Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af forever ob Se indlæg
    Hun er Svensk :) så det er alligevel ikke så langt væk

    http://www.dailymail.co.uk/sport/foo...se-Beqiri.html
    ja okey. Det hjælper lidt på sagen.
    Så tror jeg på at det lykkedes at få ham hjem



    altså i 2020 ca

    Comment


      Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
      AL har formentlig tjent 50 mio kr.+ i sin Utd-tid. Han har tidligere udtalt, at han har blå/hvide-knogler i kroppen. Han har stiftet familie så det nære og trygge er også vigtigt. Han må have det skidt med at se sin gamle klub lide.

      Jeg synes ikke, at tanken er vanvittig - men sandsynligt er det selvfølgelig ikke.
      Man kan altid drømme ikke

      Comment


        Måske hvis Falk eller EL ryger... Det ville frigøre en transfersum og noget af hans løn. Men så er vi bare i en anden lorte situation.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
          Måske hvis Falk eller EL ryger... Det ville frigøre en transfersum og noget af hans løn. Men så er vi bare i en anden lorte situation.
          Heller ikke hvis det sker nej

          Comment


            Oprindeligt indsendt af forever ob Se indlæg
            Hun er Svensk :) så det er alligevel ikke så langt væk

            http://www.dailymail.co.uk/sport/foo...se-Beqiri.html
            Hun ser godt ud. For hel... hun er lækker.
            De har vist fået et eller to børn. Så Lindegaard nu er det snart hjem til den Danske velfærds stat og hygge i ONZE.
            Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

            Comment


              Håber på ingen måde at Lindegaard er på vej til OB!

              For det første er han højst sandsynligt meget dyr i sign-on og løn.
              For det andet skal han spille på et højere niveau, hvilket han klart har evner til, før han slutter af (gerne i OB), så han kan spille sig på landsholdet.

              For det tredje vil det pine mig hvis Radza ikke får en reel chance på førsteholdet!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                Økonomi eller ej. Vi skal simpelthen forsøge at lægge billet ind. Det er muligt det er fuldstændig urealistisk nu, men hvis vi ikke prøver sker det i hvert fald ikke.

                Lindegaard skal vide, at vi rigtig gerne vil have ham. Hvis vi ikke kan få ham nu, er det trods alt et rigtig godt signal ift at øge muligheden senere.

                Vi griner lidt af Brøndby og deres snak om Agger. Det er også urealistisk umiddelbart at få ham hjem. Men de prøver også at så frø for fremtiden og er klar hvis en eller anden vild mulighed byder sig - måske for leje.

                Jeg håber vi kan tænke stort og kreativt, og i hvert fald tænker på mulighederne i fremtiden.

                AL er stribet i blodet, og hvis der er mulighed for han kan løfte OB opad igen og skabe lidt historie, så tror jeg egentlig også det kunne vække nogle følelser hos ham.

                Skyd mig hvis jeg er jubeloptimist, men man skal også turde drømme:-)
                For en gangs skyld vil jeg fravige mit princip aldrig at være jubeloptimist, men DAMN, hvor ville det være fedt, hvis Anders Lindegaard vendte hjem til Odense, peppede vores trup op med humør og viste, at han trods alt ER blevet bedre af at træne og spille kampe i Manchester United!

                Det ville få selv denne gamle sure mand til at blive G L A D!

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Det ville jo være helt sensationelt, hvis vi fik ham i stalden, og hold op det ville redde point på kontoen. Med fast spilletid i en lavererangerende PL-klub ville han være om ikke Danmarks bedste så i hvert fald næstbedste målmand, åndende Schmeichel tæt i nakken. Tror nok han skal finde en klub iblandt de bedste 5 ligaer, nu når han er gratis. Han er på ingen måde faldet igennem i United, men skulle det glippe, kunne vi da sagtens bruge ham, og skulle han føle at han har tjent nok, så kan det stribede hjerte måske godt banke for at bygge det nye OB her op til at blive noget stort

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Håber på ingen måde at Lindegaard er på vej til OB!

                    For det første er han højst sandsynligt meget dyr i sign-on og løn.
                    For det andet skal han spille på et højere niveau, hvilket han klart har evner til, før han slutter af (gerne i OB), så han kan spille sig på landsholdet.

                    For det tredje vil det pine mig hvis Radza ikke får en reel chance på førsteholdet!
                    Lindegaard varer jo ikke for evigt, og mon ikke det kunne være ganske lærerigt for Radza, men det ville nok give mest mening for OB at vente til næste sommer, hvis der da er nogen chance for det... Så vil Linde være 31, og kan få en 2-3 år, hvorefter Radza vil være 23, og klar til at overtage fuldt ud, hvis evnerne har fulgt med... Dyr, men ganske fin plan, stadig med mulighed for spilletid til Radza undervejs...

                    Så må Linde lige udholde et år mere derovre...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                      Det ville jo være helt sensationelt, hvis vi fik ham i stalden, og hold op det ville redde point på kontoen. Med fast spilletid i en lavererangerende PL-klub ville han være om ikke Danmarks bedste så i hvert fald næstbedste målmand, åndende Schmeichel tæt i nakken. Tror nok han skal finde en klub iblandt de bedste 5 ligaer, nu når han er gratis. Han er på ingen måde faldet igennem i United, men skulle det glippe, kunne vi da sagtens bruge ham, og skulle han føle at han har tjent nok, så kan det stribede hjerte måske godt banke for at bygge det nye OB her op til at blive noget stort
                      Lindegaard ryger nok ikke til os i denne omgang, men jeg føler mig temmelig overbevist om, at hvis timingen passer og muligheden er den rigtige, så vil Lindegaard nok gerne tilbage og slutte af. Kunne godt ønske, det var nu. Komme tilbage til OB, hjælpe os med at bygge det nye OB op; få smidt nogle velvalgte gloser af til træning, kamp og sågar også til opladningen. Kunne forestille mig en Lindegaard-klumme på OB.dk, hvor han på ægte Lindegaard-facon lavede opråb til trup, klub og fans.

                      En naiv drøm, men selv gamle, sure negative mænd har drømme.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Som jeg ser det handler det slet ikke om penge, når vi taler AL.

                        Hvis han kommer tilbage til OB, vil det være til en god, men slet ikke prangende løn. For det har vi jo ikke råd til. Hvis han lander, er det fordi, at han VIL til OB - også selvom det betyder en lønnedgang på 19/20 af den nuværende hyre.

                        Så jeg drømmer sgu også. Og som tidligere skrevet mener jeg faktisk ikke, at det er helt vanvittigt at forestille sig. Specielt fordi AL på så mange måder er en anderledes fodboldspiller.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                          Hehe, så først dit lille "eller nowet" da jeg var begyndt at skrive. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at han ville være alle tiders bedste køb. Men med den ret fornuftige løn han får nu og en formentlig en relativt høj overgangssum oveni, så kan vi ikke være med. Jeg tror han kan finde noget meget bedre end OB og det fortjener han også, sådan som han kom afsted herfra i sin tid.
                          jeg mener ikke at det er muligt at finde noget bedre end OB, men han kan sikkert få et væsentligt bedre betalt job i mange andre klubber end OB 😜
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            For en gangs skyld vil jeg fravige mit princip aldrig at være jubeloptimist, men DAMN, hvor ville det være fedt, hvis Anders Lindegaard vendte hjem til Odense, peppede vores trup op med humør og viste, at han trods alt ER blevet bedre af at træne og spille kampe i Manchester United!

                            Det ville få selv denne gamle sure mand til at blive G L A D!

                            MvH ChrisOB
                            Samme her , vil jubelpisse på gulvet hvis det skete ...
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Lindegaard fritstillet????

                              http://www.bold.dk/nyt/medie-lindega...illet-i-united

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Nej. Det kommenterer de også på i EB artiklen.

                                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4963832.ece

                                Comment

                                Working...
                                X