Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg tror ikke at der kommer flere i denne omgang!

    Comment


      Bum bum

      http://www.bt.dk/fodbold/er-han-faer...-svinge-kniven

      Comment


        Oprindeligt indsendt af DeDaneDK Se indlæg
        Jeg tror ikke at der kommer flere i denne omgang!
        Arghhhh. Jeg tror nu nok at vi som minimum lander en lejeaftale på sidstedagen med overskudsangriber af størst mulig kvalitet.

        Comment


          Never gonna happen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Never gonna happen
            Hvis JH valgte at skrive med Osama, så mister jeg faktisk alt for ham.
            Det må betyde man INTET kendskab har til truppens sammenhold eller måden at agerer på til træning.
            Muligvis er han god - i medgang.... Men han er ikke god for en trup..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
              Hvis JH valgte at skrive med Osama, så mister jeg faktisk alt for ham.
              Det må betyde man INTET kendskab har til truppens sammenhold eller måden at agerer på til træning.
              Muligvis er han god - i medgang.... Men han er ikke god for en trup..
              Enig. Han kan umuligt være så dum...

              Comment


                Oplagt...

                Kontraktudløb om 4 måneder - offensiv spiller - Vi kan gå udenom AGF - indenfor en radius af Horsens der er overskuelig for JH... De kunne sikkert godt finde på det, nogen mener sikkert også at det er TB store force, altså skabede spillere...

                Bare lige husk at få en idiot klausul med i kontrakten...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Enig. Han kan umuligt være så dum...
                  ... men han kan være presset...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    ... men han kan være presset...
                    Never gonna happen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Komsi hentyder nok til dette http://www.bold.dk/nyt/brann-kaprer-marcus-pedersen

                      Han er gone.
                      Ok det var nok heller ikke så realistisk. Jeg ved dog der var kontakt på et tidspunkt, men sådan er det jo. Han skulle også være interesseret men økonomien hang nok ikke sammen. Det var bare bum fra min side.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                        Ok det var nok heller ikke så realistisk. Jeg ved dog der var kontakt på et tidspunkt, men sådan er det jo. Han skulle også være interesseret men økonomien hang nok ikke sammen. Det var bare bum fra min side.
                        Ikke flere bum så

                        Comment


                          Nej du gør ej. Jeg nægter at tro på at OB har haft kontaktet Marcus, han kommer med 99% sikkerhed aldrig tilbage hertil, efter den måde de skiltes på sidst.

                          Comment


                            Den bliver du nødt til at uddybe for os uvidende..

                            Eneste jeg har hørt var at frikøbsklausulen var alt for høj til OB

                            Comment


                              http://ekstraklasa.net/wladimer-dwal...9d3ab05f976998

                              Wladimer Dwaliszwili... Nogen der har hørt dette navn før?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæg
                                http://ekstraklasa.net/wladimer-dwal...9d3ab05f976998

                                Wladimer Dwaliszwili... Nogen der har hørt dette navn før?
                                Aldrig hørt det før, men målscoringsmæssigt er hans CV da ikke helt væk.

                                Comment

                                Working...
                                X