Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Blixa Bargeld Se indlæg
    Hvorfor skulle vi dog snakke om en handel mellem de to klubber?
    fordi guldtilob ikke ved om det er en handel der omhandler nogle af vores spillere.....men kunne selvf. betyde en tilgang til os fra en anden dansk klub - men det lyder jo usandsynligt

    Comment


      Mon ikke, vi er færdige med at handle nu - med mindre Falk skal afskibes?

      Comment


        Tænkte det måske var Falk...Det er ikke usandsynligt han ryger nu.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Blixa Bargeld Se indlæg
          Mon ikke, vi er færdige med at handle nu - med mindre Falk skal afskibes?
          det tror jeg også - og så kunne det jo netop omhandle hvilke som helst 2 andre danske klubber, når nu han ikke var sikker på om rygtet indvoldverede nogle af vores spillere ;)
          - at jeg lige nævnte fcv og sdjr var såmænd bare et eksempel....

          Comment


            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
            Der skulle angiveligt ske noget på transfermarkedet senere på dagen. Ved dog ikke om det omhandler nogen af vores spillere. Måske Falk???? Men det skulle være en dansk handel.
            Hvis Falk handles idag spiller han næppe mod Rend Os

            Comment


              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
              Tænkte det måske var Falk...Det er ikke usandsynligt han ryger nu.
              Er det ud af landet eller mellem 2 klubber fra dk?

              Comment


                Så skal der godt nok mange penge på bordet. Jeg tvivler på det. Godt nok er Kjøvenhawnstrup og Betonslum IF kommet dårligt fra start, men vil de slippe en 15-18 mio.kr. for Falken?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Blixa Bargeld Se indlæg
                  Så skal der godt nok mange penge på bordet. Jeg tvivler på det. Godt nok er Kjøvenhawnstrup og Betonslum IF kommet dårligt fra start, men vil de slippe en 15-18 mio.kr. for Falken?
                  Tror jeg heller ikke vi kan få for ham pt. Måske næste sommer hvis han har scoret en 10-12+ kasser

                  Comment


                    Det er muligt, at din vurdering er korrekt, men jeg gætter på, at der skal en god del mere end de 9 Bashkim-mio kroner til at få OB til at acceptere.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Blixa Bargeld Se indlæg
                      Det er muligt, at din vurdering er korrekt, men jeg gætter på, at der skal en god del mere end de 9 Bashkim-mio kroner til at få OB til at acceptere.
                      Bestemt muligt ja

                      Comment


                        Falk står med en banan i munden i spillerbussen på vej til Randers, i følge det billede som spelmann har lagt op på instagram. Med det fokus han har på den banan, ligner han klart en der skal spille om en time!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Tror jeg heller ikke vi kan få for ham pt. Måske næste sommer hvis han har scoret en 10-12+ kasser
                          nej den slags penge er ikke rigtigt vendt tilbage til dansk klub bold.....jeg tænker en 12.....og det hvis han sendes ud af landet. Men kadrii handlen gør vel alt andet lige at vi ikke er tvunget til at sælge - men der vil jo stadig være hensynet til spilleren selv.

                          - jeg tror heller ikke vi snakker falk i denne omgang, så var han nok ikke med i truppen - sikkert ude med en mindre forstrækning eller lign. undskyldning

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                            Der angiveligt ske noget på transfermarkedet senere på dagen. Ved dog ikke om det omhandler nogen af vores spillere. Måske Falk???? Men det skulle være en dansk handel.
                            Mon ikke Patrick Mortensen er faldet kraftigt i værdi efter tre kampe uden mål:-) Nu napper vi ham billigt og sender Bodul til Silkeborg.

                            Det er da helt oplagt:-)

                            PS: Lyngby må godt nok sidde og ærgre sig*lidt over, at man spillede højt spil med prisen på PM. For nogle uger siden hungrede OB, Esbjerg, Randers og Nordsjælland efter en angriber. Vi hungrer knap så meget, Randers har fået deres angriber, Esbjerg har vel ikke samme behov og økonomisk formåen efter Europaexit og Nordsjælland ligner ikke et hold, der har store problemer med at lave mål.

                            Mon ikke Nordsjælland snupper ham gratis til nytår.

                            Comment


                              Næste sommer sidder vi ikke i nogen god position i forhold til et Falk salg, ikke som denne sommer i hvert fald, og tænker at sidste salgsdato må være 1. Marts når de sidste vinduer lukker... Der bliver også rigeligt andet at se til, så få lukket en god handel i god tid...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                                Der skulle angiveligt ske noget på transfermarkedet senere på dagen. Ved dog ikke om det omhandler nogen af vores spillere. Måske Falk???? Men det skulle være en dansk handel.
                                Hobro's sportschef udtalte tidligere på dagen, at de var tæt på at skrive med en superligaspiller.

                                Comment

                                Working...
                                X