Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://www.bt.dk/fodbold/agent-afvis...ted-lidt-endnu
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Lindegaard kommer ikke til OB denne sommer.

      Har ingen kilde, men til gengæld en hjerne.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af bettet Se indlæg
        Lindegaard kommer ikke til OB denne sommer.

        Har ingen kilde, men til gengæld en hjerne.
        Bare til info så er en hjerne konstrueret således at det er muligt at drømme
        JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

        Comment


          P3 citerede lige ALs agent for at sige at AL gerne vil fortsætte i en anden klub i England.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af bettet Se indlæg
            Lindegaard kommer ikke til OB denne sommer.

            Har ingen kilde, men til gengæld en hjerne.
            Nu er jeg ikke så godt informeret omkring Lindegaard, men hvordan er hans forhold til OB?
            Er han en spiller, vi kan regne med, der vender hjem til "hans klub" når det europæiske eventyr er slut?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Måske det er mig der har lidt opskruede forventninger, men i min optik er hverken Azer eller Skula den type jeg efterspørger. Jeg snakker altså om en Djemba-Djemba klon. Skulason er fra Island, men det synes jeg ikke han viser overbevisende. Azer er slet ikke i samme boldgade imo. Han vinder en duel i ny og næ, men har mere sin force i spilforståelsen.
              Defensivt synes jeg Skulason er ganske god. Det synes jeg også han viste i Brøndby i weekenden, hvor han ellers spillede en rigtig skidt kamp med mange fejlafleveringer. Især i 1. halvleg kom han i vejen for ret meget centralt på banen og havde en del gode bolderobringer. Spiller generelt med god energi og aggressivitet - han (og Spelmann når han er der) virker også til at være de eneste på midtbanen, der tager konsekvensen og nedlægger modstanderen hvis han kommer i en for farlig situation.

              Men der stopper rosen så også. For han er ikke altid lige gode venner med bolden, laver en del ting der virker sjuskede. Mange simple fejlafleveringer. Dem var der også aaaaaalt for mange af i søndags. Så meget af det han kommer i vejen for defensivt har han selv skabt for modstanderne.

              Jeg er selv i tvivl om, hvordan den centrale midtbane optimalt ser ud for os (hvem der skal være makker til Azer). Hvis man sætter Schoop ind bliver vi bedre i opbygningsspillet, men jeg mener også hurtigt man kan se, at vi giver betydeligt mere plads til modstanderne centralt foran vores bagkæde. Spelmann har samme tekniske udfordringer som Ari. Jeg ville nok fortsætte med Ari. Nu er han anfører - så må han sgu steppe sit spil op og det vil jeg give ham nogle enkelte flere kampe til at vise, at han formår.

              Men derfor er det også klart, at en rigtig defensiv midtbanespiller nu nok er den spiller, der vil kunne hjælpe vores hold mest.
              Last edited by Agbre; 14-08-2014, 09:53.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af bettet Se indlæg
                Lindegaard kommer ikke til OB denne sommer.

                Har ingen kilde, men til gengæld en hjerne.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Xabuni Se indlæg
                  Nej stop det akharraz snak. Han skal da virkelig ud og spille mange gode kampe for gf'erne før han bliver taget til nåde igen.
                  Marcus P er da dagens gode nyhed, troede han var tabt til molde. Nu lukker de vinduet. Jeg synes han skulle komme forbi og tage en snak med JH.
                  http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4962647.ece

                  Hvad ville du have gjort?
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    mon ikke Osama har savet den gren over han sidder på, jeg kan ikke se ham fortsætte i DK. Det er jo ikke første gang han dummer sig i Århus. Han er om muligt mere individualist end EL
                    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4962647.ece

                    Hvad havde du gjort?
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Klinge11 Se indlæg
                      Nu er jeg ikke så godt informeret omkring Lindegaard, men hvordan er hans forhold til OB?
                      Er han en spiller, vi kan regne med, der vender hjem til "hans klub" når det europæiske eventyr er slut?
                      Som jeg husker det var han lidt indebrændt, da han forlod klubben, følte vist ikke at han fik en reel chance for at etablere sig på førsteholdet. Om det er/var nok til at han ikke vil tilbage ved jeg jo ikke, men jeg tror det ikke. OB er trods alt hans barndomsklub, det kan et (halv)dårligt forhold til en bestemt træner/ledelse forhåbentlig ikke ødelægge.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                        Som jeg husker det var han lidt indebrændt, da han forlod klubben, følte vist ikke at han fik en reel chance for at etablere sig på førsteholdet. Om det er/var nok til at han ikke vil tilbage ved jeg jo ikke, men jeg tror det ikke. OB er trods alt hans barndomsklub, det kan et (halv)dårligt forhold til en bestemt træner/ledelse forhåbentlig ikke ødelægge.
                        han var meget indebrændt
                        og han har før sagt "aldrig mere OB"
                        Han fik den chance han skulle have, men blev skadet, og da OB skulle spille euro-League var det at KB fløj Roy Caroll ind. Jeg husker ikke om Arek var i klubben, og skadet også eller han var "long gone"
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          han var meget indebrændt
                          og han har før sagt "aldrig mere OB"
                          Han fik den chance han skulle have, men blev skadet, og da OB skulle spille euro-League var det at KB fløj Roy Caroll ind. Jeg husker ikke om Arek var i klubben, og skadet også eller han var "long gone"
                          http://www.tipsbladet.dk/content/lin...bejde-begravet

                          Man kan ikke være i tvivl om hans OB-hjerte selvom han dengang også gav udtryk for at ham og OB er et dårligt match. Spørgsmålet er så om omvæltningen ift. talentudviklingen har ændret sig markant nok til, at han ville sætte en ære i at bære de smukkeste striber igen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            han var meget indebrændt
                            og han har før sagt "aldrig mere OB"
                            Han fik den chance han skulle have, men blev skadet, og da OB skulle spille euro-League var det at KB fløj Roy Caroll ind. Jeg husker ikke om Arek var i klubben, og skadet også eller han var "long gone"
                            Nøøøøøøj, jeg savner de tider! Vi "lavede"/havde altid super gode målmænd. Det er skredet lidt ned ad bakke siden da..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              han var meget indebrændt
                              og han har før sagt "aldrig mere OB"

                              Han fik den chance han skulle have, men blev skadet, og da OB skulle spille euro-League var det at KB fløj Roy Caroll ind. Jeg husker ikke om Arek var i klubben, og skadet også eller han var "long gone"
                              Ah det nu ikke helt rigtigt. Han har i flere omgange sagt, at han godt forstod OB's beslutning og han håber at komme tilbage på et eller andet tidspunkt, fordi han elsker OB.

                              http://www.bold.dk/nyt/Lindegaard-OBer-i-hjertet

                              Comment


                                Lad os håbe! Han er en målmand af kaliber - vi kunne sagtens bruge ham i OB når han er blevet for gammel til topbold.

                                Comment

                                Working...
                                X