Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Det kan jeg kun se ske hvis vi får afskibet Bodul. Som en anden nævner vil jeg også hellere have en hurtig angriber. Med Kryger, Mikkelsen og vores nye georgiske boksspiller er det ikke just endnu en sådan vi mangler.
    Omvendt er vi sårbare, hvis VD bliver skadet. Hvis vi kan få ham billigere end det Lyngby hidtil har lagt op til, synes jeg det giver god mening. Ikke mindst ift at sikre et godt angreb for fremtiden. Gode angribere er dyre. Hvis vi kan få PM, kan vi måske få en angriber til en fornuftig pris, som vi kan udvikle til en spiller af en kvalitet, som vi ikke selv kan købe.

    Comment


      http://www.bold.dk/nyt/aab-og-ob-jagter-utilfreds-agfer

      ind med ham hvis det muligt
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Jeg ser Jønsson mest som midtbanespiller, og her har vi rigeligt med spillere. Samtidig ville han skubbe vore egne talenter længere ned fra start elleve hvis han kom her, så et stort nej tak herfra.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Hvad er der med OB og rødhåret spiller...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
            Hvad er der med OB og rødhåret spiller...
            Tror også det er søgekriterie nr. 1. Mon ikke JH er i dialog med tvil og tval om et comeback

            Nej, jeg kan godt se ideen i det. Han vil helst selv spille på midtbanen og han kan måske blive en rigtig god defensiv midtbane (6´er) og der har vi kun Skula (tror ikke på Momo der). Det er ikke der vi har det mest presserende behov, men det er måske den eneste chance vi får for, at hente et talent i den størrelse.

            Desuden bruger Jess Thorup ham som defensiv midtbane på sit landshold..........................

            Comment


              Ja den er jeg da også helt med på!
              Super ung 6'er i støbeskeen, og hvad så om han skubber egne talenter på bænken, OB har jo ikke andre til den plads på nuværende tidspunkt med kvalitet!
              Han er er som jeg husker energisk og en fighter OG han kan begå sig nogenlunde teknisk... og så er han på u21 - det er super.
              BARE FREM MED KNASTERNE OG EN KONTRAKT :-)

              Comment


                Han lyder spændende og mon ikke at vi prøver at hente ham til vinter først...
                så ser det sort ud for Schoop til sommer hvis det lykkedes at forlænge med Azer

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Han lyder spændende og mon ikke at vi prøver at hente ham til vinter først...
                  så ser det sort ud for Schoop til sommer hvis det lykkedes at forlænge med Azer
                  Jeg tror ikke på, der forlænges med Schoop. Virker det ikke også som om, Desler allerede er ved at være over ham eller i hvert fald på højde, når man ser, hvem TB prioriterer? Eller har Schoop en eller anden skade, der gør at Desler bliver foretrukket?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                    Jeg tror ikke på, der forlænges med Schoop. Virker det ikke også som om, Desler allerede er ved at være over ham eller i hvert fald på højde, når man ser, hvem TB prioriterer? Eller har Schoop en eller anden skade, der gør at Desler bliver foretrukket?
                    Tror bare at det her pindsvin fodbold vi spiller i disse dage sætter ham bagerst i køen..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Tror også det er søgekriterie nr. 1. Mon ikke JH er i dialog med tvil og tval om et comeback

                      Nej, jeg kan godt se ideen i det. Han vil helst selv spille på midtbanen og han kan måske blive en rigtig god defensiv midtbane (6´er) og der har vi kun Skula (tror ikke på Momo der). Det er ikke der vi har det mest presserende behov, men det er måske den eneste chance vi får for, at hente et talent i den størrelse.

                      Desuden bruger Jess Thorup ham som defensiv midtbane på sit landshold..........................
                      Tror på Diarra på pladsen som han vist spiller ret overbevisende på reserveholdet og er enig i at vi har for mange midtbanespillere men der skal vel så også snart luges ud hvis der kommer flere tilgange..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Tror på Diarra på pladsen som han vist spiller ret overbevisende på reserveholdet og er enig i at vi har for mange midtbanespillere men der skal vel så også snart luges ud hvis der kommer flere tilgange..
                        Angående Momo, så er der argumenter både for og imod, det korte svar er, vi får svaret en gang i fremtiden.

                        Jeg tror nok han kan få en fin karriere som def. midt., jeg tror bare ikke det bliver på Fyn.

                        Helt enig, at henter vi Jens J., så må der være nogen/en der er på vej væk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Det vil passe fint til vores ønske om at hente unge talentfulde spillere og udvikle på dem.

                          Han kan se, at de unge får chancen i OB nu.

                          Indtil videre i denne sæson har vores startopstillinger haft den laveste gennemsnitsalder siden 1993/94-sæsonen. Gennemsnitsalderen for vores indskiftsningsspillere er den laveste siden 1996/97-sæsonen, ifølge superstats.

                          Mon ikke også det kan lokke, at vi har fået Kirkeskov.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                            Det vil passe fint til vores ønske om at hente unge talentfulde spillere og udvikle på dem.

                            Han kan se, at de unge får chancen i OB nu.

                            Indtil videre i denne sæson har vores startopstillinger haft den laveste gennemsnitsalder siden 1993/94-sæsonen. Gennemsnitsalderen for vores indskiftsningsspillere er den laveste siden 1996/97-sæsonen, ifølge superstats.

                            Mon ikke også det kan lokke, at vi har fået Kirkeskov.
                            Det opvejes nok af at han har mulighed for at blive boende hvis han skifter til Aab.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Det opvejes nok af at han har mulighed for at blive boende hvis han skifter til Aab.
                              er vel større fordel at kunne følges med kirkeskov, afstanden er jo ikke forfærdeligt større til odense fra Aarhus
                              JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                              Comment


                                Jeg ved faktisk helt ufattelig lidt om Jens Jønsson, men når han bliver bænket i Århus, er han vel ikke ligefrem en gamechanger for os, er han?

                                (In before "Steffen Højer kunne heller ikke bruges i Viborg" etc...)

                                Comment

                                Working...
                                X