Oprindeligt indsendt af WhyNot?
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 3
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæghttp://www.bold.dk/nyt/agf-koeber-hb-koege-raket og så er jeppe kjær så røget til agf :P
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlægSå ryger PM måske også en af dagene. Med mindre vi har brug for endnu en angriber.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlægEfter kontrakten med Vladimir Dvalishvili er OB umiddelbart færdig med at handle i dette transfervindue.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægEn decent central midtbanespiller er vel også snart det eneste man kan håbe der lige dukker op på falderebet. Her mener jeg en type der kan tage slagsmålene, lave tacklinger og generelt rydde op. Vi har nok centrale midtbanespillere, der er mere teknisk anlagte.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægEn decent central midtbanespiller er vel også snart det eneste man kan håbe der lige dukker op på falderebet. Her mener jeg en type der kan tage slagsmålene, lave tacklinger og generelt rydde op. Vi har nok centrale midtbanespillere, der er mere teknisk anlagte.
Vi savner måske i virkeligheden mere en central midtbanespiller, der har spilforståelse + nok fysisk og teknik til at fastholde bolden og ramme en medspiller. Men overblikket virker ofte på mig som den største mangelvare på vores midtbane; duelspil kommer efter det på min ønskeliste.
Comment
-
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-div...aer-i-hb-koege
der røg en ind på kontoen til agf.
Det fatter jeg så ikke .... men der er så megetEverything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJeg er uenig. Vi har efterhånden fightere nok - Skula, Spelmann og til dels Azer - men der kan du så måske mene, at de ikke vinder dueller nok. Det har altså også meget med organisation og spilforståelse at gøre. Ingen vil vel anklage HHA for at være en fysisk vatarm, der ikke kan vinde en duel, men han kom bare til at ligne en hund i et spil kegler til sidst i OB, fordi organisationen faldt sammen. Du kan være nok så fysisk stærk og aggressiv; hvis du ikke er tæt nok på bolden, then it don't mean a thing.
Vi savner måske i virkeligheden mere en central midtbanespiller, der har spilforståelse + nok fysisk og teknik til at fastholde bolden og ramme en medspiller. Men overblikket virker ofte på mig som den største mangelvare på vores midtbane; duelspil kommer efter det på min ønskeliste.
Comment
Comment