Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
    Der er bud efter Kasper Larsen, der skulle være flere klubber med i opløbet, heriblandt BiF. Jeg ved ikke hvor tæt på/langt fra en handel er.
    Synes det var fint Jesper rystede på hovedet her, så Brøndby blev presset til at tage nr. 2 på listen.

    Men spændende om Kasper ryger inden vinduet lukker.

    Comment


      SDJ afviser ikke at de får afgange. Håber vi Hallgrimur nu.
      Spillede han igår?

      http://www.fyens.dk/sport/Soenderjys...rtikel/2565393

      Comment


        Lyder ikke til at vi henter PM i denne omgang.. Men har vi brug for ham?

        http://www.bold.dk/nyt/lyngby-bomber...r-med-at-blive

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          SDJ afviser ikke at de får afgange. Håber vi Hallgrimur nu.
          Spillede han igår?

          http://www.fyens.dk/sport/Soenderjys...rtikel/2565393
          Han spillede alle 90 minutter. Men hvor ville det være godt at smide lidt mønter for at hente ham allerede nu.

          Evt. som en lille surprise på stadion? :P

          Comment


            Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
            Han spillede alle 90 minutter. Men hvor ville det være godt at smide lidt mønter for at hente ham allerede nu.

            Evt. som en lille surprise på stadion? :P
            Ville være fedt. Hvor spillede ham henne på banen?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Ville være fedt. Hvor spillede ham henne på banen?
              Højre back.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                Højre back.
                Okey. Gjorde han det okey?

                Comment


                  Mon Lindegaard bliver inspireret og laver en Agger?

                  http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-l...rd-faar-kniven

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Mon Lindegaard bliver inspireret og laver en Agger?

                    http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-l...rd-faar-kniven
                    kunne være sjovt - men tror jeg simpelthen ikke på, for det første mangler vi vel en pengemand der er villig til at hive en del penge op af egen lomme for at en sådan handel kan komme i land.

                    Og så tror jeg bare vi må sige at Agger nok alt andet lige er lidt et specielt tilfælde indenfor prof. fodbold med sit enormt stærke forhold til hhv liverpool og bif. For det lød umiddelbart til at han sagtens kunne være landet andre steder eks. napoli - men at det for ham var bif eller bliver i liverpool.
                    Selv om Lindegaard sikkert har et soft spot for OB tror jeg ikke det er helt på samme måde.....så mon ikke han finder en anden mindre engelsk klub de næste par år.
                    Så kan vi jo håbe på han vender hjem om 4-5 år.....før tror jeg ikke på det er realistisk

                    Comment


                      Tror da heller ikke på det

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        kunne være sjovt - men tror jeg simpelthen ikke på, for det første mangler vi vel en pengemand der er villig til at hive en del penge op af egen lomme for at en sådan handel kan komme i land.

                        Og så tror jeg bare vi må sige at Agger nok alt andet lige er lidt et specielt tilfælde indenfor prof. fodbold med sit enormt stærke forhold til hhv liverpool og bif. For det lød umiddelbart til at han sagtens kunne være landet andre steder eks. napoli - men at det for ham var bif eller bliver i liverpool.
                        Selv om Lindegaard sikkert har et soft spot for OB tror jeg ikke det er helt på samme måde.....så mon ikke han finder en anden mindre engelsk klub de næste par år.
                        Så kan vi jo håbe på han vender hjem om 4-5 år.....før tror jeg ikke på det er realistisk
                        Ekstremt sejt af Agger, at han vælger med hjertet. Forstår godt nok ikke, at hans hjerte slår, som det gør.

                        Forskellen på Agger og Lindegaard er jo helt sikkert den, at Agger har "realiseret" sig selv i Liverpool. Han har opnået rigtig meget der. Han er også så stort et navn, at to år i Brøndby ikke ændrer på, at han sagtens kan få endnu en kontrakt i en stor klub.

                        Lindegaard har ikke opnået det store i man utd, og han mangler helt sikkert stadig at "realisere" sig selv i en større udenlandsk klub. Skifter han til OB nu, vil han aldrig kunne komme til klubber af samme størrelse, som han vil have mulighed for nu.

                        Vi ser ham med 95% sikkerhed i OB igen, men sandsynligheden er måske 1% for, at det sker nu.
                        Last edited by Benediktson; 31-08-2014, 10:50.

                        Comment


                          Hvis vi kan snuppe ham gratis fra næste sommer, synes jeg, det giver rigtig god mening.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                            Hvis vi kan snuppe ham gratis fra næste sommer, synes jeg, det giver rigtig god mening.
                            Ja for OB, at chancen for at det sker er lig nul er så en anden ting :).
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Jeg tror måske Lindegaard lige netop er den tidligere OB spiller, som stadig er aktiv, med det største klubhjerte af alle spillere der er kommet ud af OB. Men med det fodbold vi spiller, den forfatning vi er i rent økonomisk, samt at JH driver transferpolitikken udfra et meget konservativt standpunkt (og mange tak for det), så er det ikke sandsynligt at han kommer før han skal hjem og takke af karrieremæssigt. Men mit OB hjerte ville smelte totalt hvis han kom. Og måske en lejeaftale egentlig var den bedste mulighed.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                                Jeg tror måske Lindegaard lige netop er den tidligere OB spiller, som stadig er aktiv, med det største klubhjerte af alle spillere der er kommet ud af OB. Men med det fodbold vi spiller, den forfatning vi er i rent økonomisk, samt at JH driver transferpolitikken udfra et meget konservativt standpunkt (og mange tak for det), så er det ikke sandsynligt at han kommer før han skal hjem og takke af karrieremæssigt. Men mit OB hjerte ville smelte totalt hvis han kom. Og måske en lejeaftale egentlig var den bedste mulighed.
                                uden på nogen måde at gå i rette med din mening ang. AL og klubhjerter mener jeg nok at Thomas Helveg er i samme kategori, og lidt uden for den sammenligning er der Ronald Stelmer der ikke ville spille i OB dengang de lavede betalt fodbold i Ådalen, fordi han ikke ville modtage penge for det af hjerteklubben, så han flyttede til Skovbakken og spillede videre som amatør der.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X