Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Hm - hvad er meningen med ham?

    Jeg kunne til nøds forstå, hvis man hentede en erfaren midterforsvarer eller defensiv midt ind, fordi man kunne finde en spiller, der kan løfte niveauet til en nogenlunde billig penge.

    Men jeg ville godt nok frygte, at Desler skal rådne op på bænken, uden at Jönsson kan gøre den store forskel alligevel, og hvad har man så vundet ved det? Alternativt er han til forsvaret, og der har vel næsten endnu flere unge talenter, der så kunne kigge i vejviseren efter spilletid.

    edit: @McKellberg: han er fysisk stærk, duelstærk type - og så er han rødblond, som jeg husker det. Det er jo et nyt krav i OB:-) Rygterne i Århus er gået på, at de lader ham sidde på bænken, indtil han bestemmer sig for at blive eller tage væk.
    Hvis han kommer til holdet, så kan vi næsten stille et helt hold af fysiske hardhittere.
    Last edited by nixcha; 18-08-2014, 08:58.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Hm - hvad er meningen med ham?

      Jeg kunne til nøds forstå, hvis man hentede en erfaren midterforsvarer eller defensiv midt ind, fordi man kunne finde en spiller, der kan løfte niveauet til en nogenlunde billig penge.

      Men jeg ville godt nok frygte, at Desler skal rådne op på bænken, uden at Jönsson kan gøre den store forskel alligevel, og hvad har man så vundet ved det? Alternativt er han til forsvaret, og der har vel næsten endnu flere unge talenter, der så kunne kigge i vejviseren efter spilletid.

      edit: @McKellberg: han er fysisk stærk, duelstærk type - og så er han rødblond, som jeg husker det. Det er jo et nyt krav i OB:-) Rygterne i Århus er gået på, at de lader ham sidde på bænken, indtil han bestemmer sig for at blive eller tage væk.
      Hvis han kommer til holdet, så kan vi næsten stille et helt hold af fysiske hardhittere.
      Jeg synes, vi skal hente ham, fordi det kan være med til at sikre noget kontinuitet.

      Ved at hente en ung mand med hans potentiale ind, så kan han forhåbentlig integreres, så han over tid kan gå ind og gøre en væsentlig forskel - i stedet for at vi skal købe dyrt ind senere til pladsen.

      Jeg tror ikke nødvendigvis, han vil få negativ betydning for Desler. JJ skulle spille en defensiv midt. Desler er mere offensiv. Endelig varer det vel ikke uoverskuelig tid, før Desler kan overtage Falks plads.

      Comment


        Er også for Jønsson, men det kræver en væk.

        Måske Schoop ikke bliver forlænget, måske Spelmann er lidt på vej ud på et sidespor. Han bliver i hvert falde ikke brugt der hvor han gerne vil bruges, så enten skal han ikke tænkes som central midt eller også smutter han måske.

        Jeg kunne godt acceptere hvis vores centrale midtbane folk var Skula, Jønsson, Azer og Desler.

        Comment


          Spiller han nogen pladser som Diarré og KL ikke allerede kan spille..? eller skal vi bare have lavet nogen nye kontrakter nu som vi så kan komme til at hænge på..?
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Spiller han nogen pladser som Diarré og KL ikke allerede kan spille..? eller skal vi bare have lavet nogen nye kontrakter nu som vi så kan komme til at hænge på..?
            Han vil helst spille centralt på midtbanen, men har også spillet i midterforsvaret.

            Det er selvfølgelig et trosspørgsmål, men jeg tror ikke på Diarra på den centrale midtbane. Jeg synes, han er alt for langsom med bolden. Jeg tror han vil blive en meget stationær defensiv midtbanespiller. Der er også brug for stor kommunikation på den centrale midtbane, og umiddelbart virker han ikke særligt dirigerende. Det kan selvfølgelig udvikles, men det virker ikke som en naturlig ting hos ham. Det er et problem i sig selv, at han ikke taler dansk. Jeg ved så ikke, hvordan det går med det engelske.

            Jeg tror, JJ har mere potentiale på den centrale midtbane.

            Comment


              Nu er det vel ikke sådan, at JJ også kan spille hb, for så er det måske ikke så tosset.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                Nu er det vel ikke sådan, at JJ også kan spille hb, for så er det måske ikke så tosset.
                Det har han i hvert fald gjort for AGF. Hvor godt han har klaret det, ved jeg ikke.

                PS: Kan læsere mig til, han har fået ros for det, men jeg har ikke undersøgt det nærmere.

                Nogen der har set ham på højre back?
                Last edited by OB er Gud; 18-08-2014, 10:31.

                Comment


                  Dansk u-21 spiller, er vel altid attraktiv?

                  Når det så er sagt, så har jeg ikke været synderlig imponeret over det jeg har set fra ham. Ja, han har lavet nogle flotte og vigtige mål for AGF (kan huske 2), men jeg synes han har hans mangler i pasningsspillet og placeringsevnen.

                  Comment


                    Ifølge min AGF kontakt så vil JJ være et fornuftigt køb , han ser en spiller som kan udvikles til en god defensiv midt og en kompetent afløser i central forsvar .

                    Diskuterede Kirkeskov med ham lige da vi havde købt ham og det var ord som ustabil og teknisk tiltider ringe . Efter AaB kampen sagde jeg at det så ud til at være et godt køb , i dag spurgte han så hvordan jeg syntes hans sidste 2 kampe var gået og her måtte jeg medgive hans forudsigelse .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Så kan Aabech streges hvis han da nogensinde var på vores liste

                      http://www.bold.dk/nyt/agf-henter-aabech-og-situ

                      Comment


                        Thank god!

                        Comment


                          http://www.bold.dk/nyt/fck-overvejer...ivspiller-mere

                          ryst i bukserne resten af vinduet
                          3
                          2
                          1

                          GO

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            http://www.bold.dk/nyt/fck-overvejer...ivspiller-mere

                            ryst i bukserne resten af vinduet
                            3
                            2
                            1

                            GO
                            Mon dog at Falk tager til FCK for at være etalternativ?
                            Så tror jeg hellere han tager et par måneder mere eller sæsonen ud for at spille sig selv og OB op for at vise sig for udlandet ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Mon dog at Falk tager til FCK for at være etalternativ?
                              Så tror jeg hellere han tager et par måneder mere eller sæsonen ud for at spille sig selv og OB op for at vise sig for udlandet ..
                              Tror ikke at man skal ligge så meget i det med alternativ. Præstationer får dig på holdkortet i FCK.

                              Comment


                                Tror heller ikke på at Falk overvejer FCK - det vil være for usikkert hvorvidt han får spilletid... Mht. Jönsson - kunne det ikke tænkes at han hentes som "ren" midterforsvarer?? Jeg tænker, skal vi til at spille fast med 3 - mangler der så ikke en "fjerdemand" (og jeg ved godt der er EPJ og Momo der begge kan spille der)...

                                Comment

                                Working...
                                X