No-nonsense goalgetter - lidt á la Bodul, men vi har plads til ham.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 14. Vol 3
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Jeg synes Dvalishvili ser solid ud. Ikke så meget pjat. Bolden skal bare i kassen. Det vil være en god type spiller at få i truppen. Hvis det altså forholder sig som jeg ser og håber. Jeg har skrevet til en jeg kender i Polen og jeg håber han kan melde postivt tilbage om hvordan han ser Dvalishvili.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
I vores situation lige nu, syner han umiddelbart af at være en rigtig solid spiller. Stort set garant for 10 mål hver sæson, når bare han spiller, og ser ud til at kunne lave mål både uden for feltet, og på flere måder i boksen. De 10-12 mål han forhåbentlig kan bringe, vil kunne betyder rigtigt meget.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægNo-nonsense goalgetter - lidt á la Bodul, men vi har plads til ham.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægI vores situation lige nu, syner han umiddelbart af at være en rigtig solid spiller. Stort set garant for 10 mål hver sæson, når bare han spiller, og ser ud til at kunne lave mål både uden for feltet, og på flere måder i boksen. De 10-12 mål han forhåbentlig kan bringe, vil kunne betyder rigtigt meget.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægOk, så det bare på twitter med flg billede. Nogen der kan polsk?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OnkelGobber Se indlægGammel baggrundartikel om georgieren http://rightbankwarsaw.com/2012/12/1...rgian-striker/
Ellers lyder han lidt som en journeyman af 'gunner'-typen: ham der som regel starter godt ud i sine klubber, hvorefter han måske falder i niveau. Vi kunne virkelig bruge nogle mål her & nu, så bare hit med ham:-)
Comment
Comment