Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kunne JH finde på at slå til på Osama Akharraz??

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Det bliver ikke Raben der bliver udlejet. Han er korsbåndskadet desværre

      http://www.ob.dk/artikel/sejren-udeblev-for-u19.aspx
      Øv! Så går der vel minimum et halvt år før vi høre mere til ham
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Kunne JH finde på at slå til på Osama Akharraz??

        MvT
        Tja jeg ahr tænkt tanken, men det er en farlig transfer. Han er super egoist og en uromager. OB har vel ikke ligefrem gode traditioner med at håndterer sådan nogle typer, så nej tak herfra.
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Kunne JH finde på at slå til på Osama Akharraz??

          MvT
          Det håber jeg virkelig ikke
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            Salg og udlejning!!!!!!

            http://www.bold.dk/nyt/ob-arbejder-paa-salg-og-udleje

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Det kan vel aldrig udelukkes. Sidste år signede vi jo også DD og Mos i de sidste timer selvom vi stort set havde lukket vinduet..
              Syntes satme bare det ser tyndt ud hvis der ikke kommer noget ind, nu hvor vi højst sandsynligt sælger/lejer 2 unge spillere ud.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Tja jeg ahr tænkt tanken, men det er en farlig transfer. Han er super egoist og en uromager. OB har vel ikke ligefrem gode traditioner med at håndterer sådan nogle typer, så nej tak herfra.
                Med de rette klausuler i kontrakten?

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  Er da vildt spændt på hvem vi sælger

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                    Syntes satme bare det ser tyndt ud hvis der ikke kommer noget ind, nu hvor vi højst sandsynligt sælger/lejer 2 unge spillere ud.
                    Salget handler om en ungspiller, siger JH til bold.dk. Så det er vel ikke en fra superligatruppen. Kunne det være Kurucay, der var på træningsophold i Besiktas for et par uger siden?

                    Gætter på udlejningen er Emil PJ. Han er vel den af de unge der er længst fra spilletid.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Med de rette klausuler i kontrakten?

                      MvT
                      Ingen tvivl om at han har nogle offensive kvaliteter men nej tak, heller ikke med klausuler. Men hvis han kunne holde sig på måtten så var det blevet et stort ja tak herfra. Det tror jeg dog ikke at han kan.
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Er da vildt spændt på hvem vi sælger
                        "En ung spiller" kunne vel være Diarra? Selvom jeg så vil mene vi er ret tyndt besat i midterforsvaret, især når vi spiller med tre mand der.. For Kasper Larsen gælder lidt det samme, og ham håber jeg også meget, at vi beholder.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Ingen tvivl om at han har nogle offensive kvaliteter men nej tak, heller ikke med klausuler. Men hvis han kunne holde sig på måtten så var det blevet et stort ja tak herfra. Det tror jeg dog ikke at han kan.
                          Er helt enig med dig. Den sag skal vist arkiveres i mappen 'uforbederlig'. (Glæder mig vildt til at se hvem Suarez bider i Spanien. Håber lidt på Pepe - sikke et drama).

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                            "En ung spiller" kunne vel være Diarra? Selvom jeg så vil mene vi er ret tyndt besat i midterforsvaret, især når vi spiller med tre mand der.. For Kasper Larsen gælder lidt det samme, og ham håber jeg også meget, at vi beholder.
                            Lyder som om det er en spiller fra U19 holdet vi sælger og en fra 1 holds truppen vi udlejer synes jeg.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Er helt enig med dig. Den sag skal vist arkiveres i mappen 'uforbederlig'. (Glæder mig vildt til at se hvem Suarez bider i Spanien. Håber lidt på Pepe - sikke et drama).

                              MvT
                              Jeg følger ikke spansk fodbold så jeg glæder mig til ikke at skulle følge kannibalen mere
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
                                Lyder som om det er en spiller fra U19 holdet vi sælger og en fra 1 holds truppen vi udlejer synes jeg.
                                ja det da det der står....jeg tænker jens jakob thomasen - er han ikke et af de store talenter, der har været til prøvetræninger udenlands? Hvis der sælges en direkte fra u19 så må det jo være et stort talent....tænker jeg umiddelbart....

                                hvorfor er der ikke en oversigt over vores u19 hold inde på hjemmesiden?

                                Comment

                                Working...
                                X