Tja jeg ahr tænkt tanken, men det er en farlig transfer. Han er super egoist og en uromager. OB har vel ikke ligefrem gode traditioner med at håndterer sådan nogle typer, så nej tak herfra.
Tja jeg ahr tænkt tanken, men det er en farlig transfer. Han er super egoist og en uromager. OB har vel ikke ligefrem gode traditioner med at håndterer sådan nogle typer, så nej tak herfra.
Med de rette klausuler i kontrakten?
MvT
Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Syntes satme bare det ser tyndt ud hvis der ikke kommer noget ind, nu hvor vi højst sandsynligt sælger/lejer 2 unge spillere ud.
Salget handler om en ungspiller, siger JH til bold.dk. Så det er vel ikke en fra superligatruppen. Kunne det være Kurucay, der var på træningsophold i Besiktas for et par uger siden?
Gætter på udlejningen er Emil PJ. Han er vel den af de unge der er længst fra spilletid.
Ingen tvivl om at han har nogle offensive kvaliteter men nej tak, heller ikke med klausuler. Men hvis han kunne holde sig på måtten så var det blevet et stort ja tak herfra. Det tror jeg dog ikke at han kan.
"En ung spiller" kunne vel være Diarra? Selvom jeg så vil mene vi er ret tyndt besat i midterforsvaret, især når vi spiller med tre mand der.. For Kasper Larsen gælder lidt det samme, og ham håber jeg også meget, at vi beholder.
Ingen tvivl om at han har nogle offensive kvaliteter men nej tak, heller ikke med klausuler. Men hvis han kunne holde sig på måtten så var det blevet et stort ja tak herfra. Det tror jeg dog ikke at han kan.
Er helt enig med dig. Den sag skal vist arkiveres i mappen 'uforbederlig'. (Glæder mig vildt til at se hvem Suarez bider i Spanien. Håber lidt på Pepe - sikke et drama).
MvT
Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
"En ung spiller" kunne vel være Diarra? Selvom jeg så vil mene vi er ret tyndt besat i midterforsvaret, især når vi spiller med tre mand der.. For Kasper Larsen gælder lidt det samme, og ham håber jeg også meget, at vi beholder.
Lyder som om det er en spiller fra U19 holdet vi sælger og en fra 1 holds truppen vi udlejer synes jeg.
Er helt enig med dig. Den sag skal vist arkiveres i mappen 'uforbederlig'. (Glæder mig vildt til at se hvem Suarez bider i Spanien. Håber lidt på Pepe - sikke et drama).
MvT
Jeg følger ikke spansk fodbold så jeg glæder mig til ikke at skulle følge kannibalen mere
Lyder som om det er en spiller fra U19 holdet vi sælger og en fra 1 holds truppen vi udlejer synes jeg.
ja det da det der står....jeg tænker jens jakob thomasen - er han ikke et af de store talenter, der har været til prøvetræninger udenlands? Hvis der sælges en direkte fra u19 så må det jo være et stort talent....tænker jeg umiddelbart....
hvorfor er der ikke en oversigt over vores u19 hold inde på hjemmesiden?
Comment