Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Udemærket scorings gennemsnit. Omtrent 230 optrædenener med 100 mål til følge.

    Comment


      En lang og ret grundig artikel om Lado:
      http://rightbankwarsaw.com/2012/12/1...rgian-striker/

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Gorm Se indlæg
        Lyder som om du er meget sikker. Har du tilfældigvis set ham spille?
        Landsholdsspiller kan da ikke være dårligt og har set video hvor han banker dem ind :)

        Comment


          Her er lidt uddybende artikel om ham fra idag.

          http://translate.google.dk/translate...%26tbs%3Dqdr:d

          Comment


            Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
            Tror nu bare ikke at Bodul havde holdt samme snit i hverken Israel eller Polen. Synes "Lado" ser farligere ud...på papirerne ihvertfald :-)
            Det var lidt ironisk. Jeg betragter bestemt ikke Bodul som en no-nonsense goalgetter. Han er en finurlig broderende nonsense nogoalgetter.

            Comment


              Synes det er lidt besynderligt, at han i flere af hans klubber er startet godt, og har scoret en del mål i de/den første sæson/er, hvorefter han sæsonen efter er blevet sat på bænken. Om det er fordi klubberne har opjusteret og ikke fundet plads til ham, eller der er andet der ligger bag ved jeg ikke. Men virker lidt mærkeligt at han i 2 af hans klubber er blevet henvist til bænken, efter i den forgange sæson at have et målgennemsnit på scoring i ca. hver anden kamp.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Øh, hvad? Han lyder da på ingen måde som Bodul??
                :-)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                  Synes det er lidt besynderligt, at han i flere af hans klubber er startet godt, og har scoret en del mål i de/den første sæson/er, hvorefter han sæsonen efter er blevet sat på bænken. Om det er fordi klubberne har opjusteret og ikke fundet plads til ham, eller der er andet der ligger bag ved jeg ikke. Men virker lidt mærkeligt at han i 2 af hans klubber er blevet henvist til bænken, efter i den forgange sæson at have et målgennemsnit på scoring i ca. hver anden kamp.
                  tja - men kan han få os igennem denne sæson så fint med mig ;)

                  jeg kender intet til manden men han skal da være velkommen og score han et par håndfulde kasser så vil det ikke gøre noget

                  Comment


                    Sådan som jeg har forstået det ud fra Google's elendige oversættelse af polsk har han jo været endog meget pænt lønnet i Polen, og selv om vi har forskerordningen på skatten, kan lønnen jo nok være at af de store knaster inden der kan sættes en underskrift.
                    Forfatteren til den artikel jeg postede forkort tid siden hævder på twitter, at han er aflønnet med 5600 Euro om ugen i Legia Warszawa.
                    Last edited by cykelmyggen; 12-08-2014, 20:07.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                      Synes det er lidt besynderligt, at han i flere af hans klubber er startet godt, og har scoret en del mål i de/den første sæson/er, hvorefter han sæsonen efter er blevet sat på bænken. Om det er fordi klubberne har opjusteret og ikke fundet plads til ham, eller der er andet der ligger bag ved jeg ikke. Men virker lidt mærkeligt at han i 2 af hans klubber er blevet henvist til bænken, efter i den forgange sæson at have et målgennemsnit på scoring i ca. hver anden kamp.
                      jeg har lidt svært ved at forstå hele artiklen, men jeg hæfter mig ved det samme som du skriver at første år har været bedst for ham i flere klubber, jeg mener der stod noget med økonomisk rod i Polonia Warzawa.
                      Jeg hæfter mig også ved i slutningen at der står han afslutter med begge ben og ikke er bange for at skabe noget plads ved hjælp af de virkemidler han har fysisk 👍

                      Jeg siger bare SÆT I VÆRK JH op med læderet
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        jeg har lidt svært ved at forstå hele artiklen, men jeg hæfter mig ved det samme som du skriver at første år har været bedst for ham i flere klubber, jeg mener der stod noget med økonomisk rod i Polonia Warzawa.
                        Jeg hæfter mig også ved i slutningen at der står han afslutter med begge ben og ikke er bange for at skabe noget plads ved hjælp af de virkemidler han har fysisk 👍

                        Jeg siger bare SÆT I VÆRK JH op med læderet
                        Enig. Og pointen er vel også, at vi bare ikke KAN lave den perfekte signing i denne omgang. Der vil være et MEN ved alle de potentielle muligheder, vi får. Det kan være spillerens temperament, manglende erfaring, tvivlsomme historik osv. Hvis vi får muligheden for at signe en mand, som vi VED kan lave mål på det her niveau - og som ikke er et decideret problembarn - så ville jeg tage chancen, hvis jeg var JH. Og så i dette tilfælde lægge en skarp plan for, hvordan man integrerer manden i truppen.

                        Comment


                          Håber det lykkedes at Signe ham, desværre bliver det nok svært at få ham spilleberettiget til Randers kampen, da der nok går lidt tid med arbejdstilladelsen. Men han lyder godt nok spændende.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            Håber det lykkedes at Signe ham, desværre bliver det nok svært at få ham spilleberettiget til Randers kampen, da der nok går lidt tid med arbejdstilladelsen. Men han lyder godt nok spændende.
                            Så kan han også få tid til at flytte osv samt træne 14+ dage med holdet...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Så kan han også få tid til at flytte osv samt træne 14+ dage med holdet...
                              han må ikke træne før han har en arbejdstilladelse

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tvs Se indlæg
                                han må ikke træne før han har en arbejdstilladelse
                                Så må vi jo lave en FCK

                                Comment

                                Working...
                                X