Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
    "- Nu skal vi have gjort papirarbejdet færdig, og så håber vi at kunne præsentere ham som OB-spiller. Så kan vi gå i gang med det næste, som er at klarlægge arbejds- og opholdstilladelse, siger Troels Bech."

    Fra
    http://www.bold.dk/nyt/troels-bech-dvalishvili-dygtig-i-boksen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
      Jeg skrev i går at jeg ville skrive til en ven angående Dvaliszvili. Her er svaret:

      "Interesting player with good combination of strength and pace. If he is in good form he is able to score +/- 10 goals per round, but if he is out of shape then he is totally useless and he forgets how to be a footballer.
      From the other hand, despite his decent football skills, he may have some problems with acclimatisation as well as he seems to have troubles with handling the pressure of media and fans. But in my opinion if your coach gives him a chance (or two) and if he doesn't have problems with other players, then he should be a useful addition to OB squad."
      Det synes jeg lyder en smule bekymrende - truppen er ikke kendt for at være super sammentømret og der er eftersigende gnidninger mellem nogle spillere. Det skal han ikke fanges i og ende som Bodul 2 eller Vadosz 2 overvægtig, ude af form og hamrende elendige!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Det synes jeg lyder en smule bekymrende - truppen er ikke kendt for at være super sammentømret og der er eftersigende gnidninger mellem nogle spillere. Det skal han ikke fanges i og ende som Bodul 2 eller Vadosz 2 overvægtig, ude af form og hamrende elendige!
        enig i at det er bekymrende. Men hans målsnit er flot og så må vi fanme please ham lidt så han kan lide at være her
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Det synes jeg lyder en smule bekymrende - truppen er ikke kendt for at være super sammentømret og der er eftersigende gnidninger mellem nogle spillere. Det skal han ikke fanges i og ende som Bodul 2 eller Vadosz 2 overvægtig, ude af form og hamrende elendige!
          Hvis han er god for op til 10 mål pr. runde, så skal han bare signes NU!!!!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
            Hvis han er god for op til 10 mål pr. runde, så skal han bare signes NU!!!!
            330 mål på en sæson ville sætte en rekord der ville være svær at slå
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              330 mål på en sæson ville sætte en rekord der ville være svær at slå
              Han kan godt får en fireårig aftale med det snit

              Comment


                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...paa-plads-i-ob

                Comment


                  Nogen der ved noget om kontraktens længde?
                  Bare 2 år, som det blev rygtet igår?

                  Comment


                    hmm, kun tipsbladet der har slået det op :P fx bold.dk har ikke

                    Comment


                      http://www.ob.dk/artikel/georgisk-la...er-til-ob.aspx

                      så er den officiel :)
                      Velkommen til!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                        hmm, kun tipsbladet der har slået det op :P fx bold.dk har ikke
                        Eller OB.dk for den sags skyld. Det er vel ikke officielt før OB har meldt noget ud.

                        Edit: TOO LATE Velkommen til LADO

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Det synes jeg lyder en smule bekymrende - truppen er ikke kendt for at være super sammentømret og der er eftersigende gnidninger mellem nogle spillere. Det skal han ikke fanges i og ende som Bodul 2 eller Vadosz 2 overvægtig, ude af form og hamrende elendige!
                          Omvendt, så vil han jo pga. manglende konkurrence få stor tillid fra TB. Jeg kender ikke til det med truppens manglende sammenhængskraft - synes nærmest, at jeg hører det modsatte, at stemningen er god?

                          Men når det er sagt, så er det alt i alt en ubekendt, det må vi nok bare indse og så krydse fingrene.

                          Comment


                            http://www.ob.dk/artikel/georgisk-la...er-til-ob.aspx

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
                              Hvis han er god for op til 10 mål pr. runde, så skal han bare signes NU!!!!
                              Selv med de udfordringer vi har haft i forsvaret de sidste par sæsoner, burde vi da have en chance for tre point hist og her. Resten af holdet må jo også gerne score ...:-)

                              Comment


                                Var der ikke en, som tidligt i vinduet hørte om en østeuropæisk angriber, der var rygtet til klubben, men ikke ville sige hvem det var? Nu kan du godt komme op med om det var ham her :)

                                Comment

                                Working...
                                X