er bare blevet den "officielle" pris herinde - så den jeg brugte ;)
                              Fair nok:-)

                              Synes bare ham brugeren på AC Horsens fanforum fører sig frem med en nærmest svinsk arrogance:-) Så jeg er noget skeptisk ift om han ved noget som helst om prisen på Kryger.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                bredt accepteret? næ men det er en nu en del af gamet - og får Kasper muligheden for et udenlandsophold mon så ikke han gerne vil afsted - vil de fleste fodboldspillere. Men en tur til BIf, nej der siger jeg bestemt ikke sælg, sælg, sælg.....

                                og det er sådan set samme holdning jeg har mht Falk - jeg har ingen illusioner om vi kan holde på ham altid - så skal han falde enormt i niveau og så vil vi jo heller ikke være interesseret i at beholde manden. Nej de unge skal videre - ikke at det behøver være nu og her, men de smutter før eller siden, og OB skulle jo helst lave lidt penge på især de største talenter dvs de skal skibbes afsted før kontrakt udløb. Og helst til en ikke dansk klub.
                                bred accept forstået på den måde at jeg endnu ikke har læst nogen mishagsytringer hvis det sker at KL bliver solgt til BIF. Jeg oplevede ikke samme accept af at "det er en del af strategien" at uddanne unge talenter og hjælpe dem videre til en større klub da RF og BIF rygtet var på sit højeste. Der er sågar enkelt der skriver SÆLG. På den led er der en bred accept af at vi måske mister en, som af mange var/er udset til at danne cf sammen med DH i fremtidens OB.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X