Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    ZZZZZzzzzzzZZZZ

    Comment


      #92
      Nogle der ved hvornår Jesper Hansen kommer tilbage fra sommerferie ?

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af grønært Se indlæg
        Nogle der ved hvornår Jesper Hansen kommer tilbage fra sommerferie ?
        Mon ikke det er ved studiestart 1. September...
        Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
        Kristian Morre

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
          Mon ikke det er ved studiestart 1. September...
          Nå nej, så kan han ikke nå at hente en angriber... Skidt pyt. Det må vente til januar...
          Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
          Kristian Morre

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
            Og det er nok lige præcis derfor (det jeg har markeret i dit indlæg) der gør, at det er så pisse svært for OB at købe én lige her og nu. Alle ved at De kan presse OB, da OB mangler den type spiller...
            og det er måske nok lige præcis derfor det næppe bliver lettere jo tættere vi kommer på at vinduet lukker i.....medmindre BOdul pludselig begynder at bombe løs - så JH kan spille spillet igen og sige vi ikke nødvendigvis har brug for en angriber da vi har en klassespiller i truppen.....men hvem tror ærlig talt på det

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Mener ikke man skulle have hentet en i vinter , men have lavet en forhånds aftale inden dette vindue åbnede . Klart at klubberne kan se vores store mangel efter vi har sendt alle angribere videre .
              eller også kunne man have sat ind på nogle af de andre pladser - hentet ind til forsvaret osv. i vinters, så man kunne fokusere mere på angrebet i sommervinduet. Jeg er helt med på det dyrt, og vi ikke har mange penge - men på et eller andet tidspunkt må de da begynde at kigge lidt længere frem, så vi ikke står med 10+ udskiftninger hver eneste sommer, og det bliver da ikke bedre med de korte kontrakter og lejeophold...

              Comment


                #97
                Nu er det ikke et forsvar for OB, men jeg tror der sidder nogle spillere og klubber og ser lidt på, hvad der kan bydes på i efteråret. Har klubberne (fx. Esbjerg) brug for en angriber mere (fx. M. Pedersen, når nu de ikke gik videre? Og vil en M. Pedersen helst til EfB eller OB, når førstnævnte ikke længere er aktuel i EL? Tror det er en anelse mere komplekst end blot OBs manglende økonomi etc. Men derfor kunne man jo godt have håbet på at man havde udvist rettidigt omhu.

                Mit stille håb er, at der bliver løsnet lidt op i næste uge, hvor man nu har et bedre indblik i EL/CHL, økonomi og sportslige ambitioner.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  eller også kunne man have sat ind på nogle af de andre pladser - hentet ind til forsvaret osv. i vinters, så man kunne fokusere mere på angrebet i sommervinduet. Jeg er helt med på det dyrt, og vi ikke har mange penge - men på et eller andet tidspunkt må de da begynde at kigge lidt længere frem, så vi ikke står med 10+ udskiftninger hver eneste sommer, og det bliver da ikke bedre med de korte kontrakter og lejeophold...
                  Synes nu også der er blevet strammet op ift kontinuiteten.

                  Fra weekendens startopstilling var der otte spillere der har kontrakt i minimum to år.

                  Azer udløber om et år. Ham vil jeg meget gerne have forlænget med.

                  Bodul udløber om et år. Han bliver snart skubbet på bænken af en ny.

                  Toppel udløber om et år. Jeg havde lige så gerne set, vi havde brugt penge på en ny målmand som en ny angriber, men det er jo en smagssag.

                  Bortset fra Azer så synes jeg, at vi er nået til, at vi har længere kontrakter med de rigtige.

                  Der er blevet ryddet godt op i det, TC og PH har efterladt, og selvom der er et godt stykke vej endnu, så synes jeg, vi er på rette vej.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Mart10 Se indlæg
                    Nu er det ikke et forsvar for OB, men jeg tror der sidder nogle spillere og klubber og ser lidt på, hvad der kan bydes på i efteråret. Har klubberne (fx. Esbjerg) brug for en angriber mere (fx. M. Pedersen, når nu de ikke gik videre? Og vil en M. Pedersen helst til EfB eller OB, når førstnævnte ikke længere er aktuel i EL? Tror det er en anelse mere komplekst end blot OBs manglende økonomi etc. Men derfor kunne man jo godt have håbet på at man havde udvist rettidigt omhu.

                    Mit stille håb er, at der bliver løsnet lidt op i næste uge, hvor man nu har et bedre indblik i EL/CHL, økonomi og sportslige ambitioner.
                    Jeg tænke også lige tanken. Det er spørgsmålet om Esbjerg trækker sig lidt tilbage, efter det mislykkes med EL. Umiddelbart er de jo ikke dårligt besat i angrebet.
                    Og Markus er sikker på en startplads i OB uden problemer.

                    Comment


                      ... men der er nu trods alt lagt op til at JH får lidt travlt de næste sæsoner, 16 kontraktudløb, samt folk i staben udover Bech... Det bliver spændende hvordan kabalen skal og vil gå op, dem markeret med rødt tror jeg stensikkert er væk når vi går igang efter sommerpausen 2016... (så er der også nogen hvor jeg forestiller mig der er stor mulighed for de er væk, Troels, Spelmann, Diarra osv)

                      Troels Bech 2015-06-30
                      Mads Toppel 2015-06-30
                      Emil Ousager 2015-06-30
                      Azer Busuladzic 2015-06-30
                      Jacob Schoop 2015-06-30
                      Darko Bodul 2015-06-30
                      Casper Radza 2016-06-30
                      Lasse Nielsen 2016-06-30
                      Kasper Larsen 2016-06-30
                      Lasse Kryger 2016-06-30
                      Martin Spelmann 2016-06-30
                      Emil Larsen 2016-06-30
                      Mohammed Diarra 2016-06-30
                      Rasmus Falk 2016-06-30
                      Daniel Høegh 2016-12-31
                      Ari Skúlason
                      2016-12-31
                      Mikkel Kirkeskov 2017-06-30
                      Jacob Barrett Laursen 2017-06-30
                      Mikkel Dessler 2017-06-30
                      Lucas Jensen 2018-06-30
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        10 sider i en rygtetråd. Og ikke et eneste reelt rygte endnu? Jeg er ved at miste troen på at vi finder den angriber.

                        Comment


                          Rygter i en rygtetråd? Næh, må jeg nu lige bede om mine himmelblå!

                          Det er meget mere relevant at tude over Jesper Hansens manglende handlekraft. Hvor skulle man ellers gøre det??

                          Håber satme snart Patrick Mortensen går igennem. Det er godtnok ønsketænkning, men stadig mere passende i en rygtetråd end JH-polemikken.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Mart10 Se indlæg
                            Nu er det ikke et forsvar for OB, men jeg tror der sidder nogle spillere og klubber og ser lidt på, hvad der kan bydes på i efteråret. Har klubberne (fx. Esbjerg) brug for en angriber mere (fx. M. Pedersen, når nu de ikke gik videre? Og vil en M. Pedersen helst til EfB eller OB, når førstnævnte ikke længere er aktuel i EL? Tror det er en anelse mere komplekst end blot OBs manglende økonomi etc. Men derfor kunne man jo godt have håbet på at man havde udvist rettidigt omhu.

                            Mit stille håb er, at der bliver løsnet lidt op i næste uge, hvor man nu har et bedre indblik i EL/CHL, økonomi og sportslige ambitioner.
                            Det havde jeg ikke tænkt på. Men er også ny i klassen. OB må være mere attraktiv for M. Pedersen nu.
                            Er vi virkelig på plads med 2 angribere? Der vil komme skader i løbet af sæsonen.
                            Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                            Comment


                              Jeg synes at have læst på tv2.no, at han var i molde i går og kigge på klubben, så mon ikke han tager dertil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                                Jeg synes at have læst på tv2.no, at han var i molde i går og kigge på klubben, så mon ikke han tager dertil.
                                Molde røg ud af EL i går. Mon ikke det kan påvirke Marcus Pedersens valg.

                                Comment

                                Working...
                                X