Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Han hedder Kirkeskov - og så JBL i venstre

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
      Måske det er mig der har lidt opskruede forventninger, men i min optik er hverken Azer eller Skula den type jeg efterspørger. Jeg snakker altså om en Djemba-Djemba klon. Skulason er fra Island, men det synes jeg ikke han viser overbevisende. Azer er slet ikke i samme boldgade imo. Han vinder en duel i ny og næ, men har mere sin force i spilforståelsen.
      Ham har vi allerede i Momo. De kampe han har spillet som DM på reserveholdet, viser han klart at det er den som er hans naturlige position. Han er overraskende rolig på bolden, gode afleveringer (endda mange frem i banen), lukker godt af for mellemrummet mellem midtbane og forsvar, og generelt overstråler han resten af holdet når han spiller den position. Jeg ved godt det er reserveholdet, og han kommer næppe til at nå samme topniveau som DD, men jeg er sikker på han nok skal levere på et godt niveau i superligaen som DM, hvis han nogensinde får chancen på den position.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
        Ham har vi allerede i Momo. De kampe han har spillet som DM på reserveholdet, viser han klart at det er den som er hans naturlige position. Han er overraskende rolig på bolden, gode afleveringer (endda mange frem i banen), lukker godt af for mellemrummet mellem midtbane og forsvar, og generelt overstråler han resten af holdet når han spiller den position. Jeg ved godt det er reserveholdet, og han kommer næppe til at nå samme topniveau som DD, men jeg er sikker på han nok skal levere på et godt niveau i superligaen som DM, hvis han nogensinde får chancen på den position.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Måske det er mig der har lidt opskruede forventninger, men i min optik er hverken Azer eller Skula den type jeg efterspørger. Jeg snakker altså om en Djemba-Djemba klon. Skulason er fra Island, men det synes jeg ikke han viser overbevisende. Azer er slet ikke i samme boldgade imo. Han vinder en duel i ny og næ, men har mere sin force i spilforståelsen.
          jeg synes egentlig Skulason i sine kampe på midtbanen sidste år havde tegningerne til at være en defensiv midtbanespiller. Jeg ved dog ikke om det er vores system der forvirre ham eller han er i dårlig form, for det fungere overhovedet ikke for ham. Hans afleveringsspil er for ringe og han finder for ofte helt forkerte positioner på banen, som efterlader vores tremandsforsvar med f.eks. En helt fri Kahlenberg som kan lægge den ene afgørende aflevering efter den anden ned bag dem. Jeg er med på at Azer har en del af ansvaret for dette også, men meget af vores spil frem i banen afhænger pt. Af ham, fordi Ari ikke kan ramme en medspiller. Jeg håber derfor at vi med tiden ser Ari finde sig selv på banen, så vi ikke kun kan leve på hans fight, for pt. Er han for hektisk og lægger alle modspillere pres som bl.a. Brøndby og Hobro gjorde det, så lider vi for mange boldtab, da han ikke er cool nok i pressede situationer, ligesom Spelmann og Kirkeskov i øvrigt heller ikke var i Brøndbykampen.
          Muligvis bliver det bedre, fordi Ari er anfører og derfor får lang snor og Azer spiller godt, så dermed undgår vi måske sidste sæsons mange forskellige formationer, som nok ikke var særligt gavnende

          Comment


            Vi må da helt klart være i spil her

            http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4963832.ece






            eller nowet

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Vi må da helt klart være i spil her

              http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4963832.ece






              eller nowet
              Ja, jeg tror egentlig lidt vi skal være glade for at FcK har fundet deres målmand...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Vi må da helt klart være i spil her
                Høgh
                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4963832.ece
                eller nowet
                Øhhh Yes sir, det ville være en klassesignatur at få! Jeg græder med det ene øje, jeg er Unitedmand, og glæder mig som OBmand hvis han kommer tilbage!!! Det ville være så fedt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Vi må da helt klart være i spil her

                  http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4963832.ece






                  eller nowet
                  Hehe, så først dit lille "eller nowet" da jeg var begyndt at skrive. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at han ville være alle tiders bedste køb. Men med den ret fornuftige løn han får nu og en formentlig en relativt høj overgangssum oveni, så kan vi ikke være med. Jeg tror han kan finde noget meget bedre end OB og det fortjener han også, sådan som han kom afsted herfra i sin tid.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Vi må da helt klart være i spil her

                    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4963832.ece

                    eller nowet
                    Økonomi eller ej. Vi skal simpelthen forsøge at lægge billet ind. Det er muligt det er fuldstændig urealistisk nu, men hvis vi ikke prøver sker det i hvert fald ikke.

                    Lindegaard skal vide, at vi rigtig gerne vil have ham. Hvis vi ikke kan få ham nu, er det trods alt et rigtig godt signal ift at øge muligheden senere.

                    Vi griner lidt af Brøndby og deres snak om Agger. Det er også urealistisk umiddelbart at få ham hjem. Men de prøver også at så frø for fremtiden og er klar hvis en eller anden vild mulighed byder sig - måske for leje.

                    Jeg håber vi kan tænke stort og kreativt, og i hvert fald tænker på mulighederne i fremtiden.

                    AL er stribet i blodet, og hvis der er mulighed for han kan løfte OB opad igen og skabe lidt historie, så tror jeg egentlig også det kunne vække nogle følelser hos ham.

                    Skyd mig hvis jeg er jubeloptimist, men man skal også turde drømme:-)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                      Hehe, så først dit lille "eller nowet" da jeg var begyndt at skrive. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at han ville være alle tiders bedste køb. Men med den ret fornuftige løn han får nu og en formentlig en relativt høj overgangssum oveni, så kan vi ikke være med. Jeg tror han kan finde noget meget bedre end OB og det fortjener han også, sådan som han kom afsted herfra i sin tid.
                      Ingen tvivl om at hvis han kom hjem ville Fyn koge samtidig med den nye signing. Troen ville vende tilbage og der ville komme point på kontoen.
                      Men det er urealistisk. Han er ikke færdig med sit udenlands eventyr og bankbogsfyldning endnu. Men om 5 år hvem ved?? Hvis timingen passer

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                        Økonomi eller ej. Vi skal simpelthen forsøge at lægge billet ind. Det er muligt det er fuldstændig urealistisk nu, men hvis vi ikke prøver sker det i hvert fald ikke.

                        Lindegaard skal vide, at vi rigtig gerne vil have ham. Hvis vi ikke kan få ham nu, er det trods alt et rigtig godt signal ift at øge muligheden senere.

                        Vi griner lidt af Brøndby og deres snak om Agger. Det er også urealistisk umiddelbart at få ham hjem. Men de prøver også at så frø for fremtiden og er klar hvis en eller anden vild mulighed byder sig - måske for leje.

                        Jeg håber vi kan tænke stort og kreativt, og i hvert fald tænker på mulighederne i fremtiden.

                        AL er stribet i blodet, og hvis der er mulighed for han kan løfte OB opad igen og skabe lidt historie, så tror jeg egentlig også det kunne vække nogle følelser hos ham.

                        Skyd mig hvis jeg er jubeloptimist, men man skal også turde drømme:-)
                        kan godt følge det du siger. Han skal vide at han altid er velkommen hjem.. Selvom det pt ikke er interessant for ham.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ingen tvivl om at hvis han kom hjem ville Fyn koge samtidig med den nye signing. Troen ville vende tilbage og der ville komme point på kontoen.
                          Men det er urealistisk. Han er ikke færdig med sit udenlands eventyr og bankbogsfyldning endnu. Men om 5 år hvem ved?? Hvis timingen passer
                          Ja, plus at han har giftet sig og stiftet familie. Mon ikke de vil satse på at finde noget i England et sted, jeg vil tro han kan gøre en god figur stadigvæk på det niveau. Men jeg vil absolut håbe at hans stribede hjerte en dag bringer ham tilbage til klubben og skulle det ske, så vil jeg være ellevild.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                            Ja, plus at han har giftet sig og stiftet familie. Mon ikke de vil satse på at finde noget i England et sted, jeg vil tro han kan gøre en god figur stadigvæk på det niveau. Men jeg vil absolut håbe at hans stribede hjerte en dag bringer ham tilbage til klubben og skulle det ske, så vil jeg være ellevild.
                            Hvis det er en engelsk kæreste er muligheden for at vende hjem også en del mindre må man sige....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Hvis det er en engelsk kæreste er muligheden for at vende hjem også en del mindre må man sige....
                              Hun er Svensk :) så det er alligevel ikke så langt væk

                              http://www.dailymail.co.uk/sport/foo...se-Beqiri.html

                              Comment


                                AL har formentlig tjent 50 mio kr.+ i sin Utd-tid. Han har tidligere udtalt, at han har blå/hvide-knogler i kroppen. Han har stiftet familie så det nære og trygge er også vigtigt. Han må have det skidt med at se sin gamle klub lide.

                                Jeg synes ikke, at tanken er vanvittig - men sandsynligt er det selvfølgelig ikke.

                                Comment

                                Working...
                                X