Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlæg
    Tror heller ikke på at Falk overvejer FCK - det vil være for usikkert hvorvidt han får spilletid... Mht. Jönsson - kunne det ikke tænkes at han hentes som "ren" midterforsvarer?? Jeg tænker, skal vi til at spille fast med 3 - mangler der så ikke en "fjerdemand" (og jeg ved godt der er EPJ og Momo der begge kan spille der)...
    Alt hvad jeg har set fra Jönsson skriger på midtbane spilletid. Der har han virkelig shinet...
    vores 4. Mand i forsvaret burde helt klart være Momo der burde få chancen og vise hvad han dur til...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlæg
      Tror heller ikke på at Falk overvejer FCK - det vil være for usikkert hvorvidt han får spilletid... Mht. Jönsson - kunne det ikke tænkes at han hentes som "ren" midterforsvarer?? Jeg tænker, skal vi til at spille fast med 3 - mangler der så ikke en "fjerdemand" (og jeg ved godt der er EPJ og Momo der begge kan spille der)...
      Hvis Falk kommer til FCK, bliver han fast mand. Han er klasse og profil i ligaen.

      Men tror ikke på, at han kommer til FCK. Det vil ikke give mening. Han skal til udlandet

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
        Hvis Falk kommer til FCK, bliver han fast mand. Han er klasse og profil i ligaen.

        Men tror ikke på, at han kommer til FCK. Det vil ikke give mening. Han skal til udlandet
        [Host*Ajax*Host]

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
          Hvis Falk kommer til FCK, bliver han fast mand. Han er klasse og profil i ligaen.

          Men tror ikke på, at han kommer til FCK. Det vil ikke give mening. Han skal til udlandet
          Enig. Han skal til udlandet. Vil ikke kunne klare at se ham i FCK trøje.
          Men hvad tror du OB's bestyrelse siger til 15 mill plus 20% i vidresalg som ikke er helt urealistisk... Måske i overkanten meeen..

          tror jeg simpelthen ikke bestyrelsen vil sige nej til desværre

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            [Host*Ajax*Host]

            MvT
            Show me the moneyyyyyyyyyyyyyyyyy

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              [Host*Ajax*Host]

              MvT
              Host *byttehandel*host*Sana*+host*par mill.*host..
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Det var en voldsom forkølelse der er herinde. Er der nogen af jer der ved noget eller er i bare syge?
                Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                Kristian Morre

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                  Det var en voldsom forkølelse der er herinde. Er der nogen af jer der ved noget eller er i bare syge?
                  Jeg er hverken syg eller vidende - jeg prøver bare at være morsom

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Hellere forkølelse, end svineinfluenza...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Jeg er hverken syg eller vidende - jeg prøver bare at være morsom

                      MvT
                      same same
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...liga-interesse
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Er vi ikke kommet derud hvor truppen er "komplet" og resten er ekstra.
                          kunne man forstille sig at Jesper laver en lusker som i de sidste 2 vinduer og signer en som vi først kan få til Januar hvor han er gratis?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                            Er vi ikke kommet derud hvor truppen er "komplet" og resten er ekstra.
                            kunne man forstille sig at Jesper laver en lusker som i de sidste 2 vinduer og signer en som vi først kan få til Januar hvor han er gratis?
                            Det kunne man sagtens forestille sig med Jønsson..

                            Comment


                              Men kunne nu være rart med en rigtigt Højre back/wing back.

                              Det måtte han godt lave, så mener jeg lidt vi er komplet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                                Er vi ikke kommet derud hvor truppen er "komplet" og resten er ekstra.
                                kunne man forstille sig at Jesper laver en lusker som i de sidste 2 vinduer og signer en som vi først kan få til Januar hvor han er gratis?
                                Altså der i hvert fald interessante navne vi alle må forhandle med allerede nu, Patrick Mortensen, Sivebæk, bla... sidst nævnte er vel oplagt til højrebacken fra Nytår...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X