Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    jeg tror de fleste er med på Falk også skal videre og bliver der budt højt nok - af en udenlandsk klub tror jeg langt største delen forstår. Og det samme gør sig vel gældende med KL, det er jo ikke det samme som at folk gerne ser ham skifte til vestegnen.

    Og så er Falk nok bare alle Ob'eres ynglings lykkefugl - helt så højt oppe på listen er Kasper trods alt næppe

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      jeg tror de fleste er med på Falk også skal videre og bliver der budt højt nok - af en udenlandsk klub tror jeg langt største delen forstår. Og det samme gør sig vel gældende med KL, det er jo ikke det samme som at folk gerne ser ham skifte til vestegnen.

      Og så er Falk nok bare alle Ob'eres ynglings lykkefugl - helt så højt oppe på listen er Kasper trods alt næppe
      vi taler alligevel om en som af mange herinde helst havde set overtage AMC's plads sammen med DH for flere sæsoner siden. Det sigermig noget om kritikken dengang har været ensidig på AMC og ukritisk på KL. Jeg ved ikke hvor du er henne i det forhold, men personligt har jeg aldrig været kæmpe fan af d'herre DH/KL. Det seneste år medgiver jeg dog gerne st DH har hævet sit niveau betragteligt, jeg undre mig blot over at en spiller der var udset, blandt mange,til at agere cf med et skuldertræk sendes videre, helst til udlandet selvf. men vi lever med det hvis det bliver en dansk klub.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        vi taler alligevel om en som af mange herinde helst havde set overtage AMC's plads sammen med DH for flere sæsoner siden. Det sigermig noget om kritikken dengang har været ensidig på AMC og ukritisk på KL. Jeg ved ikke hvor du er henne i det forhold, men personligt har jeg aldrig været kæmpe fan af d'herre DH/KL. Det seneste år medgiver jeg dog gerne st DH har hævet sit niveau betragteligt, jeg undre mig blot over at en spiller der var udset, blandt mange,til at agere cf med et skuldertræk sendes videre, helst til udlandet selvf. men vi lever med det hvis det bliver en dansk klub.
        amc var ikke god nok til sidst. Men hverken høegh eller KL har vel sådan for alvor slået til - vel også derfor man har hentet LN i et forsøg på at stabilisere forsvaret. Men ja høegh har ihvertfald fået vendt nedturen. Ja de har vel været udset til at afløse amc - men det er vel ikke det samme som at man regner med de er i klubben de næste 10 år - det har jeg ihvertfald aldrig regnet med.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          jeg tror de fleste er med på Falk også skal videre og bliver der budt højt nok - af en udenlandsk klub tror jeg langt største delen forstår. Og det samme gør sig vel gældende med KL, det er jo ikke det samme som at folk gerne ser ham skifte til vestegnen.

          Og så er Falk nok bare alle Ob'eres ynglings lykkefugl - helt så højt oppe på listen er Kasper trods alt næppe
          det er han ikke nej. Men det er vel stadig næppe andre end Bodul man gerne ser på Vestegnen....

          OB måtte for min skyld gerne sælge KL da jeg syntes at han ligner en der ryger ned som nr 4 i køen når HJ kommer. Kunne vi så få 3-4 mill for ville det være perfekt.. Men helst til udlandet

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-div...-jens-joensson
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Host *byttehandel*host*Sana*+host*par mill.*host..
              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...perliga-aktuel
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Så fik han, eller nærmere agenten, da lige "rygtet" sig til en bedre kontrakt...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Det med Tobias Sana synes jeg lyder spændende..

                  Det er højst sandsynligt "transfer-syge", men er jeg den eneste der tænker om Falks skade er en dækkehistorie over at de ligger i forhandlinger med Ajax om et bytte med Sana!? Evt. med lidt penge den ene eller anden vej?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
                    Det med Tobias Sana synes jeg lyder spændende..

                    Det er højst sandsynligt "transfer-syge", men er jeg den eneste der tænker om Falks skade er en dækkehistorie over at de ligger i forhandlinger med Ajax om et bytte med Sana!? Evt. med lidt penge den ene eller anden vej?
                    Ja det tror jeg det er. Det er vel JFK der er en større konspirations teori en din

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
                      Det med Tobias Sana synes jeg lyder spændende..

                      Det er højst sandsynligt "transfer-syge", men er jeg den eneste der tænker om Falks skade er en dækkehistorie over at de ligger i forhandlinger med Ajax om et bytte med Sana!? Evt. med lidt penge den ene eller anden vej?
                      Så er det i hvert fald en rimelig godt iscenesat historie. På snakken i Ådalen i dag lød det i hvert fald som om den var god nok med Falks skade.

                      Comment


                        Nåh. 3 dage tilbage plus det løse. Nogen der tør gætte på tilgang/afgang antal?

                        jeg gætter på 1 ind og 0 ud

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Nåh. 3 dage tilbage plus det løse. Nogen der tør gætte på tilgang/afgang antal?

                          jeg gætter på 1 ind og 0 ud
                          Jeg gætter på status quo - tror det eneste der ville kunne ske er, at HJ købes fri i Sdj....

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlæg
                            Jeg gætter på status quo - tror det eneste der ville kunne ske er, at HJ købes fri i Sdj....
                            Det betegner jeg også som 1 ind

                            Comment


                              Ved godt at dette ikke er OB, men det er sgu mindblowing if true

                              http://www.bt.dk/fodbold/lokalt-medi...r-til-spotpris

                              Comment


                                Jeg synes det virker fuldstændigt sindssygt! Hvad fanden vil han tilbage til det galehus for? Jeg fatter minus af det? Vent dog 4-5 år. Men så er han jo også sikret sin plads på landsholdet når han kommer til Olsens hjerte klub.... Halleluja... Cirkus Brøndby får hvad de vil have!

                                Comment

                                Working...
                                X