Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Var der ikke en, som tidligt i vinduet hørte om en østeuropæisk angriber, der var rygtet til klubben, men ikke ville sige hvem det var? Nu kan du godt komme op med om det var ham her :)
    Ja, nu må du gerne sige ja eller nej "SU1978"

    Comment


      http://www.bold.dk/nyt/agf-koeber-hb-koege-raket og så er jeppe kjær så røget til agf :P

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
        http://www.bold.dk/nyt/agf-koeber-hb-koege-raket og så er jeppe kjær så røget til agf :P
        Så ryger PM måske også en af dagene. Med mindre vi har brug for endnu en angriber.

        Comment


          hmmm synes de har fjernet artiklen om den nye bomber igen...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af storm68 Se indlæg
            hmmm synes de har fjernet artiklen om den nye bomber igen...
            jep, kan heller ikke se det på ob's hjemmeside

            Comment


              Det ser sådan ud. Lad det for guds skyld(og vores) ikke betyde noget!

              EDIT: Den er online igen :-)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                Så ryger PM måske også en af dagene. Med mindre vi har brug for endnu en angriber.
                godt nok off topic men det kan godt tænkes at Kim Aabech returnere til Lyngby og PM sendes videre i systemet
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Efter kontrakten med Vladimir Dvalishvili er OB umiddelbart færdig med at handle i dette transfervindue.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlæg
                    Efter kontrakten med Vladimir Dvalishvili er OB umiddelbart færdig med at handle i dette transfervindue.
                    En decent central midtbanespiller er vel også snart det eneste man kan håbe der lige dukker op på falderebet. Her mener jeg en type der kan tage slagsmålene, lave tacklinger og generelt rydde op. Vi har nok centrale midtbanespillere, der er mere teknisk anlagte.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      En decent central midtbanespiller er vel også snart det eneste man kan håbe der lige dukker op på falderebet. Her mener jeg en type der kan tage slagsmålene, lave tacklinger og generelt rydde op. Vi har nok centrale midtbanespillere, der er mere teknisk anlagte.
                      En "fejeblad" spiller vil være at fortrække!

                      Comment


                        Jeg ville gerne have en ordenltig HB ind.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                          Jeg ville gerne have en ordenltig HB ind.
                          Ja tak

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            En decent central midtbanespiller er vel også snart det eneste man kan håbe der lige dukker op på falderebet. Her mener jeg en type der kan tage slagsmålene, lave tacklinger og generelt rydde op. Vi har nok centrale midtbanespillere, der er mere teknisk anlagte.
                            Jeg er uenig. Vi har efterhånden fightere nok - Skula, Spelmann og til dels Azer - men der kan du så måske mene, at de ikke vinder dueller nok. Det har altså også meget med organisation og spilforståelse at gøre. Ingen vil vel anklage HHA for at være en fysisk vatarm, der ikke kan vinde en duel, men han kom bare til at ligne en hund i et spil kegler til sidst i OB, fordi organisationen faldt sammen. Du kan være nok så fysisk stærk og aggressiv; hvis du ikke er tæt nok på bolden, then it don't mean a thing.

                            Vi savner måske i virkeligheden mere en central midtbanespiller, der har spilforståelse + nok fysisk og teknik til at fastholde bolden og ramme en medspiller. Men overblikket virker ofte på mig som den største mangelvare på vores midtbane; duelspil kommer efter det på min ønskeliste.

                            Comment


                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-div...aer-i-hb-koege

                              der røg en ind på kontoen til agf.
                              Det fatter jeg så ikke .... men der er så meget
                              Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Jeg er uenig. Vi har efterhånden fightere nok - Skula, Spelmann og til dels Azer - men der kan du så måske mene, at de ikke vinder dueller nok. Det har altså også meget med organisation og spilforståelse at gøre. Ingen vil vel anklage HHA for at være en fysisk vatarm, der ikke kan vinde en duel, men han kom bare til at ligne en hund i et spil kegler til sidst i OB, fordi organisationen faldt sammen. Du kan være nok så fysisk stærk og aggressiv; hvis du ikke er tæt nok på bolden, then it don't mean a thing.

                                Vi savner måske i virkeligheden mere en central midtbanespiller, der har spilforståelse + nok fysisk og teknik til at fastholde bolden og ramme en medspiller. Men overblikket virker ofte på mig som den største mangelvare på vores midtbane; duelspil kommer efter det på min ønskeliste.
                                Måske det er mig der har lidt opskruede forventninger, men i min optik er hverken Azer eller Skula den type jeg efterspørger. Jeg snakker altså om en Djemba-Djemba klon. Skulason er fra Island, men det synes jeg ikke han viser overbevisende. Azer er slet ikke i samme boldgade imo. Han vinder en duel i ny og næ, men har mere sin force i spilforståelsen.

                                Comment

                                Working...
                                X