Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
    Det gør han ikke.
    hvem gør ikke hvad?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
      Så mener jeg du husker temmelig galt...
      Jeg synes Anders gjorde det hæderligt i de kampe han noget at få i starten af sæsonen. Han så ikke fantastisk ud i den første kamp ude mod Brøndby, men han kunne bestemt ikke klandres for målene. I udekampen i Esbjerg stod han en helt igennem fremragende kamp, og var hovedårsagen til at vi meget ufortjent fik 3 point med dernede fra.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        hvem gør ikke hvad?
        Kaspernon husker ikke "temmelig galt" om Lindegaard.

        Hvorfor har det her forum ikke samme nummerfunktion på indlæggene som det "gamle"? Det er da pænt irriterende at folk ikke kan se hvem jeg svarer uden at jeg citerer.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
          Så mener jeg du husker temmelig galt...
          Vrøvl, han stod godt, glemmer aldrig hans verdensklasseredning mod Esbjerg. Af en eller anden grund var der dog en nærmest hadsk stemning mod manden blandt dele af OBs fans der betød, at alle mål der gik ind på en eller anden måde blev tilskrevet al

          Comment


            Ja vi bliver nok aldrig enige om, om det er mig eller dig som "vrøvler" - men meget validt spørgsmål om, hvorvidt han kunne forestille sig at skulle spille i stribet igen.
            Der er selvfølgelig flødet meget vand i åen siden, knægten er blevet ældre og de umiddelbare frustrationer lagt sig. Men interessant hvad han udtalte til Bold.dk dengang.
            http://www.bold.dk/nyt/Lindegaard-Aldrig-mere-OB

            Comment


              Jeg husker ham som rystende usikker, men reaktionsstærk og god med fødderne. Han skulle flere gange råbes ud i feltet af Helveg, før han forlod stregen. Jeg forstår godt beslutningen med at signe Roy, da muligheden bød sig.
              Men med træning på det niveau han har haft de sidste par år, må da have hjulpet. Lidt svært at sige da man ikke ser ham spille mere.

              Comment


                Jeg husker tiden med ham på mål, som en tid hvor det virkede som om, at forsvaret ikke følte sig sikre med ham som sidstemand. Dog mener jeg at huske, at de mål der gik ind på ham, ikke var nogle hvor man kunne sige, at det var Lindegaards fejl/skyld. Men forsvaret virkede rystende usikre, da Lindegaard stod. Det blev specielt tydeligt, da Roy C. kom på mål. Fra første fløjt virkede forsvaret som forvandlet - hvilket nok var den største grund til, at forskellen imellem Roy C. og Lindegaard virkede så stor...
                Modstanderene fik simpelthen flere og større chancer imens Lindgaard stod, fordi forsvaret ikke turde tage lige så store chancer som da Roy C. kom på. Så jeg husker ham ikke som en dårlig målmand.

                Comment


                  Det er utroligt hvad folk kunne observere ud fra de sølle 4 kampe han fik som 1. målmand dengang...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Det er utroligt hvad folk kunne observere ud fra de sølle 4 kampe han fik som 1. målmand dengang...
                    Når tråden nu alligevel er lidt afsporet.....

                    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4966656.ece
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      http://www.fyens.dk/sport/Avis-Stork...rtikel/2557146
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Jeg forstår ikke rigtigt snakken om at Lado ikke må træne med pga. manglende opholdstilladelse, når der samtidig florerer en masse billeder af ham på træningsbanen, og kommentarer om, hvordan han begår sig til træning...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af estergardvejhansen Se indlæg
                          Jeg forstår ikke rigtigt snakken om at Lado ikke må træne med pga. manglende opholdstilladelse, når der samtidig florerer en masse billeder af ham på træningsbanen, og kommentarer om, hvordan han begår sig til træning...
                          Shhhhhhh

                          Comment


                            Der skulle angiveligt ske noget på transfermarkedet senere på dagen. Ved dog ikke om det omhandler nogen af vores spillere. Måske Falk???? Men det skulle være en dansk handel.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                              Der skulle angiveligt ske noget på transfermarkedet senere på dagen. Ved dog ikke om det omhandler nogen af vores spillere. Måske Falk???? Men det skulle være en dansk handel.
                              så hvad? vi kan snakke om en handel mellem fcv og sønderjydske??

                              Comment


                                Hvorfor skulle vi dog snakke om en handel mellem de to klubber?

                                Comment

                                Working...
                                X